CAR AND DRIVER ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
TEST DRIVE: VOLVO XC60 T8 TWIN ENGINE 407 PS

Test drive: Volvo XC60 T8 Twin Engine 407 PS 25/10

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Μπορεί να µην το συνειδητοποιούµε αλλά ήδη έχουµε φτάσει πολύ µακριά. Και αυτό το «µακριά» δεν είναι τόσο µακριά όσο νοµίζετε. Αρκεί να κοιτάξετε σε άλλες δοκιμές μέσα στο www.caranddriver.gr. Εκεί χαµηλά, σε κάποιον -οποιονδήποτε- πίνακα των τεχνικών χαρακτηριστικών ενός αυτοκινήτου «λαϊκής απογευµατινής», µε οικονοµικό πετρελαιοκινητήρα ή ένα τουρµπισµένο χιλιαράκι µοτέρ, στη γραµµή που αναγράφεται η µέση κατανάλωση της δοκιµής. 

Οτιδήποτε κάτω από τα 6,5 l/100 km είναι επιτυχία. Ενώ τα ανοµολόγητα µυστικά του downsizing µάς φέρνουν µπροστά και σε κάτι ξεγυρισµένα 8άρια και 9άρια, από µοτέρ που βγάζουν δεν βγάζουν 120-130 άλογα. Γυρίστε τώρα στην αµέσως επόµενη σελίδα και δείτε πόσο µακριά έχουµε φθάσει. Ρίξτε µια προσεκτική µατιά στον πίνακα του αυτοκινήτου της δοκιµής, το plug-in υβριδικό Volvo XC60 T8. Ξεκινήστε από ψηλά: 407 άλογα. Ελάτε πιο κάτω, στις επιδόσεις: 0-100 km/h σε 5,5 δευτερόλεπτα. Ρίξτε µια µατιά στις φωτογραφίες για να µην ξεχνάτε για τι µιλάµε. Και φτάστε στο... ζουµί. Η µέση κατανάλωση της δοκιµής µας γι’ αυτό το αυτοκίνητο δεν ξεπέρασε τα 6,0 l/100 km. Υπό συνθήκες, και για µικρές αποστάσεις είναι και µηδενική. Και τo CO2 είναι στα 49 g/km. 

Ναι, είναι αλήθεια ότι έχουµε φθάσει πολύ µακριά. Και η Volvo έχει το καλύτερο trailer σε όλη την αυτοκινητοβιοµηχανία για όλα όσα θαυµαστά έρχονται. Για το πώς γίνονται όλα αυτά τα πολύ ενδιαφέροντα πράγµατα, διαβάστε το ειδικό section µε την τεχνική ανάλυση του plug in υβριδικού συστήµατος της Volvo.

Για το υπόλοιπο αυτοκίνητο, τα πράγµατα που έχουµε να σας πούµε είναι τα προφανή. Πρόκειται για έναν κορυφαίο συνδυασµό αισθητικής και κατασκευαστικής αυτοτέλειας, ο οποίος επάξια έχει κερδίσει τη θέση του ως ίσος προς ίσον στο πιο ανταγωνιστικό κοµµάτι της παγκόσµιας αγοράς αυτοκινήτου

Ξεχωριστό και αβανταδόρικο στο αµάξωµα, σε καθηλώνει µε την σχεδιαστική του υπεροχή στο σαλόνι (ιδίως στην έκδοση Inscription που βλέπετε στις φωτογραφίες) και την κορυφαία ποιότητα που αποπνέει σε κάθε σηµείο του. Και όλα αυτά σε συνδυασµό µε το κορυφαίο επίπεδο τεχνολογιών για την ασφάλεια και την υποβοήθηση του οδηγού, το οποίο διαρκώς διευρύνεται µε νέα συστήµατα. Να ξεχωρίσουµε, επίσης, και το απολύτως καλύτερο infotainment της αγοράς, το οποίο πέρα από το αισθητικό κοµµάτι, διαθέτει και το πιο σωστά δοµηµένο user interface από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορεί.

