CAR AND DRIVER ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ
2019 MERCEDES-BENZ E 220D COUPE 194PS

Test drive: Mercedes-Benz E 220d Coupe 194PS 6/1

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Σε μια τολμηρή κίνηση με την οποία η Mercedes έχει πλέον αποποιηθεί το συντηρητικό παρελθόν της, παρουσιάζει κομψά καλλίγραμμα μοντέλα το ένα μετά το άλλο. Ένα από τα πλέον καλαίσθητα στα όρια της… σαγήνης είναι η E-Class Coupe. Γραμμές σαν να τις έχει σμιλέψει ο αέρας και όχι κάποια πρέσα σε εργοστάσιο, αναμειγνύονται με τη λαμαρίνα και το κρύσταλλο δίνοντας μια μοναδική εικόνα ενός κομψού μοντέλου κι αυτό παρά τις διόλου ευκαταφρόνητες εξωτερικές του διαστάσεις  με μήκος 4.826 mm, πλάτος 1.860 mm αλλά και ύψος στα 1.430 mm.

Η AMG Line έκδοση δοκιμής μας με χαμηλωμένη ανάρτηση και Agility Control ρύθμιση με προοδευτική αποσβετικότητα και ειδικά σχεδιαστικά στοιχεία όπως οι προφυλακτήρες, η μάσκα αλλά και οι 19άρες ζάντες δίνουν ακόμη πιο αθλητικό ύφος στο μοντέλο.

Το εσωτερικό σε υποδέχεται υπό τη σκέπη της οροφής χωρίς μεσαίες κολόνες, και με πόρτες χωρίς πλαίσιο παραθύρων κάτι που αποτελεί κατασκευαστικό άθλο για κάθε κατασκευαστή αλλά που η Mercedes δεν είχε πρόβλημα να πράξει. Εδώ λοιπόν στο καλαίσθητο ταμπλό με τις εντυπωσιακές έγχρωμες ενθέσεις και κάποιες πινελιές από την ιστορία της φίρμας όπως είναι οι αεραγωγοί, φιλοξενούνται δύο οθόνες 12,3 ιντσών έκαστη με γραφικό περιβάλλον από το πρόσφατο της Mercedes με την ονομασία Widescreen Cockpit αλλά όχι με δυνατότητα αφής οπότε όλα επαφίενται στο touchpad χειριστήριο στο κέντρο της κονσόλας.

Οι χώροι για τα δεδομένα του αμαξώματος ορίζουν τέσσερις θέσεις στις οποίες θα βολευτούν καλά ενήλικες με μεσαίο σωματότυπο, ενώ πρόβλημα δε θα έχουν οι αποσκευές με 425 λίτρα χωρητικότητας για το πορτμπαγκάζ. Μέσα σε αυτό το εντυπωσιακό «πάντρεμα» δυναμισμού και πολυτέλειας κρύβεται ο δίλιτρος τετρακύλινδρος diesel κινητήρας 1.950 cc που αποδίδει 194 ίππους. Συνδυασμένο με αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων (9G-Tronic) και με paddles αλλαγών στο τιμόνι μπορεί να επιδείξει ένα μεγάλο εύρος δυνατοτήτων από την απόλυτα οικονομική οδήγηση μέχρι τον αψύ χαρακτήρα ενός αποδοτικού, ροπάτου συνόλου (400 Nm) μέσω των αλλαγών που πραγματοποιεί το πρόγραμμα Dynamic Select στην απόδοση κινητήρα, την ταχύτητα (και το όριο στροφών) στο κιβώτιο ταχυτήτων και τη βαρύτητα της αίσθησης στο τιμόνι ανάμεσα σε προγράμματα.

Η προαιρετική Dynamic Body Control ανάρτηση με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ είναι όχι μόνο επίσης χαμηλωμένη αλλά ρυθμίζεται μέσω του γνωστού μας συστήματος παραμετροποίησης Dynamic Select (ρυθμίζει και απόδοση κινητήρα, απόκριση κιβωτίου, τιμονιού κλπ.) σε Comfort, Sport και Sport+ (με προαιρετική αερανάρτηση έρχεται σε πρόγραμμα Eco, Comfort, Sport, Sport+ και Individual). Επιπλέον με τις 19αρες ζάντες με ελαστικά 245/40-R19 εμπρός και 275/35- R 19 πίσω, περιμένεις  γνήσιο σπορ στήσιμο και άνεση…τραπεζιού. Λάθος. Είναι σοφά ρυθμισμένη για άνεση.

