Renault Megane 1.6 Vs VW Scirocco 1.4TSI: Στυλ & «χαρακτήρας»


Η πρόθεση δεν προδικάζει απαραίτητα το αποτέλεσμα. Η συνύπαρξη των δύο οχημάτων ξεκίνησε ως η περιέργειά μας για να δούμε πώς στέκεται το νέο Megane Coupe πλάι στο Scirocco. Ωστόσο, τα συμπεράσματα ήταν ευκολότερο να εξαχθούν απ’ ό,τι υπολογίζαμε αρχικά.

  • 28/4/2009

Η πρόθεση δεν προδικάζει απαραίτητα το αποτέλεσμα. Η συνύπαρξη των δύο οχημάτων ξεκίνησε ως η περιέργειά μας για να δούμε πώς στέκεται το νέο Megane Coupe πλάι στο Scirocco. Ωστόσο, τα συμπεράσματα ήταν ευκολότερο να εξαχθούν απ’ ό,τι υπολογίζαμε αρχικά.

Αν μη τι άλλο, ήταν μια ενδιαφέρουσα ημέρα. Με το Megane Coupe και το Volkswagen Scirocco στον δρόμο είχαμε, τηρουμένων των αναλογιών, δύο ιδιαίτερα οχήματα να ασχοληθούμε, δύο καλούς λόγους για συζήτηση και... διαφωνία.

Το Renault ήταν το νέο όχημα της «παρέας», αφού το Scirocco προηγήθηκε στην αγορά. Πριν από έναν χρόνο το είδαμε ως πρωτότυπο και κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του ο κ. Patrick Le Quement, αντιπρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και επικεφαλής του τμήματος Εταιρικού Σχεδιασμού της Renault κατά την παρουσίασή του τόνισε ότι το σχήμα του αποτελεί προϊόν εξέλιξης της σχεδιαστικής «ταυτότητας» της Renault. Βεβαίως το πνεύμα της δήλωσής του ήταν αυτό που έπρεπε στο πλαίσιο μιας παρουσίασης. Ομως «πίσω» από το αυτοκίνητο, όπως και από την καινούργια Laguna, υπήρχε η διαφωνία του με τον κ. Carlos Ghosn, πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Θυμίζουμε ότι ο πολυσυζητημένος «golden - senior» πριν από περίπου τέσσερα χρόνια δεν έκρυψε την αποδοκιμασία του για τη σχεδιαστική «ταυτότητα» της Renault, δεν δίστασε να εκφράσει την άποψή του στον κ. Le Quement, αλλά και να γίνει αιτία για την καθυστέρηση στην κατασκευή και παρουσίαση των πρόσφατων «γενιών» των Twingo, Laguna και Megane καθώς απαίτησε την τακτική «επιστροφή στο σχεδιαστήριο».

Coupe ή «τρίθυρη έκδοση»;

Η παραπάνω ερώτηση μάς απασχόλησε αναφορικά με το πού θα έπρεπε να εντάξουμε το τρίθυρο Megane. Το ιδιαίτερο σχήμα του ?το ημικύκλιο κυριαρχεί ως φόρμα στο αμάξωμα? μπορεί να παραπέμπει σε αυτό ενός coupe οχήματος όμως αυτό ισχύει κατ’ όνομα και όχι κατ’ ουσίαν. Δεν χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα συνύπαρξης με το αυτοκίνητο για να καταλάβεις ότι πρόκειται για την τρίθυρη έκδοση του νέου Megane και καλό θα είναι να αντιμετωπίζεται ως τέτοια.

Βεβαίως, καθώς απευθύνεται σε ένα νεανικότερο ηλικιακά κοινό, το Megane Coupe έχει καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά απ΄ ό,τι η πεντάθυρη έκδοσή του. Αυτό οφείλεται στις σκληρότερες ρυθμίσεις καθώς τα ελατήρια και τα παρεμβύσματα είναι πιο σφιχτά, η εμπρός αντιστρεπτική ράβδος είναι μεγαλύτερης διαμέτρου (2,5 εκατοστά έναντι 2,0 εκατοστών), ενώ το κέντρο βάρους του οχήματος είναι κατά 1,2 εκατοστά πιο χαμηλά σε σύγκριση με την πεντάθυρη έκδοση.

