CAR AND DRIVER ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
2019 BMW 118I 5ΘΥΡΗ STEPTRONIC 136PS

Test drive: BMW 118i 5θυρη Steptronic 136PS 5/1

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Ο λόγος για την 118i η οποία κουβαλά πολλά γονίδια από την τρέχουσα σχεδιαστική γλώσσα της φίρμας με μεγάλο εμπρός τμήμα με «τραβηγμένη» προς τα πίσω καμπίνα επιβατών και σχετικά συμπαγείς διαστάσεις. Στην εικόνα αυτή που αρχικά θύμιζε πολύ έντονα μια βαριά, βιομηχανική σχεδόν υλοποίηση βλέπει κανείς μια προσεγμένη κατασκευή με εμφανή σημάδια πολυτελείας και ψαγμένης τεχνολογίας, ειδικά στα εμπρός φωτιστικά σώματα. Συνολικά μπορεί οι όγκοι του αυτοκινήτου να μην είναι «αεράτοι» είναι όμως καλλίγραμμοι.

Η εικόνα της καμπίνας δεν είναι τίποτε λιγότερο από άρτια. Μπορεί οι χώροι για τους πίσω επιβάτες να μην είναι πρώτης γραμμής, (φταίει γι αυτό και το τούνελ για τη μετάδοση της κίνησης στον πίσω άξονα) όμως η ποιότητα υλικών, η κλασική πλέον εργονομία και το οδηγοκεντρικό περιβάλλον «δίνουν ρέστα». Οι θέσεις εμπρός αγγίζουν το ιδανικό ενώ υπάρχουν και χώροι για μικροαντικείμενα.  Στο αυτοκίνητο δοκιμής μας το σπέσιαλ «Μ» τιμόνι , ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων με τις σπορ προδιαγραφές για πιο γρήγορες αλλαγές και το νέο ConnectedDrive περιβάλλον πολυμέσων στη μεγάλη κεντρική οθόνη εκσυγχρονίζουν το σύνολο. 

Μαζί και τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού που περιλαμβάνουν επιπλέον το Driving Assistant με Προειδοποίηση Προσέγγισης και Πεζών με λειτουργία φρεναρίσματος στην πόλη, Προειδοποίηση Εγκατάλειψης Λωρίδας ενώ η Υποστήριξη Επαγρύπνησης προτείνει διάλειμμα εάν παρουσιάσετε σημάδια κόπωσης.

Το πάτωμα και το βάρος του αυτοκινήτου έχουν δομηθεί με ικανότητα διαχείρισης υπερδιπλάσιας ισχύος από πολύ πιο δυνατούς κινητήρες σε σχέση με τον τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης που παρέχει 136 ίππους. Κι όμως, το ιδανικό 50/50 ζύγισμα του αυτοκινήτου, η πίσω κίνηση, το Sport+ πρόγραμμα με πιο σπορ χαρτογράφηση κινητήρα και πιο γρήγορες αλλαγές (υπάρχουν ακόμη Sport, Comfort και Eco Pro) και το άμεσο τιμόνι (ένα κλικ πιο ακριβές και θα ήταν ασύγκριτο) βοηθούν να κινηθείτε πραγματικά γρήγορα σε οποιαδήποτε διαδρομή.

Ο κινητήρας μάλιστα γουργουρίζει ευχάριστα και αποδίδει 220 Nm ροπής σε ένα μεγάλο εύρος στροφών. Είναι μια «καλή αρχή» για όποιον θέλει την παλιά καλή συνταγή σπορ οδήγησης σε βασική –και όχι μικρή- συσκευασία. Το κράτημα είναι επίσης εξαιρετικό αν και τα run-flat ελαστικά για μια ακόμη φορά στερούν πόντους άνεσης. Όσο για τα φρένα γνωρίζουμε την απόδοση και αντοχή της φίρμας στον συγκεκριμένο τομέα, οπότε ουδέν παράπονο.

