Η Harley-Davidson παρουσίασε στις ΗΠΑ την έκδοση παραγωγής της αγωνιστικής CVO Road Glide RR που συμμετάσχει στο φετινό πρωτάθλημα King of the Baggers.
Έχοντας χάσει τον τίτλο πέρυσι από τον Troy Herfoss και την Indian Challenger, η Harley-Davidson ενίσχυσε την ομάδα της με την άφιξη ενός πολύ γνωστού αναβάτη, του Άγγλου Bradley Smith με μακρόχρονη εμπειρία από όλες τις κατηγορίες του MotoGP, από τα δίχρονα 125 ως τις Moto2 και MotoGP. Ο Smith θα στηθεί δίπλα στον Kyle Wyman, πρωταθλητή του 2021 και δευτεραθλητή το 2024, καθώς και τον James Rispoli, δις πρωταθλητή AMA Supersport και American Flat Track Production Twins το 2020 με Harley-Davidson XG750R.
Η νέα CVO Road Glide RR - με κωδική ονομασία FLTRXRRSE - είναι η έκδοση παραγωγής της φετινής αγωνιστικής μοτοσυκλέτας και μια από τις ισχυρότερες που έχει βγει ποτέ από γραμμή παραγωγής του Milwaukee, με κινητήρα Screamin' Eagle 131 (βασισμένο στον Milwaukee Eight) με χωρητικότητα 2,147cc (131 κυβικές ίντσες) και απόδοση 153 hp στις 5,500 rpm και ροπή που κορυφώνεται στα 20.7 kgm, με ανώτατο όριο περιστροφής στις 6,500 rpm.
Εξοπλίζεται με ολόσωμη εξάτμιση Akrapovic τιτανίου, ανθρακονημάτινα κουστούμια και αμέτρητα billet αλουμινένα εξαρτήματα, όπως ψαλίδι, μαρσπιέ, καπάκια κινητήρα κ.ά., εξατάχυτο κιβώτιο Screamin' Eagle Racing King και φίλτρο αέρα Screamin' Eagle High Flow.
Στις αναρτήσεις η επιλογή της Harley-Davidson φέρει την υπογραφή της Ohlins με ανεστραμμένο πιρούνι FGR 43 και δύο αμορτισέρ πίσω, ενώ στα φρένα η Brembo παρέχει δαγκάνες GP4-RX σε δύο δίσκους 320mm μπροστά, καθώς και μια τετραπίστονη σε δίσκο 300mm πίσω.
Ο ηλεκτρονικός εξοπλισμός της CVO Road Glide RR περιλαμβάνει riding modes ειδικά εξελιγμένες για αγωνιστική χρήση, σύστημα συνδυασμένης πέδησης Cornering CBS, Cornering ABS και Cornering Traction Control, καθώς και βοηθήματα ασφαλείας όπως Drag-Torque Slip Control, Vehicle Hold Control και αισθητήρες πίεσης ελαστικών (TPMS).
Φυσικά στην έκδοση παραγωγής η Harley-Davidson δεν ξεχνά την πολυτέλεια που περιμένει κανείς οδηγώντας αυτή τη μοτοσυκλέτα στον δρόμο, με σύστημα infotainment που περιλαμβάνει μια τεράστια έγχρωμη TFT οθόνη 12.3 ιντσών με λειτουργικό σύστημα Skyline OS και συμβατότητα Bluetooth με Apple CarPlay, καθώς και ηχοσύστημα Rockford Fosgate Stage III με απόδοση 500W και ηχεία 6.5 ιντσών.
Η μάζα της CVO Road Glide RR του 2025 σταματά στα αχόρταγα 356 κιλά, κάτι λογικό με όλον αυτόν τον εξοπλισμό που τη φέρνει αρκετά πάνω από τα 281 κιλά που είναι το ελάχιστο επιτρεπτό βάρος των αγωνιστικών King of the Baggers κατά τους κανονισμούς της ΑΜΑ.
Η νέα Harley-Davidson CVO Road Glide RR θα διατεθεί στις ΗΠΑ, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί για Ευρώπη, όπου μάλλον δεν ικανοποιεί τις ευρω-προδιαγραφές. Η παραγωγή της θα είναι περιορισμένη σε μόλις 131 μοτοσυκλέτες, όσες και οι κυβικές ίντσες του κινητήρα της, με λιανική τιμή 110,000 δολαρίων ΗΠΑ έκαστη, ή περίπου €96,500 με βάση την ισοτιμία της 14.4.2025.
Δείτε τη εδώ: harley-davidson.com/us/en/motorcycles/cvo-road-glide-rr.html




ΔΗΜΟΦΙΛΗ




_77761_468005_type13129.jpg)
-1170x780_77761_475446_type13129.jpg)