Η πίσω κίνηση υπό πίεση δύσκολα θα εκτραπεί (βλέπε υπερστροφή) κυρίως γιατί ο συνδυασμός απόδοσης και στησίματος απαιτεί πολύ περισσότερη ισχύ προκειμένου να «σπάσει» η πρόσφυση. Στο ταξίδι είναι χάρμα. Τόσο ο συντελεστής οπισθέλκουσας (0,25) όσο και η ηχομόνωση δίνουν ρέστα σε πολύωρα ταξίδια με την άνεση που προσφέρουν. Λίγα αυτοκίνητα σε αυτή την κατηγορία προσφέρουν τόσο απλόχερα τις χάρες ενός αυτοκινήτου Μεγάλου Τουρισμού όπως η E-Class Coupe και ακόμη πιο λίγα μπορούν να συγκριθούν σε επίπεδο οικονομίας καυσίμου (είδαμε 7,2 l/100km). Αν θέλετε να έχετε μπροστά σας ανοιχτούς δρόμους τότε αυτή η E-Class Coupe είναι η top επιλογή.

ΥΠΕΡ

ΣΧΕΔΙΑΣΗ

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΥΛΙΣΗΣ

ΑΝΕΣΗ

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

 

ΚΑΤΑ

ΤΙΜΗ

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • HYUNDAI I30 FASTBACK N 2019 18/1

    Οδηγούμε το νέο Hyundai i30 Fastback N (Video)

    Το μοναδικό στο είδος του i30 Fastback N, έρχεται για να αποδείξει πώς ένα οικογενειακό αυτοκίνητο μπορεί ταυτόχρονα να είναι και fun to drive car.

  • KIA 2019 16/1

    KIA ProCeed & Ceed GT 2019: Tα δοκιμάζουμε στη Βαρκελώνη!

    Το νέο ProCeed προσδιορίζει με τον καλύτερο τρόπο την αλλαγή που συντελείται τα τελευταία χρόνια στην KIA, στην προσπάθεια που κάνει η Κορεατική εταιρεία να δημιουργήσει ενδιαφέροντα και ξεχωριστά μοντέλα. Το ίδιο, βέβαια, ισχύει και για το Ceed GT, την κορυφαία hatchback έκδοση...

  • 2019 TEST DRIVE BMW I8 ROADSTER 13/1

    Δοκιμάζουμε την BMW i8 Roadster

    Το i8 Roadster δικαιώνει την επιλογή των ανθρώπων της BMW να δημιουργήσουν ένα ακόμα πιο ξεχωριστό όχημα. Τα όνειρα που κάποιοι έκαναν μικροί έγιναν πραγματικότητα με τον πιο ενδιαφέροντα και πειστικό τρόπο. 

  • 2019 TEST DRIVE VOLVO V60 D4 10/1

    Δοκιμάζουμε το Volvo V60 D4

    Στη νέα του εκδοχή το V60 ακολουθεί τα ψηλά κατασκευαστικά στάνταρς των μεγαλύτερων σειρών της Volvo με τα οποία, εκτός από το πλαίσιο SPA, μοιράζεται όλες τις καινοτομίες των Σουηδών.

  • 2019 MERCEDES-BENZ E 220D COUPE 194PS 6/1

    Δοκιμάζουμε τη Mercedes-Benz E 220d Coupe 194PS

    Ένα αυτοκίνητο με σπάνιο σχεδιαστικό 'αέρα' και με ταυτότητα ενός γνήσιου Grand Tourer. Αυτό είναι η E-Class Coupe και όχι μόνο.

  • 2019 BMW 118I 5ΘΥΡΗ STEPTRONIC 136PS 5/1

    Δοκιμάζουμε τη BMW 118i 5θυρη Steptronic 136PS

    Το 2019 θα μας φέρει τη νέα Σειρά 1 η οποία θα είναι προσθιοκίνητη. Μέχρι τότε δοκιμάζουμε την τελευταία πισωκίνητη premium πρόταση της κατηγορίας σε μια από τις πιο 'προσγειωμένες' προτάσεις της.

