2022 Toyota Yaris Cross Hybrid & 1.5 125PS: Αναλυτική διπλή δοκιμή του νέου SUV


Δοκιμάζουμε την υβριδική και την συμβατική έκδοση του νέου Toyota Yaris Cross. Ποιό αξίζει να αγοράσετε.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 6/2/2022

Με μια πολυαναμενόμενη κίνηση η Toyota έρχεται και βάζει πολλά πράγματα στη θέση τους με τον ερχομό του Yaris Cross πετυχαίνοντας κατευθείαν την κορυφή.

Το είδαμε μήνες πριν σε τιμοκαταλόγους, το οδηγήσαμε πριν εβδομάδες σε φθινοπωρινό, αστικό φόντο στις πεδιάδες του Βελγίου. Και τώρα, επιτέλους, το Toyota Yaris Cross έρχεται στα χέρια μας σε συμβατική και υβριδική τετρακίνητη έκδοση, για δοκιμές μετά μετρήσεων στην Ελλάδα και μια σε βάθος αξιολόγηση για την ιδέα της ιαπωνικής φίρμας να (ξανα)κατασκευάσει ένα συμπαγές αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου, μετά το έξυπνο, αλλά πολύ βασικό και δύσπεπτο για τα ευρωπαϊκά γούστα Urban Cruiser.

Αλλά αυτήν τη φορά κομίζει τη φιλοσοφία «Big-Small» που μεγιστοποιεί τον εσωτερικό χώρο και την πρακτικότητα, την πολύ επιτυχημένη υβριδική τεχνολογία τέταρτης γενιάς, το Toyota Safety Sense δεύτερης γενιάς και –ίσως πιο απρόσμενα από όλα- έναν γνήσιο χαρακτήρα Fun to Drive, όπως ήδη γνωρίζουμε από το Car of the Year 2021, Yaris hatchback. Και για μία ακόμα φορά να υπενθυμίσουμε ότι το Yaris Cross δεν είναι ένα crossover Yaris, αλλά ένα κανονικό SUV που διατίθεται με συμβατικό βενζινοκινητήρα ως προσθιοκίνητο με μηχανικό ή CVT κιβώτιο και πλήρως υβριδικό ως προσθιοκίνητο, αλλά και –πράγμα σπάνιο για την κατηγορία- ως τετρακίνητο. Ας δούμε τα κοινά και τις διαφορές που έχουν τα δύο Yaris Cross που δεν είναι και λίγες!

Ναι, είναι όμορφο

Το Yaris Cross είναι όμορφο. Πραγματικά όμορφο, έχοντας εμπρός, στο πλάι και πίσω αυθεντική ιαπωνική αύρα και ένα σχεδιαστικό αποτύπωμα που δεν θυμίζει σε τίποτα ένα «ψηλό Yaris». Το τρίπτυχο σχεδίασης για το Yaris Cross από την ομάδα της Toyota European Design and Development (ED2), του ευρωπαϊκού Κέντρου Σχεδιασμού της Toyota στη Νότια Γαλλία ήταν «Easy, Fast, Smart», σε ό,τι αφορά σε ένα αστικό SUV, δημιουργώντας μια πιο στιβαρή και μινιμαλιστική σχεδίαση που ξεχωρίζει το Yaris Cross από τους ανταγωνιστές του.

Μάσκα, ποδιές, φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω δείχνουν τόσο μα τόσο ταιριαστά με τις σωστές αναλογίες μήκους, πλάτους και ύψους, που ίσως συνθέτουν ένα από τα πιο αρμονικά στο μάτι σύνολα (μαζί με τα Captur και Puma) και με διαφοροποιήσεις στις λεπτομέρειες, αναλόγως έκδοσης. Η ποιότητα κατασκευής μπορεί να δείχνει τυπική, αλλά οι… τύποι στην Toyota τηρούνται με ευλάβεια. Σε σύγκριση με το hatchback, το Yaris Cross είναι 95 mm ψηλότερο στα 1.595 mm, 20 mm φαρδύτερο (1.765 mm) και 240 mm μακρύτερο (4.180 mm). Το μεταξόνιο παραμένει αμετάβλητο στα 2.560 mm (κι αυτό επηρεάζει τους χώρους του σαλονιού), αλλά η αύξηση της απόστασης από το έδαφος κατά 25 mm στα 170 mm αντικατοπτρίζει τη σχεδίαση ενός SUV, μαζί με την άριστη εποπτεία του περιβάλλοντος προς τα εμπρός (προς τα πίσω, οι κολόνες C κάνουν λίγο τη ζωή πιο δύσκολη υπό ορισμένες συνθήκες). Η δε ευελιξία του είναι θαυμάσια με ακτίνα κύκλου στροφής στα 5,3 m, κάτι που επιτρέπει εύκολες αστικές αναστροφές.