Κοντολογίς έχουμε μπροστά μας ένα αυτοκίνητο που θα ικανοποιήσει όσους θέλουν να πάρουν το 100% της οδηγικής απόλαυσης που προσφέρει η φίρμα, με κάποιες υποχωρήσεις σε χώρους και άνεση αλλά και με «τρόπους» σε ό,τι αφορά το κόστος χρήσης με χαμηλά τέλη και συμπαθητική κατανάλωση.

ΥΠΕΡ

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ PREMIUM ΠΙΣΩΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΤΟΥ

FUN-TO-DRIVE

ΚΑΤΑ

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

ΑΝΕΣΗ

ΤΙΜΗ

 

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • HYUNDAI I30 FASTBACK N 2019 18/1

    Οδηγούμε το νέο Hyundai i30 Fastback N (Video)

    Το μοναδικό στο είδος του i30 Fastback N, έρχεται για να αποδείξει πώς ένα οικογενειακό αυτοκίνητο μπορεί ταυτόχρονα να είναι και fun to drive car.

  • KIA 2019 16/1

    KIA ProCeed & Ceed GT 2019: Tα δοκιμάζουμε στη Βαρκελώνη!

    Το νέο ProCeed προσδιορίζει με τον καλύτερο τρόπο την αλλαγή που συντελείται τα τελευταία χρόνια στην KIA, στην προσπάθεια που κάνει η Κορεατική εταιρεία να δημιουργήσει ενδιαφέροντα και ξεχωριστά μοντέλα. Το ίδιο, βέβαια, ισχύει και για το Ceed GT, την κορυφαία hatchback έκδοση...

  • 2019 TEST DRIVE BMW I8 ROADSTER 13/1

    Δοκιμάζουμε την BMW i8 Roadster

    Το i8 Roadster δικαιώνει την επιλογή των ανθρώπων της BMW να δημιουργήσουν ένα ακόμα πιο ξεχωριστό όχημα. Τα όνειρα που κάποιοι έκαναν μικροί έγιναν πραγματικότητα με τον πιο ενδιαφέροντα και πειστικό τρόπο. 

  • 2019 TEST DRIVE VOLVO V60 D4 10/1

    Δοκιμάζουμε το Volvo V60 D4

    Στη νέα του εκδοχή το V60 ακολουθεί τα ψηλά κατασκευαστικά στάνταρς των μεγαλύτερων σειρών της Volvo με τα οποία, εκτός από το πλαίσιο SPA, μοιράζεται όλες τις καινοτομίες των Σουηδών.

  • 2019 MERCEDES-BENZ E 220D COUPE 194PS 6/1

    Δοκιμάζουμε τη Mercedes-Benz E 220d Coupe 194PS

    Ένα αυτοκίνητο με σπάνιο σχεδιαστικό 'αέρα' και με ταυτότητα ενός γνήσιου Grand Tourer. Αυτό είναι η E-Class Coupe και όχι μόνο.

  • 2019 BMW 118I 5ΘΥΡΗ STEPTRONIC 136PS 5/1

    Δοκιμάζουμε τη BMW 118i 5θυρη Steptronic 136PS

    Το 2019 θα μας φέρει τη νέα Σειρά 1 η οποία θα είναι προσθιοκίνητη. Μέχρι τότε δοκιμάζουμε την τελευταία πισωκίνητη premium πρόταση της κατηγορίας σε μια από τις πιο 'προσγειωμένες' προτάσεις της.

  • 2019 JEEP COMPASS 2.0 MULTIJET2 140PS LIMITED 4WD 9-SPEED AUTO 4/1

    Δοκιμάζουμε το Jeep Compass 2.0 MultiJet2 140PS Limited 4WD 9-Speed Auto

    Ανάμεσα σε καταιγίδες με 'ονοματεπώνυμο' δοκιμάζουμε ένα από εκείνα τα αυτοκίνητα που μπορούν να κοιτάξουν στα μάτια έναν χιονιά, μια καταιγίδα και λάσπη με άνεση και ποιότητα.

