CAR AND DRIVER ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
AUDI 2018

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A4 Allroad 2.0 TDI 190 PS Quattro S Tronic 17/11/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Πίσω από το υποτονικό αμάξωμα του Α4 Allroad κρύβεται μια ολόκληρη κατασκευαστική φιλοσοφία. Η sportive εκδοχή της... πρακτικότητας. Εκείνη που θέλει αυτοκίνητα «υπερυψωμένα», με «αξιόπιστο σύστημα τετρακίνησης», «προστατευτικά» στο πλάι και «δυνατούς κινητήρες» για να ταξιδέψεις άνετα, γρήγορα, κυρίως με ασφάλεια σε δύσκολες καιρικές συνθήκες. Και είναι μια φιλοσοφία που σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν υιοθετήσει (βλέπε crossovers), με την Audi όμως να έχει δείξει τις προθέσεις της το 1999 με το πρώτο «Allroad», το Α6 Allroad Quattro που εισήγαγε καινοτόμες για την εποχή τεχνολογίες, όπως η ρυθμιζόμενη αερανάρτηση και η τετρακίνηση σε ένα υπερυψωμένο wagon αμάξωμα. Στο σήμερα, το A4 Allroad εξακολουθεί να αποτελεί ένα «ειδικό» αυτοκίνητο, υπό την έννοια ότι ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να γνωρίζει με τι ακριβώς έχει να κάνει. Δηλαδή, γιατί να επιλέξει ένα υπερυψωμένο sport wagon και όχι ένα SUV, αφού έτσι και αλλιώς στο οικονομικό σκέλος δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές.

Την απάντηση τη δίνει η ίδια η «κατασκευαστική» διαφοροποίηση, καθώς το Α4 Allroad μπορεί να μην έχει τις ίδιες ικανότητες off road με το... Q5 με το οποίο «μοιράζονται» την πλατφόρμα MQB Evo, το σύστημα τετρακίνησης και τους κινητήρες, προσφέρει ωστόσο sportive οδικά χαρακτηριστικά. Και αυτό συμβαίνει λόγω της μικρότερης απόστασης από το έδαφος (στα 16,5 εκατοστά το A4 Allroad, στα 20 εκατοστά το Q5, με δεδομένες και τις καλύτερες «γωνίες»). Χαμηλότερο κέντρο βάρους και μικρότερη διαδρομή της ανάρτησης σημαίνει μεγαλύτερη ευστάθεια στα ταξίδια και πιο ενδιαφέροντα οδικά χαρακτηριστικά, και πράγματι το A4 Allroad έτσι ακριβώς είναι. Το μήκους 4,75 m αμάξωμα με μεταξόνιο στα 2,828 m δεν αφήνει κανένα περιθώριο για τις «μεταφορικές» του ικανότητες, όπως και η ύπαρξη πορτμπαγκάζ που ανάλογα με τη θέση τού πίσω καθίσματος αυξομειώνεται στα 505 έως 1.510 lt. Το ίδιο και η ούγια... Audi για την ποιότητα και τη συνολικότερη εικόνα του διακόσμου. Απέριττη πολυτέλεια, αψεγάδιαστη ποιότητα και φινίρισμα, ένα αυτοκίνητο που απολαμβάνεις να «ζεις» καθημερινά...

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST DRIVE KIA CEED 1.4 T-GDI 140PS 18/11

    Δοκιμάζουμε το ΚΙΑ CEED 1.4 T-GDI 140PS

    Η KIA έχει βαλθεί να αποδείξει ότι κάνει πρωταθλητισµό. Παίρνοντας µάλλον έµπνευση από το ποδόσφαιρο, αποφάσισε εδώ και καιρό να αφήσει την εσωστρέφεια και το τοπικιστικό στοιχείο και να γίνει ένας άξιος αντίπαλος απέναντι στις µεγάλες δυνάµεις της...

  • TEST DRIVE HONDA CIVIC 1.6 I-DTEC 120 PS 11/11

    Δοκιμάζουμε το Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS

    Το Honda Civic συνεχίζει την πορεία του στην αγορά, αυτήν τη φορά µε τον turbodiesel κινητήρα των 1,6 lt και των 120 PS, ο οποίος έλειπε µέχρι σήµερα από τη γκάµα των διαθέσιµων κινητήρων, µιας και οι Ιάπωνες ήθελαν το χρόνο τους προκειµ...

  • ΤEST DRIVE OPEL ASTRA 1.4T 150 PS BLACK EDITION 7/11

    Δοκιμάζουμε το Opel Astra 1.4T 150 PS Black Edition

    Στον αθλητισµό συνηθίζεται να λένε ότι ο νικητής είναι αυτός που όλοι θυµούνται. Στο στίβο των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς, το Astra δικαιούται να το 'φωνάζει'.

  • TEST DRIVE: FORD FIESTA ACTIVE 1.5 DCI 120 PS 4/11

    Δοκιμάζουμε το Ford Fiesta Active 1.5 DCI 120 PS

    Αρκούν δυο δάχτυλα µεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για να κάνουν ένα αυτοκίνητο το hit του ελληνικού καλοκαιριού που ακόμα συνεχίζεται απτόητο. Το Fiesta Active µας επιβεβαιώνει ότι αρκούν και µε το παραπάνω.

