Ducati Multistrada V4 RS 2026 - Τουρισμός σε στυλ MotoGP


Η νέα V4 RS είναι η πιο σπορ, πιο εξελιγμένη και πιο ξεχωριστή Multistrada που κατασκευάστηκε ποτέ από τον κατασκευαστή του Borgo Panigale, παραγόμενη μάλιστα σε περιορισμένο αριθμό.

  • ΝΙΚΟΣ ΤΣΑΜΑΝΔΟΥΡΑΣ
  • 15/9/2025

Ξεκινώντας με τα σημαντικά, η νέα Multistrada V4 RS είναι εξοπλισμένη με τον κινητήρα Desmosedici Stradale που προέρχεται από το Panigale V4, σε συνδυασμό με ένα πλαίσιο που προσφέρει στον αναβάτη και τον συνεπιβάτη τον τέλειο συνδυασμό άνεσης και επιδόσεων.

Αξιοποιώντας στο έπακρο τα 1.103 κ.εκ του κινητήρα, η Ducati τροποποίησε τον V4 για να επιτύχει μια ομαλή καμπύλη απόδοσης ισχύος στις χαμηλές στροφές, ενώ, χάρη στον δεσμοδρομικό χρονισμό, προσφέρει και τις δέουσες συγκινήσεις κοντά στην κόκκινη γραμμή. Μια προσωπικότητα που εκφράζεται και μέσω του ήχου της εξάτμισης, βαθύς στις χαμηλές στροφές και σαν Superbike κατά την επιτάχυνση στις υψηλές στροφές.

Αυτοί οι στόχοι επιτεύχθηκαν υιοθετώντας το πιο διαπερατό και πιο σπορ φίλτρο αέρα Sprintfilter P08 και το σύστημα εξάτμισης της Akrapovic που αναπτύχθηκε ειδικά για την Multistrada V4 RS. Σε αυτήν την ομολογκαρισμένη διαμόρφωση Euro 5+, ο κινητήρας Desmosedici Stradale αναπτύσσει μέγιστη ισχύ 180 ίππων, με όριο στροφών 13.500 σ.α.λ. Αυτή η τιμή επιλέχθηκε για να διασφαλίσει σπορ επιδόσεις διατηρώντας παράλληλα την ισορροπία που διακρίνει πάντα την Multistrada V4 από την πρώτη της έκδοση.

Στα δε περιφερειακά βρίσκουμε πάλι τα πάντα από το καλύτερο καλάθι, όπως την ημιενεργή ανάρτηση Öhlins Smart EC 2.0, με τις οποίες η V4 RS προσφέρει μοναδική απόδοση και αίσθηση οδήγησης, με την αίσθηση να βελτιώνεται από τις αναβαθμίσεις για το μοντέλο του 2025 που ενισχύεται από το μονόπλευρο αλουμινένιο ψαλίδι και τις νέας σχεδίασης, σφυρήλατες ζάντες της Marchesini.

Το λεπτό, αεροδυναμικό φέρινγκ, είναι σχεδιασμένο αποκλειστικά για αυτή τη μοτοσυκλέτα, καθώς συμβάλλει στην ακόμη πιο σπορ εμφάνιση, ενώ με το εξαιρετικά ελαφρύ υποπλαίσιο από τιτάνιο, πλέον μπορείτε να φορτώσετε και αποσκευές, αποσκοπώντας στην πιο σπορ μοτοσυκλέτα τουρισμού που υπήρξε ποτέ. 