Εκ των έσω

Η είσοδος στην ημίψηλη καμπίνα, είτε στο ένα είτε στο άλλο, δεν επιφυλάσσει εκπλήξεις, με το ελαφρύ δρασκέλισμα και την αφ’ υψηλού θέση οδήγησης. Αρκετά στοιχεία είναι νέα σε σχέση με το Yaris hatchback, όπως οι εμπρός κολόνες, τα μαρσπιέ και η κεντρική κονσόλα, τα τελειώματα για τα πάνελ των θυρών και τα υποβραχιόνια. Η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί στην κορυφή της την εξελληνισμένη οθόνη πολυμέσων 9 ιντσών με την ομπρέλα Toyota Smart Connect και τέσσερις φυσικούς διακόπτες να εκτελούν χρέη άμεση πρόσβασης (μας έλειψαν οι πολλοί διακόπτες του απλού Yaris). Μια σειρά ακόμα από διακόπτες ομαδοποιούνται ακριβώς πέριξ του μοχλού αλλαγής ταχυτήτων 6 σχέσεων, ή του επιλογέα της υβριδικής έκδοσης (θα δούμε μαζί τι κάνουν).

Σε αμφότερα δε τα Yaris Cross δοκιμής μας το ταμπλό αποτελείται από σκληρά και μαλακά πλαστικά ενώ ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός με στοιχεία αναλογικά, όπως το στροφόμετρο και οι δείκτες με –επίσης- ελληνικό μενού με τις άφθονες πληροφορίες, που το διαχειρίζεσαι από το ολοστρόγγυλο (και όχι flat-bottom) πολυλειτουργικό τιμόνι. Από τους διακόπτες του οποίου θα θέλαμε, όμως, μια περισσότερο στιβαρή αίσθηση στην πίεση. Και οι δύο εκδόσεις Elegant και Adventure της δοκιμής μας διαθέτουν, επίσης, επενδύσεις σε μαύρη λάκα, θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτροχρωμικό καθρέφτη και γαλάζιο φωτισμό περιβάλλοντος γύρω από τα πόδια, τα πάνελ των θυρών και την κεντρική κονσόλα για το ανάλογο eco εφέ.

Η ευρυχωρία για μικροαντικείμενα είναι δεδομένη, (δείτε το ραφάκι ψηλά, αλλά και το βαθύ ράφι στη βάση της κονσόλας ή τις χούφτες των θυρών και θα καταλάβετε). Απλώς το μικρό μεταξόνιο ορίζει κάποιες υποχωρήσεις για τους πίσω επιβάτες, οι οποίοι εισέρχονται μέσα από μάλλον μικρές πόρτες που ευτυχώς ανοίγουν διάπλατα. Όχι, όμως, και για τις αποσκευές, αφού υπάρχουν 397 λίτρα διαθέσιμου χώρου αποσκευών στο συμβατικό Yaris Cross που περιορίζεται λόγω τετρακίνησης (και όχι λόγω μπαταριών οι οποίες βρίσκονται κάτω από το πίσω κάθισμα) στα 320 λίτρα για το υβριδικό μοντέλο. Θα ήταν περιττό να αναφέρουμε ότι το Yaris Cross και στις δύο περιπτώσεις θωρακίζεται με έλεγχο ευστάθειας οχήματος με υποβοήθηση διεύθυνσης (S-VSC), που παρέχει έλεγχο των λειτουργιών ABS, VSC και TRC του αυτοκινήτου και ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης. Άλλα συστήματα περιλαμβάνουν το Active Cornering Assist (ACA), το Secondary Collision Brake (SCB) και το Brake Hold (BH). Επίσης, το ισχυρότερο Toyota Safety Sense προσφέρει στάνταρ κεντρικούς αερόσακους, Monitor Blind Spot και Rear Cross-Traffic Alert με αυτόματο φρενάρισμα. Τέλος, η Toyota όλα τούτα τα ονόμασε T-Mate(φιλαράκι) για να έχουμε την αίσθηση ότι «κάποιος» και όχι «κάτι» μας προστατεύει.