  • 2019 JEEP COMPASS 2.0 MULTIJET2 140PS LIMITED 4WD 9-SPEED AUTO 4/1

    Δοκιμάζουμε το Jeep Compass 2.0 MultiJet2 140PS Limited 4WD 9-Speed Auto

    Ανάμεσα σε καταιγίδες με 'ονοματεπώνυμο' δοκιμάζουμε ένα από εκείνα τα αυτοκίνητα που μπορούν να κοιτάξουν στα μάτια έναν χιονιά, μια καταιγίδα και λάσπη με άνεση και ποιότητα.

  • 2018 PEUGEOT 3008 TEST DRIVE 31/12/2018

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 3008 130 S&S EAT8 Grip

    Το 3008, το πιο καινοτόμο σε εμφάνιση –και όχι μόνο- SUV της κατηγορίας του δε χρειάστηκε να αλλάξει απολύτως τίποτα στην όψη, αλλά στο μηχανολογικό τμήμα στο οποίο αναγεννήθηκε αγγίζοντας πλέον το άνω όριο σε ό,τι αφορά την απόδοση.

  • 2018 SMART FORTWO TURBO 90PS 29/12/2018

    Δοκιμάζουμε το smart fortwo turbo 90PS twinamic

    Είναι το χρώμα, είναι ο διάκοσμος, το concept αυτού του fortwo που δε θα το αγοράζατε ποτέ…Ετσι θα πείτε εσείς, το ανδρικό αναγνωστικό κοινό και –μεταξύ μας- και η smart το διαφημίζει ως feminine symbol.

  • 2018 HONDA CR-V TEST DRIVE 26/12/2018

    Δοκιμάζουμε το Honda CR-V 1.5T 193 PS CVT AWD

    Το Honda CR-V δε χρειάζεται συστάσεις. Κι όμως ίσως αξίζει να θυμηθούμε ποια είναι τα κατορθώματά του που το κατατάσσουν στο κλαμπ των κορυφαίων αυτοκινήτων παγκοσμίως. Παράλληλα δε να σκεφτούμε τι μπορεί να σημαίνει για τη μετέπειτα πορεία του η εκ βάθρων ανανέωσή του. ...

  • SKODA KODIAQ SCOUT 2.0 TDI 190 PS 4X4 DSG7 2019 23/12/2018

    Οδηγούμε: Skoda Kodiaq Scout 2.0 TDI SRC 190 PS 4x4 DSG7

    Εάν το απλό Kodiaq είναι 'λίγο' για κάποιους, ως εικόνα και σε ό,τι αφορά τις εκτός δρόμου δυνατότητες κίνησης, η Skoda έχει να τους προσφέρει την έκδοση Scout. Και εδώ αρχίζουν οι ευχάριστες διαπιστώσεις.

  • 2018 MINI COOPER HATCH 1.5T 136 PS 20/12/2018

    Δοκιμάζουμε το νέο Mini Cooper Hatch 1.5 Τ 136 PS

    Σε μια εποχή που οι αναλυτές της αυτοκίνησης βλέπουν το τέλος των τρίθυρων hatch αμαξωμάτων εμείς οδηγούμε το απόλυτα αυθεντικό, οδηγοκεντρικό τρίθυρο MINI Hatch και αναρωτιόμαστε: Το σκέφτηκαν καλά;

  • RENAULT 2018 11/12/2018

    Αποστολή στην Ιταλία: Οδηγούμε το επανασχεδιασμένο Renault Kadjar (video)

    Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault που βρίσκεται στην Palencia (Ισπανία), ανανεώθηκε αισθητικά και σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό του και εφοδιάζεται με τον νέο 1.3 TCe των 140 PS ή 160 PS, αντίστοιχα.

  • MERCEDES-AMG A 35 5/12/2018

    Αποστολή στην Ισπανία: Οδηγούμε τη νέα Mercedes-AMG A 35

    Η Mercedes-Benz προσθέτει έναν ακόμα “κωδικό” στην γκάμα της νέας A-Class, γεφυρώνοντας το χάσμα ανάμεσα στις συμβατικές εκδόσεις του αυτοκινήτου και σε εκείνες που υπογράφει η AMG.

  • 2019 HONDA CRV HYBRID - ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ 29/11/2018

    Αποστολή στην Ισπανία: Οδηγούμε το νέο Honda CR-V Hybrid (Video)

    Η Honda βγάζει από το ευρωπαϊκό της κάδρο τον diesel κινητήρα και φτιάχνει ένα πρωτοποριακό υβριδικό CR-V. Ίσως και το καλύτερο 'κλασικό' υβριδικό της εποχής μας.