Οι χώροι για τους επιβάτες είναι µέσα στα δεδοµένα αυτής της κατηγορίας, µε το πίσω τούνελ να κλέβει λίγο παραπάνω χώρο λόγω µπαταριών, ενώ και το πορτµπαγκάζ των 468 λίτρων είναι επαρκές αν και ελαφρά µικρότερο από τους άµεσους ανταγωνιστές του, και πάλι λόγω µπαταριών.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST DRIVE KIA CEED 1.4 T-GDI 140PS 18/11

    Δοκιμάζουμε το ΚΙΑ CEED 1.4 T-GDI 140PS

    Η KIA έχει βαλθεί να αποδείξει ότι κάνει πρωταθλητισµό. Παίρνοντας µάλλον έµπνευση από το ποδόσφαιρο, αποφάσισε εδώ και καιρό να αφήσει την εσωστρέφεια και το τοπικιστικό στοιχείο και να γίνει ένας άξιος αντίπαλος απέναντι στις µεγάλες δυνάµεις της...

  • TEST DRIVE HONDA CIVIC 1.6 I-DTEC 120 PS 11/11

    Δοκιμάζουμε το Honda Civic 1.6 i-DTEC 120 PS

    Το Honda Civic συνεχίζει την πορεία του στην αγορά, αυτήν τη φορά µε τον turbodiesel κινητήρα των 1,6 lt και των 120 PS, ο οποίος έλειπε µέχρι σήµερα από τη γκάµα των διαθέσιµων κινητήρων, µιας και οι Ιάπωνες ήθελαν το χρόνο τους προκειµ...

  • ΤEST DRIVE OPEL ASTRA 1.4T 150 PS BLACK EDITION 7/11

    Δοκιμάζουμε το Opel Astra 1.4T 150 PS Black Edition

    Στον αθλητισµό συνηθίζεται να λένε ότι ο νικητής είναι αυτός που όλοι θυµούνται. Στο στίβο των πωλήσεων της ελληνικής αγοράς, το Astra δικαιούται να το 'φωνάζει'.

  • TEST DRIVE: FORD FIESTA ACTIVE 1.5 DCI 120 PS 4/11

    Δοκιμάζουμε το Ford Fiesta Active 1.5 DCI 120 PS

    Αρκούν δυο δάχτυλα µεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος για να κάνουν ένα αυτοκίνητο το hit του ελληνικού καλοκαιριού που ακόμα συνεχίζεται απτόητο. Το Fiesta Active µας επιβεβαιώνει ότι αρκούν και µε το παραπάνω.

  • 2018 DS 7 CROSSBACK 1/11

    Δοκιμάζουμε το νέο DS 7 Crossback

    Ένα μεγάλο, εντυπωσιακό αυτοκίνητο, για ένα μεγάλο, εντυπωσιακό comeback. Η DS Automobiles, το πολυτελές brand της Citroen, κάνει ρελάνς στην κατηγορία, ρίχνοντας όλα της τα όπλα, αισθητικά, τεχνολογικά, ποιοτικά σε μια κατηγορία που γίνεται…πόλεμος. Mesdames et messieurs...

  • 2018 CUPRA ATECA 31/10

    Δοκιμάζουμε στη Βαρκελώνη το νέο Cupra Ateca (Video)

    Οι Ισπανοί με το νέο Cupra Ateca αποδεικνύουν πώς ένα mainstream SUV μπορεί να αποτελέσει τον 'φονέα γιγάντων' σε αντίστοιχες premium υλοποιήσεις. Και των GTi συμπεριλαμβανομένων…

  • MAXXIS VICTRA SPORT 5 31/10

    Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά υψηλών επιδόσεων της Maxxis (Video)

    Την παρουσία της στην ελληνική αγορά επιχειρεί να ενισχύσει η Maxxis, παρουσιάζοντας στο απαιτητικό τερέν του Αυτοκινητοδρομίου των Σερρών τη νέα σειρά ελαστικών υψηλών επιδόσεων Victra Sport 5.