Yaris Hybrid

Το πιο ενδιαφέρον μοντέλο της οικογένειας των Yaris Cross είναι, το δίχως άλλο, τούτο. Δεν είναι μόνον υβριδικό, δεν είναι μόνον ότι έχει διπλά ψαλίδια για την πίσω ανάρτηση είναι –κυρίως- επειδή είναι ΚΑΙ τετρακίνητο και μάλιστα με περιποιημένη εμφάνιση στην έκδοση δοκιμής Adventure, με στοιχεία όπως οι σπέσιαλ ποδιές εμπρός και πίσω. Η βενζινοκίνητη δύναμη προέρχεται από τον 1500άρη τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα που φορά και το συμβατικό, αποδίδοντας εδώ μόνος του 92 PS. Όμως, τα καλύτερα έρχονται μέσω της υβριδικής τεχνολογίας.

Εκ πρώτης, η ηλεκτρική ενέργεια του Yaris Cross προέρχεται από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 κελιών, ενεργειακής χωρητικότητας 0,76 kWh. Αυτές φορτίζονται τόσο μέσω του βενζινοκινητήρα όσο και κατά τη διάρκεια της πέδησης. Η μπαταρία, με τη σειρά της, δίνει ζωή σε έναν κινητήρα σύγχρονο, μόνιμου μαγνήτη απόδοσης 80 PS και 141 Nm ροπής και η συνδυαστική ισχύς κλειδώνει στους 116 PS. Για την κάλυψη των αναγκών της τετρακίνησης υπάρχει στον πίσω άξονα ένας ασύγχρονος κινητήρας 5,3 PS και 52 Nm ροπής που βοηθά στην εκκίνηση του αυτοκινήτου, αλλά και σε off-road ανάγλυφο όταν η πρόσφυση των εμπρός τροχών δεν επαρκεί.

Η υβριδική μονάδα είναι σε θέση να παράγει διπλάσια ποσότητα ενέργειας κατά το φρενάρισμα και να παρέχει 50% περισσότερη ισχύ κατά την επιτάχυνση, σε σύγκριση με την μπαταρία νικελίου-υδριδίου μετάλλου που υπήρχε στην προηγούμενη γενιά Yaris Hybrid. Εκτός από πιο ισχυρό, είναι και ελαφρύτερο, καθώς το πλήρες σύστημα ζυγίζει 27 κιλά. Η δε αυξημένη συνεισφορά της μπαταρίας βοηθά στη δημιουργία υψηλότερου ποσοστού οδήγησης EV σε αστικές διαδρομές, με μηδενικές εκπομπές ρύπων και μηδενική κατανάλωση καυσίμου. Το νέο Yaris Cross HSD μπορεί να καλύψει άνετα μεγάλο ποσοστό διαδρομών με ηλεκτροκίνηση, αφού αυτή είναι δυνατή σε ταχύτητες έως και 130 km/h. Το υβριδικό Yaris αποδίδει την ισχύ του στις 5.500 rpm και 120 Nm ροπής μεταξύ 3.600 και 4.800 rpm (εκεί, δηλαδή, όπου ξεκινά να αποδίδει το απλό!).

