CAR AND DRIVER ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ
2018 HONDA CR-V

Test Drive: νέο 2018 Honda CR-V 1.5 VTEC 15/7

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Με αφετηρία το φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης η Honda ανανεώνει το CR-V, το οποίο έχει πλέον βελτιωμένη ποιότητα υλικών στο εσωτερικό, μεγαλύτερους χώρους και παρέχει στον αγοραστή του τη δυνατότητα επιλογής 6ης και 7ης θέσης. Σχεδιαστικά, οι μπροστινές κολώνες του ιαπωνικού SUV είναι πιο λεπτές, ώστε να παρέχεται καλύτερη ορατότητα στον οδηγό, ενώ στο αυτοκίνητο έχουν τοποθετηθεί επίσης ενεργές γρίλιες, οι οποίες βελτιώνουν την κατανάλωση του καυσίμου.

Φυσικά, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Honda είναι παγκοσμίως ο μεγαλύτερος κατασκευαστής κινητήρων εσωτερικής καύσης και ότι παράγει μοτοσικλέτες, αυτοκίνητα, αλλά και κινητήρες για σκάφη σε τεράστιες ποσότητες. Την περσινή χρονιά το εργοστάσιο κατασκεύασε 29 εκατομμύρια κινητήρες! Ποιος είναι ο λόγος της μεγάλης ζήτησης; Το μικρό μέγεθός τους και η άρτια λειτουργία τους.

Από το λανσάρισμα της 1ης γενιάς του CR-V το 1995, το ιαπωνικό SUV κατέληξε στη σύγχρονη εποχή να είναι το μοντέλο στην κατηγορία του με τις περισσότερες πωλήσεις παγκοσμίως! Παρ’ όλα αυτά, οι Ασιάτες αποφάσισαν να το ανανεώσουν και να το εξοπλίσουν με μία σειρά εξεζητημένων τεχνολογιών. Το Honda CR-V διαθέτει ανανεωμένη σχεδίαση, ενώ βελτιωμένη είναι και η ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό. Σε ό,τι αφορά το τελευταίο, δίνεται η δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να το παραγγείλει ως και 7θέσιο (στα AWD μοντέλα βενζίνης)!

Το αναβαθμισμένο CR-V έχει ελαφρώς αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις, μεγαλύτερο μεταξόνιο και, συνεπώς, είναι πιο άνετο από πλευράς χώρων εσωτερικό. Πιο ευρύχωρος είναι πλέον και ο χώρος των αποσκευών, ενώ το πάτωμά του είναι αποσπώμενο, με αποτέλεσμα να είναι σε θέση να φιλοξενεί πιο άνετα μεγαλύτερου όγκου αποσκευές. Ο όγκος του χώρου των αποσκευών κυμαίνεται από τα 561 έως τα 1.756 λίτρα! Αναφερόμενοι σε αυτόν το χώρο, αξίζει να σημειωθεί ότι το ύψος του ανοίγματος της πόρτας του μπορεί να ρυθμιστεί εκ των προτέρων, ώστε να αποφεύγονται οι -πάντα δυσάρεστες- επαφές με τις χαμηλές οροφές των χώρων, που βρίσκεται το αυτοκίνητο.

Σε ό,τι αφορά την ασφάλεια, το ανανεωμένο CR-V εφοδιάζεται με μια σειρά από συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, ώστε αυτός να αποφεύγει τελικά τις όποιες δυσάρεστες επιπτώσεις προκύψουν από την οποιαδήποτε επαφή, χάρη στη χρήση radar, αλλά και καμερών. Ο οδηγός έχει πλέον στη διάθεσή του μία TFT-LCD οθόνη 7 ιντσών, το Driver Information Interface (DII), με άλλα λόγια τον πίνακα οργάνων, ο οποίος τον ενημερώνει για πολλές και διάφορες πληροφορίες, όπως η θερμοκρασία, η αυτονομία καυσίμου, το ταχύμετρο και το στροφόμετρο. Μέσω του DII μπορεί ο οδηγός να επιλέξει και το αγαπημένο «κομμάτι» από το infotainment, ανάμεσα στα οποία είναι το σύστημα πλοήγησης, η λήψη SMS και e-mail (που συμπεριλαμβάνουν ακόμα και απόκριση στα μηνύματα μέσω φωνητικών εντολών), πληροφορίες για τη μουσική από το ηχοσύστημα, οι επαφές του smartphone, αλλά και το status του συστήματος AWD.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 HONDA CR-V 15/7

    Οδηγούμε το ανανεωμένο Honda CR-V 1.5 VTEC

    Έπειτα από την αρχική παρουσίασή του πριν από λίγα χρόνια, η Honda επεμβαίνει στο CR-V και το εξοπλίζει με ένα νέο κινητήρα βενζίνης 1,5.

  • 2018 KIA SRORTAGE 13/7

    Οδηγούμε το αναβαθμισμένο KIA Sportage

    Η επανασχεδίαση του αμαξώματος και του εσωτερικού στο KIA Sportage είναι το προφανές. Το ζητούμενο είναι η μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και του διοξειδίου του άνθρακα και οι νέοι κινητήρες της εταιρείας φροντίζουν γι' αυτό.

  • 2018 FORD FOCUS 11/7

    Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Ford Focus

    Σε μια Γαλλία που παρακολουθούσε με κομμένη την ανάσα την προσπάθεια των τρικολόρ να ανεβεί στην κορυφή του κόσμου, εμείς οδηγούσαμε το εντελώς νέο Ford Focus που έχει ακριβώς τον ίδιο στόχο.