Το Scirocco δημιούργησε θόρυβο γύρω από το όνομά του κάτι που αποτυπώνεται στο ενδιαφέρον και τις ερωτήσεις του κόσμου γι’ αυτό. Δεν ήταν μόνο το προκλητικό πρασινωπό χρώμα του που το έκανε πόλο έλξης, ήταν και η όποια φήμη έχει ήδη δημιουργηθεί αναφορικά με το αυτοκίνητο. Από τα δύο, το Volkswagen ανταποκρίνεται περισσότερο από το Renault στην έννοια του coupe οχήματος (αν και ως σχήμα του ταιριάζει καλύτερα ο χαρακτηρισμός «shooting break»). Η σχεδίαση του αμαξώματος δεν είναι τόσο ιδιαίτερη όσο του γαλλικού οχήματος, όμως δεν στερείται «προσωπικότητας». Μπορεί να έχουν χρησιμοποιηθεί πολλά μηχανικά μέρη από το Golf για τη δημιουργία του, όμως έχει πολλά ξεχωριστά στοιχεία τα οποία του επιτρέπουν την «αυτόνομη» εμπορική παρουσία.

Οι διαφορές μεταξύ των δύο οχημάτων είναι προφανείς από τα πρώτα μέτρα που θα διανύσεις πίσω από το τιμόνι καθενός από αυτά. Το Megane Coupe είναι πιο μαλακό συγκριτικά σε κάθε τομέα του.

Ο οδηγός κάθεται πιο ψηλά απ’ ό,τι στο Scirocco και έχει καλύτερη ορατότητα προς τα πίσω όσο βεβαίως του επιτρέπει το εκ των πραγμάτων περιορισμένο πλάτος του πίσω κρυστάλλου. Η θέση του οδηγού είναι καλή, το ίδιο και η εργονομία. Τα εμπρός καθίσματα είναι σχετικά σφιχτά σε αίσθηση, όμως δεν κουράζουν τους επιβάτες. Στο πίσω μέρος το κάθισμα έχει τέτοια διαμόρφωση που να μπορεί να δεχτεί τρεις ενήλικους όμως δεν προτείνουμε κάτι τέτοιο στην πράξη. Πάντως δύο κανονικού αναστήματος άτομα θα μεταφερθούν αρκετά άνετα καθώς ο χώρος τόσο για τα πόδια τους όσο και το εσωτερικό ωφέλιμο ύψος είναι ικανοποιητικός.

Ο οδηγός έχει εμπρός του τα όργανα που αποτελούν ένα συνδυασμό ψηφιακής απεικόνισης και αναλογικών ενδείξεων για τα οποία οι άνθρωποι της Renault μιλούν με ζέση και τα οποία θεωρούν τη βάση για το «ψηφιακό μέλλον» (sic) στα μοντέλα της εταιρείας. Δεν μπορούμε να πούμε ότι μας ενθουσίασαν ή ότι αποτελούν κάτι πρωτοποριακό, ωστόσο είναι πρακτικά και ευανάγνωστα.

Στο Scirocco κάθεσαι πιο χαμηλά. Τα εμπρός καθίσματα έχουν καλύτερη πλευρική στήριξη, είναι πιο σκληρά σε αίσθηση, η θέση οδήγησης είναι καλύτερη. Το γεγονός ότι η στεφάνη του τιμονιού είναι επίπεδη στο κάτω μέρος της, όταν το τιμόνι είναι «στην ευθεία» συμβάλλει στη σπορτίφ «εικόνα» του οχήματος. Αυτή είναι και η ειδοποιός διαφορά μεταξύ των δύο οχημάτων στο σύνολό τους. Το Scirocco είναι πιο κοντά και στην έννοια του «sport coupe» οχήματος. Αυτό το καταλαβαίνεις από την πρώτη στιγμή.