Τετρακίνηση AWD-i

Σε εκκίνηση με σταθερή ταχύτητα, αυτό το Yaris Cross είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο. Η μετάδοση κίνησης στον εμπρός και στον πίσω άξονα ρυθμίζεται αυτόματα μεταξύ 100:0 και 40:60, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και την πίεση του πεντάλ γκαζιού. Η σχεδίαση είναι συμπαγής και ελαφριά σε σύγκριση με τα μηχανικά συστήματα AWD, επομένως υπάρχει μικρή μόνο επίδραση στην κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών ρύπων, ενώ συνάμα είναι άμεση και… ακούραστη ως ηλεκτρική. Από την άλλη, υπάρχουν οι επιλογές «Normal» για κανονική οδήγηση, «Trail» και «Snow». Η λειτουργία «Trail» είναι η επιλογή όταν ένας ή περισσότεροι από τους τροχούς δεν μπορούν να βρουν πρόσφυση, για παράδειγμα σε ανώμαλο ανάγλυφο. Το σύστημα AWD-i θα φρενάρει αυτόματα όλους τους τροχούς, κατευθύνοντας την κινητήρια δύναμη σε αυτούς με πρόσφυση. Η δε λειτουργία «Snow» μετριάζει την απόκριση του γκαζιού για να βοηθήσει τον έλεγχο κατά την οδήγηση σε χιόνι ή πάγο. Το περιβάλλον οδήγησης είναι τυπικό ενός υβριδικού Toyota, διακρίνοντας στον πίνακα οργάνων το όργανο απεικόνισης της απόδοσης του υβριδικού συστήματος αντί στροφόμετρου. Όλη η δουλειά, όμως, γίνεται από τη βάση του επιλογέα κίνησης (δεν λέμε ταχυτήτων, λόγω της e-CVTφιλοσοφίας). Εδώ βλέπουμε μια πλειάδα διακοπτών που ορίζουν τόσο το EV mode (αμιγή ηλεκτροκίνηση εφόσον οι μπαταρίες είναι φορτισμένες επαρκώς), drive mode για επιλογή ανάμεσα σε Eco και Power κίνηση, με προφανή χαρακτηριστικά, και Drive mode, με τα προαναφερθέντα προγράμματα τετρακίνησης.

Περί οδήγησης

Η κίνηση ενός υβριδικού Toyota είναι γνωστή και εν πολλοίς μια στάση ζωής. Οι εκκινήσεις δεν είναι ποτέ ξεσηκωτικές, ο ρυθμός, όμως, με τον οποίο ανεβάζει ταχύτητα είναι γραμμικός και μπορεί να αποκτήσει μια σπιρτάδα με το πρόγραμμα Power σε βάρος, πάντως, της κατανάλωσης και του παραγόμενου θορύβου, που δεν έχει το ραφινάρισμα των υβριδικών Corolla και C-HR. Η μάζα του υβριδικού Yaris Cross είναι μεγαλύτερη από αυτήν του συμβατικού, αφού το HSD ζυγίζει 150 κιλά περισσότερα. Παράλληλα, η τοποθέτηση των μπαταριών είναι τέτοια, που δημιουργεί ένα διαφορετικό ζύγισμα. Η οδική συμπεριφορά, εντούτοις, ελέγχεται απόλυτα καλά, λόγω των διπλών ψαλιδιών πίσω, αλλά και λόγω των πολύ καλών Goodyear EfficientGrip Performance 2 διαστάσεων 215/50-R18 (ναι, καλά διαβάσατε!).

Μπορεί να νιώσεις κάποιες ξερές αντιδράσεις λόγω 18άρας ζάντας, αλλά ποτέ δεν φαίνεται να καταπονείται το άριστο πάτωμα επάνω στο οποίο το νέο Yaris Cross έχει δομηθεί. Με δε γωνίες εισόδους, διαφυγής και ράμπας στις 20, 35 και 19 μοίρες, αντίστοιχα, δεν έχεις σίγουρα ένα Jimny, αλλά το να αναφέρεις και μόνο στην κατηγορία τέτοια μεγέθη σημαίνει ότι δεν φοβάσαι να λασπωθείς. Σε εκτός δρόμου διαδρομές, όντως, η προς τα εμπρός εποπτεία είναι εξαιρετική (προς τα πίσω υπάρχει η βοήθεια της κάμερας οπισθοπορείας) και η εμπλοκή της τετρακίνησης είναι υπαρκτή και δυνατή, έτοιμη να βοηθήσει για το αρκετά παραπέρα από την άσφαλτο που μπορεί να γίνει πολύ πιο…παραπέρα αν επιλέξετε ελαστικά M S. Όσο για την καθημερινότητα και το σταμάτα-ξεκίνα; Εκεί φαίνεται το αυτοκίνητο να είναι πραγματικά σε άλλη Λίγκα, καθώς η ηλεκτροκίνηση γίνεται το κυρίαρχο mode κίνησης, όπως ακριβώς υπόσχεται η Toyota, με μια μέση κατανάλωση στα 5,6 L/100 km να φιγουράρει πολύ εντυπωσιακά.