  • 2018 DS 7 CROSSBACK 1/11

    Δοκιμάζουμε το νέο DS 7 Crossback

    Ένα μεγάλο, εντυπωσιακό αυτοκίνητο, για ένα μεγάλο, εντυπωσιακό comeback. Η DS Automobiles, το πολυτελές brand της Citroen, κάνει ρελάνς στην κατηγορία, ρίχνοντας όλα της τα όπλα, αισθητικά, τεχνολογικά, ποιοτικά σε μια κατηγορία που γίνεται…πόλεμος. Mesdames et messieurs...

  • 2018 CUPRA ATECA 31/10

    Δοκιμάζουμε στη Βαρκελώνη το νέο Cupra Ateca (Video)

    Οι Ισπανοί με το νέο Cupra Ateca αποδεικνύουν πώς ένα mainstream SUV μπορεί να αποτελέσει τον 'φονέα γιγάντων' σε αντίστοιχες premium υλοποιήσεις. Και των GTi συμπεριλαμβανομένων…

  • MAXXIS VICTRA SPORT 5 31/10

    Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά υψηλών επιδόσεων της Maxxis (Video)

    Την παρουσία της στην ελληνική αγορά επιχειρεί να ενισχύσει η Maxxis, παρουσιάζοντας στο απαιτητικό τερέν του Αυτοκινητοδρομίου των Σερρών τη νέα σειρά ελαστικών υψηλών επιδόσεων Victra Sport 5.

  • TEST DRIVE 2018 NISSAN JUKE 1.6 XTRONIC 112 PS 29/10

    Δοκιμάζουμε το Nissan Juke 1.6 XTRONIC 112 PS

    Πιο ώριμο από ποτέ, το Nissan Juke ενισχύει τον αστικό χαρακτήρα του, συνδυάζοντας έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.598 κ.εκ. με το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT).

  • TEST DRIVE: SUZUKI JIMNY 1.5 GLX VVT 102 PS 26/10

    Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα: Suzuki Jimny 1.5 GLX VVT 102 PS

    Το είδαμε στα λιμάνια, το είδαμε στους δρόμους, το είδαμε σε social media και με το ανάλογο buzz. Τώρα λοιπόν, εδώ στην Ελλάδα, δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Jimny. Όχι άλλο ένα crossover.

  • TEST DRIVE: VOLVO XC60 T8 TWIN ENGINE 407 PS 25/10

    Δοκιμάζουμε: Volvo XC60 T8 Twin Engine 407 PS

    Δύο τύποι κινητήρων, µισή κατανάλωση, πολλαπλάσια ισχύς. Το Volvo XC60 T8 παίζει στα δάχτυλα την άλγεβρα της τεχνολογίας και οδηγεί το New Deal της αυτοκίνησης στην πιο σηµαντική της δεκαετία.

  • 2018 BMW M5 COMPETITION 21/10

    Oδηγούμε: ΒΜW M5 Competition 625 PS

    Με 25 επιπλέον άλογα και σημαντικές επεμβάσεις στο πλαίσιο, η BMW δημιουργεί το κορυφαίο σπορ σεντάν του κόσμου.

  • TEST DRIVE 2018 NISSAN QASHQAI 19/10

    Οδηγούμε το Nissan Qashqai 1.3 DiG-T 140 & 160 PS

    Στη Nissan αποφάσισαν να αντικαταστήσουν τους υπερτροφοδοτούμενους 1.2 και 1.6 βενζινοκινητήρες με τον καινούργιο 1.3 DiG-T μέγιστης ισχύος 140 PS και 160 PS, αντίστοιχα, αναλόγως της εκδοχής του. Οι λόγοι; Η μείωση της κατανάλωσης, των ρύπων καθώς και του διοξειδίου του...

  • TEST DRIVE FORD ECOSPORT 1.5L ECOBLUE 125 PS IAWD 14/10

    Δοκιμάζουμε το Ford EcoSport 1.5L EcoBlue 125 PS iAWD

    Το είχαµε γράψει, το είχαµε πει σε κατά καιρούς παρουσιάσεις της Ford και να που τώρα έγινε πραγµατικότητα! Η κατηγορία των συµπαγών αυτοκινήτων ελευθέρου χρόνου αποκτά το πρώτο της 'γήινο' τετρακίνητο µοντέλο.

  • TEST DRIVE 2019 HONDA CR-V 12/10

    Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Honda CR-V (Video)

    Το Honda CR-V δε χρειάζεται συστάσεις. Κι όμως είναι τόσα τα κατορθώματά του που το κατατάσσουν στο κλαμπ των κορυφαίων αυτοκινήτων παγκοσμίως. Σκεφτείτε λοιπόν τώρα που ανανεώθηκε εκ βάθρων τι μπορεί αυτό να σημαίνει για τη μετέπειτα πορεία του.

  • TEST DRIVE SKODA OCTAVIA RS 2.0 TDI 184 PS DSG 4X4 10/10

    Δοκιμάζουμε: Skoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4X4

    Τα δύο πρόσωπα του Ιανού: Η αρχαία ρωµαϊκή θεότητα µε τα δύο πρόσωπα, εκείνη που όριζε πύλες είναι στην περίπτωσή µας ο καλύτερος τρόπος να περιγράψεις τούτο το αυτοκίνητο.