Οπτικά, ξεχωρίζουν τα γραφικά με τα λογότυπα RS, με διάφορα εξαρτήματα από ανθρακονήματα, όπως το μπροστινό φτερό, οι χούφτες (σχεδιασμένες ειδικά για αυτό το μοντέλο), οι ασπίδες θερμότητας και το μπροστινό "ράμφος", να δημιουργούν ένα παιχνίδι αντιθέσεων με τα νέα χρώματα της RS. Το λεπτό και ελαφρύ ουραίο φέρινγκ ενσωματώνει τις λαβές του συνεπιβάτη και ορίζει μια σπορ και εκλεπτυσμένη πλάγια όψη, ενώ όπως προείπαμε, το νέο υποπλαίσιο από τιτάνιο είναι ένα εξαιρετικά εκλεπτυσμένο τεχνικό εξάρτημα που τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του και εξοικονομεί 2,5 κιλά σε σύγκριση με το στάνταρ υποπλαίσιο. Τώρα μπορεί να φιλοξενήσει τρεις βαλίτσες. Αυτό το μοναδικό χαρακτηριστικό στην κατηγορία επιτρέπει στην Multistrada V4 RS να μετατραπεί από σπορ μοτοσυκλέτα σε GT σε μια στιγμή.

Ακόμα, όπως είναι αναμενόμενο, η Multistrada V4 RS διαθέτει το προηγμένο και εξελιγμένο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων της νέας Multistrada V4 S, αναβαθμισμένο με το καινοτόμο Ducati Vehicle Observer (DVO), το νέο σύστημα διαχείρισης λειτουργίας ανάρτησης ξεχωριστό από τις λειτουργίες οδήγησης και τη στρατηγική πέδησης από εμπρός προς τα πίσω. Το πακέτο περιλαμβάνει επίσης, μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών, την τεχνολογία ραντάρ τόσο μπροστά όσο και πίσω, η οποία επιτρέπει το Adaptive Cruise Control (ACC), την ανίχνευση τυφλού σημείου (BSD) και την προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης (FCC).

Με τη νέα λειτουργία DVO (Ducati Vehicle Observer), η Multistrada V4 RS γίνεται ακόμη ασφαλέστερη και πιο αποτελεσματική, χάρη στα ηλεκτρονικά χειριστήρια που μπορούν να λειτουργούν με μεγαλύτερη ακρίβεια. Αυτή η λειτουργία εκτιμά τις δυνάμεις εδάφους που ασκούνται στη μοτοσυκλέτα και τα φορτία που μπορεί να αντέξει σε διάφορες συνθήκες οδήγησης, προσομοιώνοντας την είσοδο 70 αισθητήρων εκτός από τα δεδομένα που παρέχονται από την αδρανειακή πλατφόρμα της Bosch.

Το Ducati Vehicle Observer, που αναπτύχθηκε από την Ducati Corse στο MotoGP, βελτιώνει τα ABS Cornering και Ducati Wheelie Control (DWC). Το πακέτο ηλεκτρονικών της Multistrada V4 RS, χάρη στις πληροφορίες που συλλέχθηκαν από την αδρανειακή πλατφόρμα της Bosch, περιλαμβάνει τέσσερις Λειτουργίες Ισχύος (Full, High, Medium, Low), τις προαναφερθείσες Λειτουργίες Ελέγχου Πρόσφυσης Ducati (DTC) και Ελέγχου Σούζας (DWC) DVO, Έλεγχο Φρένου Κινητήρα (EBC) και το νέο Ducati Quick Shift (DQS) 2.0. Όλα αυτά τα συστήματα έχουν βαθμονομηθεί για τα χαρακτηριστικά του μοντέλου και την προβλεπόμενη χρήση του και έχουν ενσωματωθεί σε πέντε Λειτουργίες Οδήγησης: Race, Sport, Touring, Urban και Wet.

Τέλος, η Ducati Multistrada V4 RS παράγεται σε αριθμημένη σειρά, με τον αριθμό να εμφανίζεται σε μια μαύρη πλάκα από ανοδιωμένο αλουμίνιο, διακοσμημένη με την ιταλική σημαία πάνω στην τιμονόπλακα, με τη Ducati να προσφέρει την αποκλειστική εγγύηση "4Ever Multistrada", που ισχύει για τέσσερα χρόνια με απεριόριστα χιλιόμετρα, εγγυημένη από ολόκληρο το δίκτυο αντιπροσώπων της Ducati σε όλη την Ευρώπη. Οι νέες Multistrada V4 RS αναμένονται στις εκθέσεις τον Νοέμβριο του 2025.