Yaris Cross 1.5

H πρώτη μας επαφή επί ελληνικού εδάφους με το Yaris Cross έγινε πρώτα –χρονικά- με την έκδοση 1.5 Elegant, με απλές γραμμές αμαξώματος, ένα πολύ όμορφο μοτίβο στις ταπετσαρίες του σαλονιού και με ατμοσφαιρικό κινητήρα 125 PS που κομίζει πολλή τεχνολογία, πλην τουρμπίνας. Για την ιστορία, υπενθυμίζουμε ότι το ίδιο μοτέρ στο Yaris hatchback είχε κατατροπώσει στις μετρήσεις μας μερικά τουρμπάτα συνολάκια του ανταγωνισμού του στα 1,0 και 1,2 λίτρα, απόδειξη ότι «το μέγεθος μετράει», όπως διατείνονται και οι Αμερικανοί petrol heads.

Στα μηχανικά μέρη έχουμε τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων που για τη δοκιμή μας συνδυάζεται με ένα πυκνοκλιμακούμενο μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Αποδίδει μέγιστη ισχύ 125 PS στις 6.600 rpm και μέγιστη ροπή 153 Nm μεταξύ 4.800 και 5.000 rpm (ναι, είναι ψηλά) και, αν πιεστεί, τον ακούς να κροταλίζει με μια παλιά, καλή σπορτίφ χροιά, αγόγγυστα και ανέλπιστα γραμμικά.

Με κατανάλωση από 5,7 L/100 km (είδαμε 6,9 L/100 km σε ήπιο τέμπο) και εκπομπή CO2 στα 140 g/km σημαίνει ότι είναι οριακά λιτοδίαιτο, ενώ -δυστυχώς- εμπίπτει στη διαδικασία Μονά-Ζυγά του Δακτυλίου. Αυτό, όμως, λίγο μπορεί να πειράξει όποιον βρεθεί πίσω από το τιμόνι του, καθώς οδηγικά έχουμε όλες τις υποσχέσεις να εκπληρώνονται.

Σε αμφότερα τα μοντέλα, το άκαμπτο αμάξωμα με βάση τη θαυμάσια πλατφόρμα GA-B, όπως τη γνωρίσαμε στο Yaris, συμβάλλει στην οδική συμπεριφορά και στην ποιότητα κύλισης, χωρίς, μάλιστα, να υπάρχει μεγάλο βάρος.

Με ανασχεδιασμένη εμπρός ανάρτηση με γόνατα MacPherson και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, το Yaris Cross 1.5 125 PS είναι υπό πίεση ένα πολύ διασκεδαστικό SUV, μεταξύ των κορυφαίων, στο Fun to Drive στοιχείο. Στρίβει άμεσα και με ακρίβεια, κρατάει περισσότερο από όσο φαντάζεσαι, συνεπικουρούμενο από τα Goodyear ίδιων διαστάσεων και τύπου με αυτά του υβριδικού, και το τέμπο διατηρείται πάντα ψηλά, δεδομένου του iMT κιβωτίου. Δεν είναι μόνον οι αλλαγές ταχυτήτων που γίνονται παιχνίδι με τον ακριβέστατο αν και λίγο σκληρό επιλογέα, αλλά το γεγονός ότι αυτές αποκτούν χροιά hothatch από το Intelligent Manual Transmission πρόγραμμα με χαρακτηριστικά rev matching για οικονομία καυσίμου. Το ίδιο σύστημα φορά το… Yaris GR.

H Toyota διαφημίζει, βέβαια, το σύστημα ως σύμμαχο για πιο ομαλή αλλαγή ταχυτήτων σε ανεβάσματα και κατεβάσματα, αλλά τύποις αυτό ακριβώς βοηθά στο να μη χάνετε ούτε δέκατο από τις επιδόσεις του. Και πρέπει να τις κάνετε συχνά τις αλλαγές, αν θέλετε να παραμείνετε σε γρήγορο τέμπο, μιας και η κλιμάκωση είναι κοντή και η μέγιστη ροπή, όπως είδατε, αποδίδεται ψηλά. Και ναι, στις μετρήσεις μας διαπιστώσαμε ότι οι Ιάπωνες είναι αρκετά μετριοπαθείς μιας και το 0-100 km/h ήταν 0,4 sec γρηγορότερο από το εργοστασιακό. Αν, πάλι, δεν θέλετε να κάνετε διαρκώς χρονομετρημένα, στην οδηγική σας καθημερινότητα, μπορείτε να κινηθείτε αξιοπρεπώς από τις 2.000 rpm.

