Ducati Diavel V4 RS 2026 - 0-100 km/h σε 2.5 δευτερόλεπτα!


Η αριθμημένης παραγωγή έκδοση RS του Diavel V4 έχει, κατά τη Ducati, εκκίνηση από στάση που μόνο οι αγωνιστικές MotoGP μπορούν να πετύχουν.

  • ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΝΤΗΛΑΣ
  • 18/9/2025

Η Ducati μας λέει στο κείμενο που συνοδεύει το νέο Diavel V4 RS πως αυτή είναι η ταχύτερη μοτοσυκλέτα της γκάμας της στην επιτάχυνση από στάση. Δηλώνει μάλιστα πως τα 2.5 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση από 0 σε 100 km/h είναι μια πραγματική επίδοση που επιτεύχθηκε στα χέρια του Marc Marquez - αναβάτη της εταιρείας στο MotoGP και πρωτοπόρο του φετινού πρωταθλήματος.

Ούτως ή άλλως, μιλάμε για τον Desmosedici Stradale V4 κινητήρα των 1,103 cc, 182 hp και 12.2 kgm, έναν κινητήρα που στην περίπτωση του Diavel V4 RS αποκτά φέτος ένα νέο παιχνίδι ονόματι Ducati Power Launch. Πρόκειται για μια συνολική στρατηγική για την εκκίνηση, ενορχηστρωμένη από τα ηλεκτρονικά της μοτοσυκλέτας, που καθορίζει τη βέλτιστη απόδοση ροπής για την ταχύτερη δυνατή επιτάχυνση από στάση.

Ένα ακόμη στοιχείο που βοηθά το Diavel V4 RS να φαντάζει ως dragster στα φανάρια είναι η αλλαγή στην κλιμάκωση της τελικής μετάδοσης. Η Ducati λέει πως το κιβώτιο είναι ακριβώς ίδιο με κάθε άλλο Diavel V4, ωστόσο φορά διαφορετικά γρανάζια (δεν περιγράφεται η ακριβής διαφορά) στην τελική μετάδοση για καλύτερες επιταχύνσεις από στάση, ενώ και το λογισμικό ελέγχου του quickshifter (DQS 2.0) έχει προσαρμοστεί σε αυτό το γρανάζωμα.

Τέλος, ο V4 κινητήρα στο RS μοντέλο έχει μιαν ακόμη διαφορά: τον ξηρό συμπλέκτη STM-EVO SBK, ενώ όλες οι Ride Modes (Race, Sport, Touring, Wet) έχουν επαναπρογραμματιστεί ειδικά για το Diavel V4 RS και τα αποκλειστικά χαρακτηριστικά του.

Η σχεδίαση του RS μοντέλου είναι φυσικά προσαρμοσμένη στη μοναδικότητά του με αποκλειστικά γραφικά και χρώματα, αλλά δεν μένει μόνο εκεί. Ξεχωρίζει από το βασικό μοντέλο επίσης χάρη στην μονόσελη ουρά από ανθρακόνημα, αν και η Ducati περιλαμβάνει στην τιμή και κιτ συνεπιβάτη.

Το ανθρακόνημα κάνει την εμφάνισή του και σε άλλα σημεία του RS, όπως στις δύο εισαγωγές αέρα εκατέρωθεν του ρεζερβουάρ καυσίμου, στα φτερά μπροστά και πίσω, στο μασκάκι πάνω από τον προβολέα μπροστά.

Η τεχνικός εξοπλισμός του Diavel V4 RS περιλαμβάνει επώνυμα περιφερειακά, με την Öhlins να υπογράφει τις αναρτήσεις με πιρούνι ΝΙΧ30 48 mm και αμορτισέρ STX46. Τα φρένα φυσικά προέρχονται από τη Brembo και εδώ οι δαγκάνες Stylema μπροστά ξεχωρίζουν από την κόκκινη βαφή τους.

Ακόμη να προσθέσουμε τα νέα Pirelli Diablo Rosso IV λάστιχα, τα οποία πλέον απέκτησαν μια νέα διάσταση ειδικά για το Diavel με πίσω ελαστικό 240/45-ZR17 (120/70-ZR17 μπροστά).

Σύμφωνα με τη Ducati, το νέο Diavel V4 RS θα αρχίσει να διατίθεται από τον Δεκέμβριο του 2025 στην αγορά των ΗΠΑ και στη συνέχεια σταδιακά στον υπόλοιπο κόσμο από τον Γενάρη του νέου έτους και μετά.

Η παραγωγή του περιγράφεται ως "αριθμημένη" και ο αύξων αριθμός κάθε RS θα είναι σκαλισμένος σε αλουμινένια πλάκα στην κεφαλή των πίσω κυλίνδρων του κινητήρα, ωστόσο δεν γίνεται καμιά αναφορά σε ανώτατο όριο, άρα δεν μιλάμε για περιορισμένη παραγωγή και συλλεκτικό χαρακτήρα - αν και το τελευταίο είναι συζητήσιμο όταν μιλάμε για μια μοτοσυκλέτα που, λόγω τιμής και μόνο, πιθανώς θα συνοδεύεται από αναπόφευκτη σπανιότητα.