  • TEST DRIVE 2018 NISSAN JUKE 1.6 XTRONIC 112 PS 29/10

    Δοκιμάζουμε το Nissan Juke 1.6 XTRONIC 112 PS

    Πιο ώριμο από ποτέ, το Nissan Juke ενισχύει τον αστικό χαρακτήρα του, συνδυάζοντας έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1.598 κ.εκ. με το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης (CVT).

  • TEST DRIVE: SUZUKI JIMNY 1.5 GLX VVT 102 PS 26/10

    Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα: Suzuki Jimny 1.5 GLX VVT 102 PS

    Το είδαμε στα λιμάνια, το είδαμε στους δρόμους, το είδαμε σε social media και με το ανάλογο buzz. Τώρα λοιπόν, εδώ στην Ελλάδα, δοκιμάζουμε το νέο Suzuki Jimny. Όχι άλλο ένα crossover.

  • TEST DRIVE: VOLVO XC60 T8 TWIN ENGINE 407 PS 25/10

    Δοκιμάζουμε: Volvo XC60 T8 Twin Engine 407 PS

    Δύο τύποι κινητήρων, µισή κατανάλωση, πολλαπλάσια ισχύς. Το Volvo XC60 T8 παίζει στα δάχτυλα την άλγεβρα της τεχνολογίας και οδηγεί το New Deal της αυτοκίνησης στην πιο σηµαντική της δεκαετία.

  • 2018 BMW M5 COMPETITION 21/10

    Oδηγούμε: ΒΜW M5 Competition 625 PS

    Με 25 επιπλέον άλογα και σημαντικές επεμβάσεις στο πλαίσιο, η BMW δημιουργεί το κορυφαίο σπορ σεντάν του κόσμου.

  • TEST DRIVE 2018 NISSAN QASHQAI 19/10

    Οδηγούμε το Nissan Qashqai 1.3 DiG-T 140 & 160 PS

    Στη Nissan αποφάσισαν να αντικαταστήσουν τους υπερτροφοδοτούμενους 1.2 και 1.6 βενζινοκινητήρες με τον καινούργιο 1.3 DiG-T μέγιστης ισχύος 140 PS και 160 PS, αντίστοιχα, αναλόγως της εκδοχής του. Οι λόγοι; Η μείωση της κατανάλωσης, των ρύπων καθώς και του διοξειδίου του...

  • TEST DRIVE FORD ECOSPORT 1.5L ECOBLUE 125 PS IAWD 14/10

    Δοκιμάζουμε το Ford EcoSport 1.5L EcoBlue 125 PS iAWD

    Το είχαµε γράψει, το είχαµε πει σε κατά καιρούς παρουσιάσεις της Ford και να που τώρα έγινε πραγµατικότητα! Η κατηγορία των συµπαγών αυτοκινήτων ελευθέρου χρόνου αποκτά το πρώτο της 'γήινο' τετρακίνητο µοντέλο.

  • TEST DRIVE 2019 HONDA CR-V 12/10

    Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Honda CR-V (Video)

    Το Honda CR-V δε χρειάζεται συστάσεις. Κι όμως είναι τόσα τα κατορθώματά του που το κατατάσσουν στο κλαμπ των κορυφαίων αυτοκινήτων παγκοσμίως. Σκεφτείτε λοιπόν τώρα που ανανεώθηκε εκ βάθρων τι μπορεί αυτό να σημαίνει για τη μετέπειτα πορεία του.

  • TEST DRIVE SKODA OCTAVIA RS 2.0 TDI 184 PS DSG 4X4 10/10

    Δοκιμάζουμε: Skoda Octavia RS 2.0 TDI DSG 4X4

    Τα δύο πρόσωπα του Ιανού: Η αρχαία ρωµαϊκή θεότητα µε τα δύο πρόσωπα, εκείνη που όριζε πύλες είναι στην περίπτωσή µας ο καλύτερος τρόπος να περιγράψεις τούτο το αυτοκίνητο.