Ο χώρος στο πίσω κάθισμα, το οποίο είναι διαμορφωμένο μόνο για δύο άτομα, είναι πιο ευρύχωρος συγκριτικά (ας μην ξεχνάμε ότι έχει το ίδιο μεταξόνιο με αυτό του Golf), όμως οι εκεί επιβαίνοντες αναγκάζονται να κάθονται κάπως λοξά, με φορά προς το πλάι του οχήματος, εξαιτίας του ότι περιορίζονται από το σχήμα του καθίσματος. Η ποιότητα κατασκευής είναι καλή και στα δύο οχήματα, όμως το Volkswagen κερδίζει τις εντυπώσεις χάρη στο καλύτερο φινίρισμα των υλικών, αλλά και την αίσθηση στιβαρότητας.

Οδική συμπεριφορά: Volkswagen

Το πλαίσιο του Scirocco είναι περισσότερο στιβαρό. Σε συνδυασμό με την πιο σπορτίφ ρύθμιση της ανάρτησής του και το καλό σε αίσθηση τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να κινηθεί σβέλτα χωρίς ιδιαίτερο κόπο, συνεπικουρούμενος φυσικά και από τον τεχνολογίας TFSI (υπερτροφοδοτούμενο, άμεσου ψεκασμού) κινητήρα των 1,4 λίτρων. Ο κινητήρας του Megane Coupe είναι ατμοσφαιρικός οπότε λογικό είναι να υστερεί συγκριτικά με του Scirocco. Ομως μας άρεσε το γεγονός ότι έχει ροπή από τις χαμηλές στροφές και δεν «πνίγεται» μέχρι τις ψηλές Το κιβώτιο έξι σχέσεων έχει αρκετά «κοντή» κλιμάκωση, αλλά μέτρια αίσθηση, ιδίως αν συγκριθεί με αυτό του Volkswagen (το οποίο επίσης είναι «κοντό»). Η κατανάλωση των 9,3 λίτρων/100 χλμ. που μετρήσαμε στο Renault κρίνεται ικανοποιητική. Αντίστοιχα, η κατανάλωση στο Scirocco πέφτει κάτω από τα 9,0 λίτρα/100 χλμ. όταν ο οδηγός επιλέγει να κινείται εκμεταλλευόμενος τη ροπή του κινητήρα. Οταν όμως αποφασίσει να αυξήσει το ρυθμό του -κάτι που του επιτρέπει το πλαίσιο (οι ικανότητες του οποίου ξεπερνούν σαφώς το συγκεκριμένο μηχανικό σύνολο)- τότε η κατανάλωση αυξάνεται σημαντικότατα.

Ανεση: Renault

Εδώ που τα λέμε δεν θα μπορούσε να είναι και αλλιώς τα δεδομένα για το γαλλικό αυτοκίνητο. Το ταξίδι με Megane Coupe είναι πιο ξεκούραστο αν και το επίπεδο θορύβου είναι σχετικά ψηλότερο. Γενικά θα λέγαμε ότι στο Megane Coupe καταλαβαίνεις τον εαυτό σου να είναι πιο χαλαρός. Σε αυτό θα επιλέξεις να αυξήσεις την ένταση του ήχου για να ακούσεις τον αγαπημένο σταθμό ή τη μουσική της προτίμησής σου. Νομίζουμε ότι καταλάβατε το νόημα, στο Renault ασχολείσαι περισσότερο με το να βρεις τρόπο να περνάς πιο ευχάριστα τον χρόνο σου όσο βρίσκεσαι σε αυτό παρά στο Scirocco.

Συγκρίνονται τελικά;

Υπό μια ευρεία έννοια μπορεί να υπάρξει μια απευθείας αντιπαράθεση μεταξύ των δύο οχημάτων. Αν ορίσουμε ένα «πλαίσιο» όπου έχουμε coupe οχήματα της μικρομεσαίας κατηγορίας με ξεχωριστή σχεδίαση τότε δημιουργείται ένα πεδίο σύγκρισής τους. Ομως, όταν κριθούν αναλυτικότερα τότε εύκολα καταλαβαίνει κάποιος ότι πρόκειται για δύο οχήματα με διαφορετικό «χαρακτήρα» που τελικά απευθύνονται σε αγοραστές με διαφορετικές προτεραιότητες.

