Δοκιμάζουμε το σκληροτράχηλο Ford Ranger Wildtrak των 213 ίππων!


Γιατί το Ranger Wildtrack αποτελεί έναν πανίσχυρο παίκτη στα pick-up. Η αμερικάνικη κληρονομιά, η εξέλιξη από τη Ford Performance, η εξελιγμένη τετρακίνηση και ότι πρέπει να γνωρίζετε για το θηριώδες μοντέλο. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΕΤΡΑΚΗΣ, ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ
  • 24/6/2021

Το θέλετε πολύ. Το ξέρουμε. Για το Ford Raptor o λόγος. Αλλά πάλι, είναι πολύ σπορ, εξαντρίκ και αλμυρό. Επομένως, η επόμενη καλύτερη εναλλακτική και πιο ενδεδειγμένη για τον επαγγελματία είναι τούτο το Wildtrak.

Η Ford Performance κέντησε όταν έφτιαχνε το πιο «κακό» διπλοκάμπινο στη σύγχρονη ιστορία της αλλά κάπου, για τόσους που θέλουν λίγο παραπάνω ουσία στην καθημερινότητά τους, ήταν εκτός τόπου. Όπου «τόπος», το χωράφι, η μονάδα, το γιαπί και τόσα μέρη που χρειάζονται θηρία-κουβαλητές. Το Ranger κέρδισε το τίτλο για το καλύτερο Pick-up της χρονιάς το 2020 με ωφέλιμο φορτίο έως 1.024 kg και δυνατότητα ρυμούλκησης έως 3,5 τόνους.

Και με απόσταση 237mm από το έδαφος και διέλευση υδάτινου κωλύματος έως 800 mm (έχει και κάλυμμα προστασίας κάτω από τον κινητήρα) η λέξη «ικανότητα» δείχνει να ταιριάζει γάντι. Και τούτη, η Wildtrak έκδοση δείχνει διαφορετική από τα απλά Ranger σε κοσμητικό επίπεδο και περισσότερο εύπεπτη από το macho Raptor  με ζάντες ελαφρού κράματος 18", πλαϊνά σκαλοπάτια με πλαστική επένδυση και ένθετα διακοσμητικά, σπορ αεροδυναμική αψίδα με ενσωματωμένο φωτισμό της καρότσας, μάσκα, λαβές θυρών και χαλύβδινο σκαλοπάτι πίσω με φινίρισμα τιτανίου και ράγες οροφής με φινίρισμα αλουμινίου.

Έχει όμως και αρκετά κοινά με αυτό όπως είναι ο τετρακύλινδρος δίλιτρος EcoBlue diesel κινητήρας με Bi-turbo, ισχύ 213 ίππων και μέγιστης ροπής 500 Nm, και ένα κορυφαίο σε λειτουργία 10τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (το ίδιο που φορά το Last American hero Ford F-150 pick-up και φυσικά η Ford Mustang). Αλλά και στάνταρ σύστημα τετρακίνησης με δυνατότητα κίνησης στους δύο ή τέσσερις τροχούς αλλά και υποπολλαπλασιασμό που επιλέγονται από αυτό το μικρό μπουτόν στη βάση του επιλογέα μαζί με μπλόκε διαφορικό πίσω. Η δε Η καρότσα έχει διαστάσεις  541mm βάθος, 1.560mm πλάτος και 1.613mm μήκος και το αυτοκίνητο προσφέρει γωνία προσέγγισης 29 μοιρών και γωνία διαφυγής 21 μοιρών.

Το σαλόνι σε υποδέχεται με την ημιδερμάτινη επένδυση καθισμάτων ενώ οι ηλεκτρικές ευκολίες περιλαμβάνουν ηλεκτρικά ρυθμιζόμενους, θερμαινόμενους και αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες, με ενσωματωμένα φλας και φώτα εδάφους (σε pick up! Είπατε τίποτε;) αλλά και προηγμένα ηλεκτρονικά όπως το πάντα χρειαζούμενο Active Park Assist, τα Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection και Intelligent Speed Limiter, ως στοιχεία του στάνταρ εξοπλισμού, Ford SYNC 3 με οθόνη αφής 8" TFT και σύστημα πλοήγησης.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (ΜΕ ΑΡΙΣΤΑ ΤΟ 10)
FORD RANGER Wildtrak Double Cab 4x4 2.0L 213PS 10AT

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 7

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ7

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 8

ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ 8

ΟΔΗΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ 8

ΑΝΕΣΗ/ΧΩΡΟΙ 7

ΑΣΦΑΛΕΙΑ 9

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ 9

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 8

VALUE FOR MONEY 7

ΣΥΝΟΛΟ78

Οι χώροι της καμπίνας προσομοιάζουν, όσο μπορούν, σε επιβατικό κι αυτό είναι καλό. Η στριτάδικη αίσθηση της καμπίνας βέβαια δε θα μπορούσε ποτέ να συνοδεύεται από ανάλογη ποιότητα κύλισης καθώς κενό φορτίου είναι ολίγον… κατσίκι με τα φύλλα σούστας του πίσω άξονα, όμως με κανονικό φορτίο και στρωτό ρυθμό γκαζιού, χωρίς ηρωισμούς μπορείτε να κινηθείτε με αποδεκτά επίπεδα άνεσης και θορύβου.

Ο κινητήρας είναι δυνατός και συνεπικουρείται καλά από το 10άρι κιβώτιο αρκεί να μην νομίζετε ότι οδηγείτε Mustang, παρόλο που πολλά Ford στοιχεία είναι εκεί όπως η αίσθηση του τιμονιού και η πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης σε μια γρήγορη διαδρομή. Σαφώς και δεν έχει την ακρίβεια ενός Raptor όμως δεν έχει και την τιμή του.

Αν θέλετε πληρότητα εξοπλισμού, ικανότητες και συστήματα που αλλού δεν υπάρχουν ούτε σε προαιρετικά τότε το Wildtrak είναι μια έξυπνη επιλογή με τη σφραγίδα της Ford.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΜΟΝΤΕΛΟ FORD RANGER Wildtrak Double Cab 4x4 2.0L 213PS 10AT 2021   TIMH €45.117   ΤΕΛΗ €105

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.996, Turbo, 4 Κύλινδρος, Σε σειρά  ΚΑΥΣΙΜΟ Πετρέλαιο

ΙΣΧΥΣ kW(PS)/rpm   ΡΟΠΗ Nm/rpm

ΜΕΤΑΔΟΣΗ Αυτόματο, 10 σχέσεων, κατ΄ επιλογή τετρακίνηση

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ 0-100 σε 9 sec, τελική 180 km/h

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ/CO2 7,8 L/100km, 201 g/km

FORD RANGER Wildtrak Double Cab 4x4 2.0L 213PS 10AT 2021

ΥΠΕΡ ΣΧΕΔΙΑΣΗ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ, ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ, ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΦΟΡΤΩΣΗΣ, ΣΤΑΝΤΑΡ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ

ΚΑΤΑ ΜΕΤΡΙΑ ΡΑΦΙΝΑΡΙΣΜΕΝΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ, ΔΥΝΑΜΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