Οδηγούμε το νέο Audi Q3 στην Ελλάδα – Αναλυτικά εκδόσεις και τιμές


Η τρίτη γενιά του Audi Q3 είναι διαθέσιμη με νέους ήπιους υβριδικούς και plug-in υβριδικούς κινητήρες, ισχύ έως 272 PS, ηλεκτρική αυτονομία 119 km, ανανεωμένο design και πλήρως ψηφιακό εσωτερικό.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΕΡΤΕΚΗΣ, ΦΩΤ.: AUDI, KOSMOCAR
  • 29/9/2025

Η Audi λανσάρει στην ελληνική αγορά την τρίτη γενιά του Q3, ενός μοντέλου που από το 2011 έχει κερδίσει πάνω από δύο εκατομμύρια αγοραστές και αποτελεί αδιαμφισβήτητο best seller στη γκάμα της. Με τη νέα γενιά, το γερμανικό compact SUV έρχεται πλήρως ανανεωμένο σε σχεδίαση, τεχνολογία και μηχανικά μέρη, συνδυάζοντας αποδοτικότητα, δυναμική συμπεριφορά και κορυφαία ποιότητα.

Σχεδίαση και διαστάσεις

Το νέο Q3 διατίθεται τόσο σε SUV όσο και σε Sportback έκδοση, με τη δεύτερη να υιοθετεί μια πιο κουπέ γραμμή οροφής χαμηλωμένη κατά 29 mm σε σχέση με το SUV, προσφέροντας πιο δυναμική σιλουέτα χωρίς να χάνει τον πρακτικό χαρακτήρα της. Με μήκος 4,53 m, πλάτος 1,86 m (2,09 m με καθρέπτες) και ύψος έως 1,58 m, το Q3 τοποθετείται φυσικά στο άνω άκρο της compact premium κατηγορίας. Το μεταξόνιο των 2,68 m υπόσχεται καλύτερη ευστάθεια, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 488 L και επεκτείνεται έως 1.386 L στην έκδοση SUV και έως 1.289 L στο Sportback ανάλογα με τη θέση της πίσω σειράς καθισμάτων. Η δυνατότητα ρυμούλκησης αγγίζει τους 2.000 kg, σε συνάρτηση με τον κινητήρα.

Η τρίτη γενιά του Audi Q3 είναι διαθέσιμη σε SUV και Sportback, με κινητήρες βενζίνης, diesel και plug-in hybrid έως 272 PS, αυτονομία EV 119 km και αναβαθμισμένο ψηφιακό εσωτερικό.
Η τρίτη γενιά του Audi Q3 είναι διαθέσιμη σε SUV και Sportback, με κινητήρες βενζίνης, diesel και plug-in hybrid έως 272 PS, αυτονομία EV 119 km και αναβαθμισμένο ψηφιακό εσωτερικό.

Εξωτερική εμφάνιση

Σχεδιαστικά, η τρίτη γενιά Q3 υιοθετεί τη μεγάλη μάσκα Singleframe με τις χαρακτηριστικές γωνίες, ενώ τα στενόμακρα φώτα ενσωματώνονται απόλυτα στο αεροδυναμικό προφίλ. Το οπτικό αποτέλεσμα ενισχύεται από την έντονη γραμμή στους ώμους που διατρέχει όλο το αμάξωμα και το διαχωρίζει κατά κάποιον τρόπο σε δύο μέρη, δημιουργώντας μια αντίθεση. Οι μυώδεις καμπύλες στους θόλους παραπέμπουν στο κλασικό quattro DNA, ενώ στο πίσω μέρος η λεπτή φωτεινή λωρίδα συνδέει τα φωτιστικά σώματα δίνοντας έμφαση στο πλάτος. Σε κάθε περίπτωση, το αποτέλεσμα έχει να κάνει με ένα δυναμικό SUV.

Ψηφιακός φωτισμό με micro-LED και OLED

Η τρίτη γενιά του Audi Q3 εισαγάγει στα compact SUV τεχνολογίες φωτισμού που έως τώρα συναντούσαμε μόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες. Στο εμπρός μέρος δεσπόζουν τα προαιρετικά ψηφιακά Matrix LED, τα οποία για πρώτη φορά ενσωματώνουν το νέο micro-LED module. Το σύστημα διαθέτει 25.600 μικροσκοπικές λυχνίες, καθεμία με μέγεθος περίπου μισό από το πάχος μιας ανθρώπινης τρίχας, εξασφαλίζοντας κορυφαία φωτεινότητα, ακρίβεια και σαφήνεια στην απεικόνιση.