  • 2018 PEUGEOT 3008 TEST DRIVE 31/12/2018

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 3008 130 S&S EAT8 Grip

    Το 3008, το πιο καινοτόμο σε εμφάνιση –και όχι μόνο- SUV της κατηγορίας του δε χρειάστηκε να αλλάξει απολύτως τίποτα στην όψη, αλλά στο μηχανολογικό τμήμα στο οποίο αναγεννήθηκε αγγίζοντας πλέον το άνω όριο σε ό,τι αφορά την απόδοση.

  • 2018 SMART FORTWO TURBO 90PS 29/12/2018

    Δοκιμάζουμε το smart fortwo turbo 90PS twinamic

    Είναι το χρώμα, είναι ο διάκοσμος, το concept αυτού του fortwo που δε θα το αγοράζατε ποτέ…Ετσι θα πείτε εσείς, το ανδρικό αναγνωστικό κοινό και –μεταξύ μας- και η smart το διαφημίζει ως feminine symbol.

  • 2018 HONDA CR-V TEST DRIVE 26/12/2018

    Δοκιμάζουμε το Honda CR-V 1.5T 193 PS CVT AWD

    Το Honda CR-V δε χρειάζεται συστάσεις. Κι όμως ίσως αξίζει να θυμηθούμε ποια είναι τα κατορθώματά του που το κατατάσσουν στο κλαμπ των κορυφαίων αυτοκινήτων παγκοσμίως. Παράλληλα δε να σκεφτούμε τι μπορεί να σημαίνει για τη μετέπειτα πορεία του η εκ βάθρων ανανέωσή του. ...

  • SKODA KODIAQ SCOUT 2.0 TDI 190 PS 4X4 DSG7 2019 23/12/2018

    Οδηγούμε: Skoda Kodiaq Scout 2.0 TDI SRC 190 PS 4x4 DSG7

    Εάν το απλό Kodiaq είναι 'λίγο' για κάποιους, ως εικόνα και σε ό,τι αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες κίνησης, η Skoda έχει να τους προσφέρει την έκδοση Scout. Και εδώ αρχίζουν οι ευχάριστες διαπιστώσεις.

  • 2018 MINI COOPER HATCH 1.5T 136 PS 20/12/2018

    Δοκιμάζουμε το νέο Mini Cooper Hatch 1.5 Τ 136 PS

    Σε μια εποχή που οι αναλυτές της αυτοκίνησης βλέπουν το τέλος των τρίθυρων hatch αμαξωμάτων εμείς οδηγούμε το απόλυτα αυθεντικό, οδηγοκεντρικό τρίθυρο MINI Hatch και αναρωτιόμαστε: Το σκέφτηκαν καλά;

  • RENAULT 2018 11/12/2018

    Αποστολή στην Ιταλία: Οδηγούμε το επανασχεδιασμένο Renault Kadjar (video)

    Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault που βρίσκεται στην Palencia (Ισπανία), ανανεώθηκε αισθητικά και σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό του και εφοδιάζεται με τον νέο 1.3 TCe των 140 PS ή 160 PS, αντίστοιχα.

  • MERCEDES-AMG A 35 5/12/2018

    Αποστολή στην Ισπανία: Οδηγούμε τη νέα Mercedes-AMG A 35

    Η Mercedes-Benz προσθέτει έναν ακόμα “κωδικό” στην γκάμα της νέας A-Class, γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσα στις συμβατικές εκδόσεις του αυτοκινήτου και σε εκείνες που υπογράφει η AMG.

  • 2019 HONDA CRV HYBRID - ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ 29/11/2018

    Αποστολή στην Ισπανία: Οδηγούμε το νέο Honda CR-V Hybrid (Video)

    Η Honda βγάζει από το ευρωπαϊκό της κάδρο τον diesel κινητήρα και φτιάχνει ένα πρωτοποριακό υβριδικό CR-V. Ίσως και το καλύτερο 'κλασικό' υβριδικό της εποχής μας.