Δοκιμάζουμε το ικανό και παντοδύναμο Jeep Renegade Limited 1.3T 180PS 4X4 9AT


ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΣΥΜΠΑΓΗ SUV ΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ SPECS ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΥΨΗΛΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΑΡΟΥΣ. ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ-ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. Η ΜΗΠΩΣ… ΧΩΜΑΤΟΔΡΟΜΟΣ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 19/8/2020

Διότι έχεις μπροστά σου ένα Jeep με το όνομα Renagade και το μεγάλο αστέρι στο καπό σαν Σερίφης στην Άγρια Δύση του σήμερα (ή ό,τι έχει απομείνει από αυτήν). Το μικρό μοντέλο της Jeep λοιπόν φορά την πανοπλία του και μάλιστα –με την ανάλογη στάμπα- και Jeep Performance Parts από την πλούσια συλλογή της φίρμας. Είναι μια φιγούρα ενός σύγχρονου cult οχήματος με πλούσια ιστορία και εξίσου πλούσια μηχανολογία, έστω και με τη βοήθεια της FCA η οποία, ούτως ή άλλως, ξέρει από κινητήρες.

 
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)
JEEP RENEGADE 1.3T 180PS 4X4 9AT

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 9

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ8

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 7

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 8

ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 9

ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ 7

ΑΣΦΑΛΕΙΑ 8

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ 9

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 9

VALUE FOR MONEY 8

ΣΥΝΟΛΟ82

Πριν πάμε στα μηχανολογικά, το εσωτερικό είναι υλοποιημένο με μαλακά και σκληρά πλαστικά σε ένα σύνολο που αισθητικά εκπέμπει περισσότερο χρηστικό παρά premium χαρακτήρα (κι αυτό είναι καλό) με πλειάδα διακοπτών και μάλιστα σπαρμένων όπου υπάρχει η δυνατότητα.

Εντούτοις υπάρχει και μεγάλη τεχνολογική «προίκα». Adaptive Cruise Control, Lane Departure Warning Plus με Traffic Sign Recognition, Σύστημα ευστάθειας και υποβοήθησης εκκίνησης στην ανηφόρα, Σύστημα αποτροπής ανατροπής, Υποβοήθηση φρεναρίσματος πανικού και Σύστημα αποφυγής πρόσθιας σύγκρουσης είναι ολίγη από αυτήν την παλέτα συστημάτων που κομίζει το μικρό Jeep. 

Η ψηφιακή οθόνη αντί πίνακα οργάνων βρίθει πληροφοριών, τόσο που μπορεί να χαζέψεις προσπαθώντας να βρεις εκείνη ή την άλλη λειτουργία. 

Από την άλλη, η κεντρική οθόνη έχει το power button κάτω και ακόμα πιο κάτω βρίσκονται οι διακόπτες κλιματισμού, δημιουργώντας μια μικρή εργονομική σύγχυση η οποία ξεπερνιέται συν τω χρόνω. Οι χώροι είναι καλοί για τα δεδομένα της κατηγορίας όπως και η πρακτικότητα με θέσεις για μικροαντικείμενα. Κι ας δούμε τα μηχανολογικά.

Έχουμε λοιπόν ένα παντοδύναμο 1300άρι turbo σύνολο βενζίνης με 4 κυλίνδρους (330 cc ανά κύλινδρο, η αλλιώς η ιδανική χωρητικότητα) με αλουμινένιο μπλοκ, και έξυπνες λύσεις δομικής ενίσχυσής του αλλά και μείωσης θορύβων καθώς και όλα όσα βρίσκει κανείς σε ένα τέτοιο σύνολο προκειμένου να φτάσει το εκπληκτικό νούμερο των 180 ίππων και των 270 Nm ροπής (άμεσος ψεκασμός, turbo με ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα ανακούφισης, κ.ά) καθώς και η τρίτη γενιά της τεχνολογίας MultiAir χρονισμού και ανοίγματος των βαλβίδων. Έχουμε βέβαια ως απότοκο την ιδιότυπη ηχητική χροιά ειδικά στο ρελαντί ή υπό πίεση.

Ο περιστροφικός διακόπτης στη βάση της κονσόλας τα λέει όλα. Jeep Active Drive, το βασικό σύστημα τετρακίνησης της εταιρείας, με 4WD Lock (αλλά όχι Low) και προγράμματα Auto, Snow, Sand, Mud. Στην πράξη το αυτοκίνητο υπό φυσιολογικές συνθήκες είναι προσθιοκίνητο. Η τετρακίνηση εμπλέκεται ανάλογα με τις συνθήκες ή τις επιθυμίες του οδηγού και με την αυτόματη μετάδοση γίνονται δύο καλοί φίλοι. Να αναφέρουμε εδώ ότι το  αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 9 σχέσεων προσφέρει πάνω από 20 διαφορετικά μοτίβα αλλαγών για διάφορες οδικές συνθήκες. Εδώ βέβαια, στην έκδοση με τα ελαστικά Michelin Primacy 215/60-R17 τα πράγματα είναι σαφώς πιο ασφάλτινα.

Προτιμήστε ένα ελαστικό μεικτής χρήσης για να πάρετε το 100% αυτής της υπέροχης βάσης κίνησης εκεί που τελειώνει η άσφαλτος. Επί της ασφάλτου η καλύτερη στιγμή του Jeep downsizing είναι εδώ. Ο κινητήρας συνταιριάζεται λοιπόν με το 9άρι αυτόματο χωρίς βέβαια κάποια σπιρτάδα αλλά με την ικανότητα να ανεβάσει γρήγορα ρυθμό και να τον διατηρήσει. Είναι στιβαρό για την κατηγορία, φαίνεται καλοδομημένο και αντέχει την κακή χρήση εκτός ασφάλτου ενώ μπορεί να κινηθεί και εύκολα και ελεγχόμενα γρήγορα και σε μια ασφάλτινη διαδρομή. Μας έλειψαν μόνο τα paddles αλλαγών σχέσεων στο τιμόνι.

Με 27.900 ευρώ μπορείτε να αποκτήσετε την κορυφαία στιγμή στα συμπαγή 4x4 με το ειδικό βάρος της φίρμας σε πρώτο πλάνο, μπόλικη τεχνολογία τετρακίνησης αλλά και ασφάλειας και την ευελιξία ενός αυτοκινήτου με μαζεμένες διαστάσεις που κινείται από ένα διαβολεμένα δυνατό μοτέρ. Κατά μία έννοια (και αν κοιτάξετε τον ανταγωνισμό) αυτό το αυτοκίνητο είναι μονόδρομος.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ JEEP RENEGADE 1.3T 180PS 4X4 9AT 2020   TIMH €27.400   ΤΕΛΗ €296

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.332, Turbo, 4 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Αμόλυβδη Βενζίνη

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm 132(180)/5.750  ΡΟΠΗ Nm/rpm 270/1.850

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματο, 9 σχέσεων, αυτόματη τετρακίνηση

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 8,5 sec, τελική 201 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 7,1 L/100km, 9,7 g/km

JEEP RENEGADE 1.3T 180PS 4X4 9AT 2020

ΥΠΕΡ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ, ΑΙΓΛΗ ΦΙΡΜΑΣ, ΤΙΜΗ

ΚΑΤΑ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΒΩΤΙΟΥ

JOIN US