Χάρη στην τεχνολογία αυτή, το Q3 δεν φωτίζει μόνον τον δρόμο αλλά λειτουργεί και ως ψηφιακός βοηθός του οδηγού. Προβάλει διόδους φωτός για τη διατήρηση λωρίδας, προειδοποιεί με ευδιάκριτα σύμβολα σε περίπτωση ολισθηρότητας ή οχήματος στο τυφλό σημείο και προσαρμόζει τη δέσμη στις στενές λωρίδες των σημείων οδικών έργων, καθιστώντας την οδήγηση πιο ασφαλή και ξεκούραστη. Ο οδηγός έχει μάλιστα τη δυνατότητα να επιλέξει διαφορετικές φωτεινές υπογραφές και σενάρια coming/leaving home μέσω του MMI, προσδίδοντας στο Q3 μια εντελώς προσωπική ταυτότητα.

Στο πίσω μέρος, τα ψηφιακά OLED φώτα αποτελούνται από 36 τμήματα κατανεμημένα σε έξι πάνελ, που επιτρέπουν διαφορετικές υπογραφές φωτισμού. Τη σύγχρονη εικόνα συμπληρώνει η λεπτή φωτεινή λωρίδα που διατρέχει ολόκληρη την ουρά και τα φωτιζόμενα δαχτυλίδια Audi, στοιχεία που κάνουν την παρουσία του Q3 μοναδική στο σκοτάδι.

Το αποτέλεσμα είναι ένα SUV με φωτισμό που εντυπωσιάζει αισθητικά αλλά και αναβαθμίζει την ασφάλεια, αναδεικνύοντας το νέο Audi Q3 σε σημείο αναφοράς για την κατηγορία του.

Ψηφιακό περιβάλλον και Infotainment

Στο εσωτερικό, η νέα σχεδίαση δίνει έμφαση στον αέρα πολυτέλειας και στην τεχνολογία. Η καμπίνα αναβαθμίζεται αισθητικά με μια μαλακή περιμετρική επένδυση που εκτείνεται από τις πόρτες έως το ταμπλό, δημιουργώντας μια ενιαία και πολυτελή αίσθηση χώρου.

Η ψηφιοποίηση περιλαμβάνει οθόνη 11,9 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μια μεγαλύτερη αφής 12,8 ιντσών για το MMI, που σχηματίζουν ενιαίο κυρτό θα λέγαμε, πάνελ, στραμμένο προς τον οδηγό. Διατίθεται και head-up display με προβολή βασικών πληροφοριών.

Η νέα διάταξη των μοχλοδιακοπτών στο τιμόνι απελευθερώνει χώρο στην κονσόλα, καθώς ο επιλογέας ταχυτήτων μεταφέρθηκε πίσω από το τιμόνι. Αυτό επέτρεψε τη δημιουργία μεγαλύτερων αποθηκευτικών χώρων, με διπλές ποτηροθήκες και επαγωγικό φορτιστή 15 W.

Αναβαθμισμένο εσωτερικό

Η ποιότητα κατασκευής επιβεβαιώνει τον premium χαρακτήρα του Q3, με άψογα υλικά και φινίρισμα που θυμίζει μεγαλύτερες κατηγορίες. Η ηχομόνωση είναι βελτιωμένη, αν και σε υψηλές στροφές ο 1.5 TFSI ακούγεται περισσότερο από όσο θα θέλαμε.

Οι χώροι επαρκούν για τέσσερις ενήλικες, με τους πίσω να έχουν επαρκή αλλά όχι κορυφαίο χώρο για γόνατα. Η γενικότερη εικόνα του διακόσμου είναι εξαιρετική, η άνεση επίσης, ενώ η αίσθηση πολυτέλειας στο ταμπλό και στις επενδύσεις κάνει τον οδηγό να νιώθει ότι βρίσκεται σε luxury κατηγορία.

Κινητήρες και επιδόσεις

Στους κινητήρες, η βάση αποτελείται από τον 1.5 TFSI MHEV των 150 PS και 250 Nm. Από στάση στα 100 km/h χρειάζεται 9,1 sec και η τελική αγγίζει τα 209 km/h. Αντίστοιχα, ο δίλιτρος TDI με 150 PS και 360 Nm καλύπτει τα 0–100 km/h σε 9,2 sec με τελική 208 km/h. Πιο ψηλά βρίσκουμε τον 2.0 TFSI quattro με 204 PS και 350 Nm, που επιταχύνει σε 7,1 sec και φτάνει τα 229 km/h.