Μην αμελήσουμε και την αίσθηση και απόδοση των φρένων που είναι από τα πολύ καλά και σπορτίβικα, με άμεση απόκριση του πεντάλ και αντοχή σε βάναυση οδήγηση. Όσο για την κατανάλωση, είπαμε. Το εύρος μπορεί να είναι τεράστιο ανάλογα με τη διάθεση του δεξιού σας ποδιού. Αν κάτι θα θέλαμε (και ίσως για πρώτη φορά!) είναι ένα start/stop και ένα σετ πιο «πράσινα» ελαστικά, ώστε να μειωθεί η κατά WLTP εκπομπή CO2, αλλά και για να γίνει πιο άνετη η μετακίνηση στις –ακόμα- παρακμάζουσες ασφάλτινες οδικές διαδρομές.

Καταλήγοντας

Το νέο Yaris Cross είναι ένας ευχάριστος σύντροφος, τόσο για εντός των τειχών μετακίνηση, όσο και για αποδράσεις. Το υβριδικό μοντέλο στη δικίνητη έκδοσή του (προσοχή, φορά ημιάκαμπτο άξονα πίσω!) ξεκινά από τα 20.320 ευρώ, μια τιμή πολύ καλή για όσα κομίζει, ενώ η τετρακίνητη έκδοση σε πιο πλούσια έκδοση φτάνει στα 26.070 ευρώ, τιμή που είναι αλμυρή. Από την άλλη, με τιμή εισόδου τα 17.470 ευρώ το συμβατικό Yaris Cross 1.5 125 PS δεν έχει πολλά πράγματα να στερείται, αν ξέρεις τι παίρνεις. Η ατμοσφαιρική υπόσταση του κινητήρα είναι ένα θέμα συζήτησης από πολλούς, αν και άλλοι τόσοι θα το πάρουν για τον ίδιο ακριβώς λόγο! Έχει όσους χώρους χρειάζεσαι, χωρίς, όμως, υπερβολές και έναν οδηγικό χαρακτήρα κοντά στο Άριστα 10. Και τα δύο έρχονται μετά από μακρά περίοδο προσμονής έχοντας στη φαρέτρα τους βέλη που στοχεύουν στην κορυφή και φαίνεται ότι την πετυχαίνουν.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ TOYOTA YARIS CROSS 1.5 125PS 2021   TIMH €17.470   ΤΕΛΗ €98

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.490, Ατμοσφαιρικός, 3 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Αμόλυβδη Βενζίνη

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 92(125)/6.600  ΡΟΠΗ Nm/rpm 153/4.800-5.000

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Χειροκίνητο, 6 σχέσεων, κίνηση στους εμπρός τροχούς

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 10,9 sec, τελική 180 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 5,9 L/100km, 140 g/km

TOYOTA YARIS CROSS 1.5 125PS 2021

ΥΠΕΡ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ, ΤΙΜΗ

ΚΑΤΑ ΡΥΠΟΙ, ΣΚΛΗΡΗ ΠΙΣΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΥΠΟ ΠΙΕΣΗ

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ TOYOTA YARIS CROSS HYBRID AWD-i 2022   TIMH €26.070   ΤΕΛΗ €0

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.490, Ατμοσφαιρικός, 3 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Υβριδικό

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 116  ΡΟΠΗ Nm/rpm 141/3.600-4.800

ΜΕΤΑΔΟΣΗ CVT, αυτόματη τετρακίνηση

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 11,8 sec, τελική 170 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 4,7 L/100km, 106 g/km

TOYOTA YARIS CROSS HYBRID AWD-i 2022

ΥΠΕΡ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΠΟΙΟΤΗΤΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ, ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ, ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ, ΤΙΜΗ ΔΙΚΙΝΗΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ.

ΚΑΤΑ ΘΟΡΥΒΟΣ, ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΤΙΜΗ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ.