Ford GT: «Σπάει τα χρονόμετρα» στο Lighting Lap 2017!


ΤΟ LIGHTNING LAP ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 11 ΧΡΟΝΙΑ ΩΣ Η ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΕΚΔΟΧΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΓΥΡΩΝ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ ΤΟΥ NüRBURGRING, ΣΤΟ VIRGINIA INTERNATIONAL RACEWAY ΜΕ ΤΗ ΘΡΥΛΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΩΝ ΣΧΕΔΟΝ 6,6 KM. ΕΙΝΑΙ Ο «ΝΑΟΣ» ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ CAR AND DRIVER ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ 220 ΓΥΡΟΥΣ. ΕΤΣΙ, ΦΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ FORD GT ΣΤΟ VIR ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΜΟΥ ΡΕΚΟΡ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: MIKE DUFF > ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ > ΦΩΤΟ: GREG PAJO
  • 13/2/2018

Με λίγα λόγια, το Ford GT είναι στο VIR το ταχύτερο αυτοκίνητο. Και όταν λέμε «το ταχύτερο», εννοούμε ό,τι πιο γρήγορο έχουμε οδηγήσει ποτέ σε αυτήν την πίστα. Αν οδηγήσετε εσείς το GT κάπου αλλού, τότε δε θα... βιώσετε τα σχεδόν 220 km/h στο κατέβασμα της μπροστινής ευθείας (δεύτερη καλύτερη επίδοση όλων των εποχών). Οδηγώντας γρήγορα μέσα στα «Ανηφορικά Εσάκια» επιτύχαμε ταχύτητα σχεδόν 238 km/h (νέο ρεκόρ στη συγκεκριμένη κατηγορία αυτοκινήτων). Επίσης, και ο αυχένας μας γυμνάστηκε έντονα στη Στροφή 1, όπου σημειώθηκε τιμή επιτάχυνσης της τάξης του 1,17 g. Προσθέτοντας όλα τα παραπάνω μεταξύ τους, θα προκύψει ένας χρόνος γύρου πίστας της τάξης του 2:43.0, που είναι αρκετά γρήγορος για να εκθρονίσει την Porsche 918 Spyder από την κορυφή της κατηγορίας LL. Μάλιστα, όλες οι προαναφερθείσες διακρίσεις έγιναν εφικτές έπειτα από προσπάθειες μόλις μίας ημέρας! Με δεδομένο ότι φυσιολογικά δοκιμάζουμε τα αυτοκίνητα στην πίστα επί τρεις μέρες, αυτός ο χρόνος μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω, ενδεχομένως και κατά ολόκληρα δευτερόλεπτα. Δείτε στο βίντεο που ακολουθεί έναν γύρο από τη θέση του οδηγού και με on-board κάμερα και τηλεμετρία τα δεδομένα του αυτοκινήτου. Την πλήρη δοκιμή του Ford GT θα βρείτε στο τεύχος Μαρτίου του ελληνικού Car and Driver.