Το πίσω μέρος του νέου Audi Q3 ξεχωρίζει με τα προαιρετικά ψηφιακά OLED φώτα, τη χαρακτηριστική φωτεινή λωρίδα LED σε όλο το πλάτος και τα φωτιζόμενα δαχτυλίδια της Audi, που ενισχύουν τον premium και high-tech χαρακτήρα του.
Το πίσω μέρος του νέου Audi Q3 ξεχωρίζει με τα προαιρετικά ψηφιακά OLED φώτα, τη χαρακτηριστική φωτεινή λωρίδα LED σε όλο το πλάτος και τα φωτιζόμενα δαχτυλίδια της Audi, που ενισχύουν τον premium και high-tech χαρακτήρα του.

Στην κορυφή των θερμικών βρίσκεται ο 2.0 TFSI quattro με 265 PS και 400 Nm, ο οποίος υπόσχεται 0–100 km/h σε μόλις 5,7 sec και τελική ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 240 km/h. Βεβαίως, ενδιαφέρον συγκεντρώνει η plug-in υβριδική έκδοση e-hybrid με τον 1.5 TFSI και έναν ηλεκτροκινητήρα 115 PS, για συνολική ισχύ 272 PS και 400 Nm. Με μπαταρία 25,7 kWh (19,7 ωφέλιμη) προσφέρει αυτονομία έως 119 km στο SUV και 118 km στο Sportback, ενώ η φόρτιση στο 80% γίνεται σε λιγότερο από 30 min με ταχυφορτιστή DC 50 kW.

Πλαίσιο και οδικά χαρακτηριστικά

Το πλαίσιο έχει δεχθεί ουσιαστικές βελτιώσεις με στόχο την ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και τον σπορ χαρακτήρα, καθώς και τη συνολική αναβάθμιση των δυναμικών χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου. Η στάνταρ ανάρτηση με ελατήρια έχει ανασχεδιαστεί, ενώ διατίθεται σπορ ανάρτηση αλλά και η πιο εξελιγμένη με αμορτισέρ διπλής βαλβίδας. Τα νέα αυτά αμορτισέρ αντιδρούν άμεσα στις μεταβολές του δρόμου, υπολογίζοντας ξεχωριστά για κάθε τροχό την ιδανική απόσβεση και ελέγχοντας ανεξάρτητα επαναφορά και συμπίεση.

Έτσι, το Q3 παραμένει σταθερό και ακριβές, χωρίς να θυσιάζει την άνεση. Το βελτιωμένο προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια γύρω από την ευθεία και πιο άμεση απόκριση στις μεγάλες "γωνίες" τιμονιού/τροχών, ενισχύοντας την αίσθηση ελέγχου. Παράλληλα, το Audi drive select ενσωματώνει τη νέα λειτουργία Balanced mode, η οποία επιτυγχάνει ιδανική ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και τη δυναμική οδήγηση.

Η σύντομη οδηγική μας εμπειρία με το νέο Q3 1.5 TFSI Hybrid των 150 PS αποκάλυψε ένα πιο σφιχτό αλλά ταυτόχρονα και πιο άνετο πλαίσιο, με ανάρτηση που «διαβάζει» το δρόμο και προσαρμόζεται ανάλογα ως προς την απόσβεση και το κράτημα. Το τιμόνι είναι πιο σαφές και ακριβές χάρη στην ενισχυμένη κρεμαγιέρα, ενώ το S tronic συνεχίζει να ξεχωρίζει για την άμεση απόκρισή του. Ο θόρυβος του κινητήρα σε υψηλές στροφές παραμένει ένα σημείο προς βελτίωση, ενώ οι νέοι μοχλοδιακόπτες στο τιμόνι απαιτούν εξοικείωση. Παρ’ όλα αυτά, η συνολική αίσθηση είναι κορυφαία, με ποιότητα κύλισης που δύσκολα βρίσκει αντίπαλο και χαρακτήρα που βάζει δύσκολα κυρίως στη BMW X1.

Ο φωνητικός βοηθός

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, ο φωνητικός βοηθός (Audi Assistant) ενεργοποιούνταν αρκετές φορές χωρίς σαφή εντολή, αντιδρώντας σε τυχαίες λέξεις από τη συνομιλία στην καμπίνα και εμφανίζοντας ερωτήσεις άσχετες με την οδήγηση. Η συμπεριφορά αυτή μπορεί να προκαλέσει ενόχληση, καθώς αποσπά την προσοχή και δεν συνάδει με τον διακριτικό χαρακτήρα που υπόσχεται η τεχνολογία. Είναι ένα σημείο που χρειάζεται βελτίωση, ώστε το σύστημα να λειτουργεί πιο ομαλά και με μεγαλύτερη ακρίβεια. Πάντως, τα στελέχη της Kosmocar μας ενημέρωσαν ότι το σύστημα παραμετροποιείται πλήρως ως προς την παρέμβαση/εμπλοκή του. Άρα, ο πελάτης μπορεί να το φέρει ακριβώς στα μέτρα του...