Ποιο είναι η επιλογή μας; Χωρίς περιστροφές το Scirocco. Αν και οι τιμές αγοράς του είναι πιο ακριβές συγκριτικά, θεωρούμε ότι είναι πιο πιστό στο λόγο για τον οποίο δημιουργήθηκε. Να είναι ένα ιδιαίτερης σχεδίασης όχημα με σπορτίφ στοιχεία.

Καθ’ ομοίωσιν

Από εντυπωσιακά πρωτότυπα, σε (αισθητικά) ενδιαφέροντα αυτοκίνητα για την καθημερινή μας μετακίνηση. Εύκολα καταλαβαίνεις ότι τα δύο αυτοκίνητα διατήρησαν πολλά στοιχεία από τη μορφή τους ως πρωτότυπα, μάλιστα στο Volkswagen αυτό είναι περισσότερο σαφές. Τόσο το γαλλικό όσο και το γερμανικό όχημα προκάλεσαν το ενδιαφέρον, το καθένα για τους δικούς του λόγους.

Το πρωτότυπο Megane παρουσιάστηκε πέρυσι στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης και επτά μήνες αργότερα, στο Παρίσι, το είδαμε στην τελική, δηλαδή στην εμπορική μορφή του. Ιδιαίτερο στοιχείο στο Megane Coupe Concept ήταν ο τρόπος που άνοιγαν οι πόρτες του (προς τα επάνω) και ο μηχανισμός λειτουργίας τους.

Το έντονο πράσινο χρώμα του Iroc δεν ήταν ό,τι καλύτερο για το πρωτότυπο της Volkswagen, όμως η σκοπιμότητα της επιλογής του δεν παραγνωρίζεται. Επρεπε να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα οχήματα της εταιρείας. Στα τέσσερα γράμματα της ονομασίας του «κρυβόταν» εντέχνως η «αναβίωση» ενός θρυλικού ονόματος και μοντέλου της εταιρείας που δεν ήταν άλλο από το Scirocco.

 
 RENAULT MEGANE COUPE 1.6VW SCIROCCO 1.4 TSI
TEXNIKA XΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΕΜΠΡΟΣ ΕΓΚΑΡΣΙΑΕΜΠΡΟΣ ΕΓΚΑΡΣΙΑ
ΚΥΒΙΣΜΟΣ (Κ.ΕΚ.)1.5981.390
ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [KW (PS)/Σ.Α.Λ.]81(110)/6.00090(122)/5.000
ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (ΝΜ/Σ.Α.Λ.)151/4.250200/1.500-4.000
ΚΙΒΩΤΙΟΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ 6 ΣΧΕΣΕΩΝΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ 6 ΣΧΕΣΕΩΝ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣΓΟΝΑΤΑ McPHERSON ΜΕ ΨΑΛΙΔΙΑ ΒΑΣΗΣ,

ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ

ΓΟΝΑΤΑ McPHERSON ΜΕ ΨΑΛΙΔΙΑ ΒΑΣΗΣ,

ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩΗΜΙΑΚΑΜΠΤΟΣ ΑΞΟΝΑΣ, ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ (ΤΕΣΣΑΡΩΝ), ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ
ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥΗΛΕΚΤΡΙΚΗΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΙΚΗ
ΦΡΕΝΑ
(ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ)ΑΕΡΙΖ. ΔΙΣΚΟΙ / ΔΙΣΚΟΙΑΕΡΙΖ. ΔΙΣΚΟΙ / ΔΙΣΚΟΙ
ΕΛΑΣΤΙΚΑ
ΤΥΠΟΣMICHELIN ENERGYDUNLOP SP SPORT 01
ΔΙΑΣΤΑΣΗ205/55-16205/50-17
ΑΜΑΞΩΜΑ
ΜΧΠΧΥ(ΧΙΛΙΟΣΤΑ)4.295x1.808x1.4234.256x1.810x1.404
ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (ΛΙΤΡΑ)344312
ΒΑΡΟΣ (ΚΙΛΑ)1.2051.244
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (ΧΛΜ./ΩΡΑ)195200
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ (ΔΕΥΤ.)
0-80 ΧΛΜ./ΩΡΑ7,66,4
0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ11,19,6
0-120 ΧΛΜ./ΩΡΑ16,413,4
0-400 ΧΛΜ./ΩΡΑ17,716,8
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ (ΔΕΥΤ.)
ΜΕ 3Η  
50-80 ΧΛΜ./ΩΡΑ5,04,7
ΜΕ 4Η  
70-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ7,36,7
ΜΕ 5Η  
80-120 ΧΛΜ./ΩΡΑ13,812,4
ΜΕ 6Η  
90-120 ΧΛΜ./ΩΡΑ15,813,2
ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ (ΜΕΤΡΑ)
50-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ9,79,2
90-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ31,730,0
120-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ55,953,1
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΛΙΤΡΑ/100 ΧΛΜ.)
ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ / ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ9.3 / 6.99.1 / 6.4
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (ΛΙΤΡΑ)6050
ΘΟΡΥΒΟΣ (DB)
ΜΕ 50 ΧΛΜ./ΩΡΑ (3Η)5858
ΜΕ 90 ΧΛΜ./ΩΡΑ (4Η)6863
ΜΕ 120 ΧΛΜ./ΩΡΑ (5Η)7267
ΤΙΜΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΔΟΚΙΜΗΣ€ 61.600€ 59.580
ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ€ 46.000€ 59.580
ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

MEGANE COUPE: ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΟΔΗΓΟΥ, ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ, ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ, ΣΥΣΤΗΜΑ ABS ME ΕBD, AIR-CONDITION, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΕΜΠΡΟΣ ΜΕ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΓΙΔΕΥΣΗΣ, ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΘΥΡΩΝ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ, ΡΑΔΙΟ-CD «SAT CLASSIC» ΜΕ MP3 ΕΜΕ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ BLUETOOTH, ΚΑΡΤΑ RENAULT, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ, ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ, ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΚΑΤ’ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΙΜΟΝΙ, ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΚΑΤ’ ΥΨΟΣ ΚΑΘΙΣΜΑ ΟΔΗΓΟΥ.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ: ESP KAI ASR, ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΟΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ ΖΩΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΕΠΙΒΑΤΩΝ, ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΣΑΛΟΝΙ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ «ORANGE CAYENNE», ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΒΡΟΧΗΣ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑΣ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΝΑΔΙΠΛΟΥΜΕΝΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ, ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΠΙΣΩ, ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ, ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ 16".

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

SCIROCCO: ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΟΔΗΓΟΥ, ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ, ΠΛΕΥΡΙΚΟΙ, ΚΕΦΑΛΗΣ, ΣΥΣΤΗΜΑ ESP ΜΕ EDS KAI BRAKE ASSIST, ΣΥΣΤΗΜΑ ABS ΜΕ ASR, ΣΠΟΡ ΑΝΑΤΡΗΣΗ, ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΜΕ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΕΜΠΡΟΣ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ, ΡΑΔΙΟ-CD ME MP3, ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΔΙΖΩΝΙΚΟΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ, ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ, ΣΠΟΡ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟ ΤΙΜΟΝΙ ΜΕ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΣΠΟΡ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ ΕΜΠΡΟΣ ΜΕ ΡΥΘΜΙΣΗ ΥΨΟΥΣ, ΔΕΡΜΑΤΙΝΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΣΤΟ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΧΛΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ, ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ΚΑΤ’ ΥΨΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΤΙΜΟΝΙ, ΣΥΣΤΗΜΑ «EASY ENTRY», ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ: ΣΚΟΥΡΑ (65%) ΘΕΡΜΟΜΟΝΩΤΙΚΑ ΚΡΥΣΤΑΛΛΑ ΣΤΑ ΠΙΣΩ ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΣΩ ΠΑΡΜΠΡΙΖ, ΈΛΕΓΧΟΣ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ-ΠΕΡΛΕ ΧΡΩΜΑ.

ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ TO...
...SCIROCCO. ΑΝ ΚΑΙ Η ΒΑΣΙΚΗ ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΤΟΥ MEGANE COUPE ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΞΙΖΕΙ ΤΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΗΜΑΤΑ. Κ.Ζ.