Royal Enfield Himalayan 750: Προεδρικό teaser


Η από καιρό φημολογούμενη νέα μοτοσυκλέτα αποκαλύφθηκε επισήμως από τη Royal Enfield.

  • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΜΙΣΤΙΛΟΓΛΟΥ
  • 16/6/2025

Η ισχυρότερη επιβεβαίωση για την ύπαρξη της Himalayan 750 ήρθε τελικά από την ίδια την Royal Enfield, η οποία δημοσίευσε φωτογραφίες της παρέα και με την ηλεκτρική HIM-E στη διάρκεια ταξιδιού στο πασίγνωστο ορεινό πέρασμα της Ινδίας Khardung-La. Τη μοτοσυκλέτα μάλιστα οδήγησε μάλιστα ο CEO της Royal Enfield, B. Govindarajan, μαζί με άλλα στελέχη της εταιρείας, μεταξύ των οποίων και ο Άγγλος επικεφαλής Design, Mark Wells.

Tα σενάρια περί ενός νέου κινητήρα 750 κυβικών της Royal Enfield κυκλοφορούν στην ειδησεογραφία εδώ και κάποια χρόνια, αλλά τελευταίως επανήθλαν στο προσκήνιο και συνήθως καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει. Εμείς απευθύναμε και σχετική ερώτηση στην ελληνική αντιπροσωπεία, Muvus, για να πάρουμε ως απάντηση "750 θα έρθει, αλλά δεν γνωρίζουμε ακόμη ποιο μοντέλο". Οπότε, πιθανότατα εδώ βλέπουμε και την εξέλιξη της ανάλογης είδησης. 

Πάμε να δούμε τώρα λίγο περισσότερο τη Himalayan 750. Όπως φαίνεται και από την πρώτη ματιά, ο  κινητήρας των 750 κ.εκ. θα είναι δικύλινδρος εν σειρά και αεροελαιόψυκτος, ενώ αναμένεται απόδοση «άνω των 50 ίππων». Αυτό, δυστυχώς ή ευτυχώς, θα μένει να επιβεβαιωθεί οριστικά για την Ευρώπη, καθώς αν η RE αποφασίσει να εναρμονίσει το 750 με το A2, θα «κόψει» λίγα άλογα για να το φέρει κάτω από 48.

Το μοντέλο φαίνεται ότι θα έχει τροχούς 19 και 17 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα, με ακτίνες φυσικά για τις έξτρα εκτός δρόμου δυνατότητες. Το πλαίσιο και το υποπλαίσιο του μοντέλου θα είναι νέα, ενώ στις αναρτήσεις χρησιμοποιούνται ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός και monoshock αμορτισέρ πίσω.

Στον εξοπλισμό, τουλάχιστον αυτής της δοκιμαστικής μοτοσυκλέτας, διακρίνεται και προστατευτική ποδιά για τον κινητήρα, κεντρικό σταντ, αλλά και προστασία του ψυγείου του λαδιού. Στα φρένα έχουμε δύο δίσκους εμπρός και έναν πίσω με διπίστονες δαγκάνες. Το τελικό της εξάτμισης είναι τοποθετημένο ψηλά, ενώ σύμφωνα με το ρεπορτάζ η διάταξη αυτή σε συνδυασμό με την σχεδίαση του υποπλαισίου στοχεύει στη διευκόλυνση τοποθέτησης πλαϊνών βαλιτσών.

Στα του εξοπλισμού αναμένουμε φυσικά πραγματάκια όπως οθόνη TFT και δυνατότητες συνδεσιμότητας και πλοήγησης, cruise control και LED φωτιστικά σώματα. Περιμένουμε περισσότερα και αναλυτικότερα σύντομα, καθώς όλα δείχνουν πως το νέο δικύλινδρο Himalayan προορίζεται για μοντέλο 2026.