Συστήματα υποβοήθησης

Στα συστήματα υποβοήθησης, το Q3 ενσωματώνει πλήρες πακέτο τεχνολογιών. Από το στάνταρ cruise control με speed limiter, το lane departure warning με emergency assist και την αναγνώριση σημάτων, μέχρι το adaptive driving assistant plus που υποστηρίζει επιτάχυνση, φρενάρισμα και αλλαγές λωρίδας έως τα 210 km/h. Το σύστημα μπορεί να βασιστεί και σε online δεδομένα, ενώ για πρώτη φορά το emergency assist μπορεί να οδηγήσει το αυτοκίνητο με ασφάλεια στη λωρίδα έκτακτης ανάγκης αν ο οδηγός δεν αντιδράσει. Στην πόλη, το park assist plus με τις τέσσερις κάμερες 360° αναλαμβάνει όχι μόνο να παρκάρει, αλλά και να βγει από στενές θέσεις ή να θυμάται μέχρι πέντε μανούβρες.

Τιμές και εκδόσεις στην Ελλάδα

Η τρίτη γενιά του Audi Q3 είναι ήδη διαθέσιμη στην ελληνική αγορά, τόσο σε έκδοση SUV όσο και σε Sportback, με τιμές που ξεκινούν κάτω από τις 42.000 ευρώ. Όπως συμβαίνει παραδοσιακά, η εκδοχή Sportback κοστίζει περίπου 2.000 ευρώ ακριβότερα από το αντίστοιχο SUV, ενώ ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει η νέα plug-in υβριδική έκδοση με μηδενικά τέλη κυκλοφορίας.

Νέο Audi Q3 SUV

  • Q3 SUV Advanced TFSI Hybrid S tronic 150 PS: 41.980 €
  • Q3 SUV Advanced TDI S tronic 150 PS: 49.980 €
  • Q3 SUV Advanced e-hybrid S tronic 272 PS: 50.980 €

Νέο Audi Q3 Sportback

  • Q3 Sportback Advanced TFSI Hybrid S tronic 150 PS: 43.980 €
  • Q3 Sportback Advanced TDI S tronic 150 PS: 51.980 €
  • Q3 Sportback Advanced e-hybrid S tronic 272 PS: 52.580 €

Εκπομπές CO2 και τέλη κυκλοφορίας

Σε ότι αφορά τις εκπομπές, οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου κινούνται στην περιοχή των 137–139 g/km CO2 με ετήσια τέλη κυκλοφορίας 88–89 €, γεγονός που διατηρεί το κόστος χρήσης σε λογικά επίπεδα. Αντίθετα, η έκδοση e-hybrid με ισχύ 272 PS και ηλεκτρική αυτονομία έως 119 km, χάρη στις εκπομπές των 39–40 g/km CO?, απαλλάσσεται πλήρως από τα τέλη κυκλοφορίας, αποτελώντας την πλέον συμφέρουσα επιλογή για καθημερινή χρήση σε αστικό περιβάλλον.

Με αρχική τιμή τις 41.980 € για το SUV 1.5 TFSI Hybrid και κορυφή τις 52.580 € για το Sportback e-hybrid, η γκάμα του νέου Audi Q3 καλύπτει ένα ευρύ φάσμα αναγκών, από όσους αναζητούν ένα premium compact SUV με -τηρουμένων των αναλογιών- λογικό κόστος για την entry level έκδοση, ακόμη και εκείνους που θέλουν την κορυφαία τεχνολογία ηλεκτροκίνησης με μηδενικά τέλη.

Τεχνικά χαρακτηριστικά Audi Q3

ΈκδοσηΙσχύςΡοπή0–100 km/hΤελ. ταχύτηταΚατανάλωση (L/100 km)CO2 (g/km)
1.5 TFSI MHEV150 PS250 Nm9,1 sec209 km/h (207)6,6–6,0151–137
2.0 TDI150 PS360 Nm9,2 sec208 km/h (207)5,8–5,3152–139
2.0 TFSI quattro204 PS350 Nm7,1 sec229 km/h (228)8,4–7,8192–176
2.0 TFSI quattro265 PS400 Nm5,7 sec240 km/h (ηλ. περιορισμός)9,0–8,5205–193
1.5 TFSI PHEV (e-hybrid)272 PS400 Nm6,8 sec215 km/h (ηλ. περιορισμός)2,2–1,749–39

 

Διαστάσεις

Audi Q3 SUV

Audi Q3 Sportback

Μήκος4,53 m
Πλάτος1,86 m (2,09 m με καθρέπτες)
Ύψοςέως 1,58 m
Μεταξόνιο2,68 m
Χώρος αποσκευών488 – 1.386 L488 – 1.289 L
Συντελεστής Cd0,300,32