  • NISSAN MICRA 1.0 71 PS 8/7

    Δοκιμάζουμε το Nissan Micra 1.0 71 PS

    Αν πιστεύατε ότι η έκδοση 'εισόδου' στην γκάμα του Nissan Micra είναι αυτή με τον κινητήρα των 900 cc, απατάσθε... Γιατί η επίσημη ελληνική εισαγωγική εταιρεία (Νικ. Ι. Θεοχαράκης) έφερε στη χώρα μας και το μοντέλο, που εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό...

  • 2018 SEAT LEON CUPRA ST 300 PS 6/7

    Δοκιμάζουμε το Seat Leon Cupra ST (300 PS)

    Λίγο πριν δούμε το πρώτο μοντέλο της ανεξαρτητοποιημένης πλέον 'Cupra' οδηγούμε στην χώρα μας το Leon Cupra με τους 300 ίππους και την εξαιρετική σχέση value for money.

  • 2018 MINI COOPER D CLUBMAN 2.0 150 PS AUTOMATIC 4/7

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper D Clubman 2.0 150 PS Automatic

    To Clubman δημιουργήθηκε για να είναι μια πιο πρακτική εκδοχή του ΜΙΝΙ. Ωστόσο, το στυλ και η ακόμα περισσότερο ιδιότυπη σχεδίασή του είναι αυτά για τα οποία διακρίνεται.

  • 2018 MINI CLUBMAN ONE D STEPTRONIC 116 PS 2/7

    Δοκιμάζουμε το νέο MINI Clubman One D Steptronic 116 PS

    Η έκδοση Clubman απευθύνεται περισσότερο στους οικογενειάρχες φίλους της MINI, καθώς διαθέτει έναν πιο οικογενειακού τύπου χαρακτήρα Σε όλους τους τομείς, αλλά και μεγαλύτερους χώρους...

  • 2018 PEUGEOT 308 1.6 «BLUEHDI» 120 PS «EAT6» 1/7

    Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120 PS EAT 6

    Η αλλαγή στο αμάξωμα του 308 δεν είναι η μόνη διαφοροποίηση σε σχέση με πριν. Το μικρομεσαίο μοντέλο της Peugeot έγινε ανταγωνιστικότερο σε καίριους τομείς του, κάτι που χρειαζόταν.

  • 2018 AUDI A4 2.0 TDI 150 PS S-TRONIC 30/6

    Δοκιμάζουμε το Audi A4 2.0 TDI 150 PS S-TRONIC

    Είναι κρίμα που διανύουμε την εποχή των SUV και των crossover με τόση ένταση και αποδοχή. Κρίμα γιατί την ίδια στιγμή υπάρχουν καλλίγραμμες λιμουζίνες έτοιμες να σε πάνε μακρύτερα και ανετότερα, όπως τούτο το Audi και μάλιστα με έναν ήπιο, σοφιστικές χαρακτήρα.

  • 2018 MITSUBISHI ECLIPSE CROSS 1.5 MIVEC TURBO 163 PS CVT 27/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo 163 PS CVT

    Η Mitsubishi εισάγει στην Ελλάδα το νέο Eclipse Cross, ένα SUV με coupe σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Εμείς δοκιμάσαμε την τετρακίνητη έκδοση με το CVT κιβώτιο και τον turbo κινητήρα των 1,5 λίτρων και των 163 PS.

  • 2018 NISSAN LEAF 26/6

    Δοκιμάζουμε το 2018 Nissan LEAF

    Το Nissan Leaf ήταν το πρώτο ευρέως διαθέσιμο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Είναι η δεύτερη γενιά του τόσο καλή, ώστε να απομακρύνει από το μυαλό του ενδιαφερόμενου αγοραστή σκέψεις για την αγορά ενός Tesla Model 3;

  • 2018 MERCEDES-BENZ EQ 25/6

    Συνοδηγούμε στην Ισπανία το νέο EQC

    Το πρωτότυπο επιταχύνει στην έξοδο της στροφής με... αυτοπεποίθηση, τους μπροστινούς τροχούς να... τσιρίζουν, ενώ από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου γίνεται αισθητός και ένας ήχος υψηλών συχνοτήτων. Αυτό είναι το μέλλον της αυτοκίνησης, που φαίνεται να καταφθάνει βιαστικά.

  • 2018 KIA CEED 21/6

    Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο KIA Ceed

    Τεχνολογική αναβάθμιση, αποπομπή της αποστρόφου από την ονομασία του, αποδοτικότεροι και οικονομικότεροι κινητήρες, αισθητική ανανέωση αλλά διατήρηση της σχεδιαστικής γραμμής του αμαξώματος. Αυτά είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του καινούργιου KIA Ceed.

  • 2018 MERCEDES-BENZ C-CLASS 20/6

    Test Drive: Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz C-Class

    Η πιο δημοφιλής και αναγνωρίσιμη Mercedes, το αυτοκίνητο που επί πολλά χρόνια έχει φέρει πελάτες και χρήμα στη φίρμα από τη Στουτγάρδη, ανανεώθηκε με ό,τι χρειαζόταν για να δείχνει και να είναι μια...baby S-Class.

  • 2018 RENAULT KADJAR 1.6 DCI 4WD 17/6

    Δοκιμάζουμε το Renault Kadjar 1.6 dCi 130 4WD

    Τη δική της διάσταση στην δημοφιλή κατηγορία των SUV βάζει η Renault με το Kadjar, προσθέτοντας στα ήδη γνωστά, το know-how για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι χρηστικό.