Volvo C30 T5 Vs VW Scirocco 2.0 TSI


Τόσο το C30 της Volvo όσο και το Scirocco της VW έχουν κάνει τη δική τους επανάσταση, η οποία στις δυνατές τους εκδόσεις αποκτά μια άλλη πιο δυναμική χροιά.

  • 9/1/2009

Car and Driver

Τόσο το C30 της Volvo όσο και το Scirocco της VW έχουν κάνει τη δική τους επανάσταση, η οποία στις δυνατές τους εκδόσεις αποκτά μια άλλη πιο δυναμική χροιά.

Σύγχρονοι επαναστάτες Το C30 είναι το αυτοκίνητο με το οποίο η Volvo έχει επιχειρήσει να αλλάξει την εικόνα και το... πρόσωπό της. Προσθέτει χάρη και αρκετές δόσεις νεανισμού στην εταιρεία, στοιχεία που σίγουρα τις έλειπαν και που άμεσα αντιλαμβάνεται κανείς όταν παρατηρήσει το compact αμάξωμα του C30. Το Scirocco μπορεί να μην έχει αυτοσκοπό την αλλαγή της εικόνας της VW, έως ένα βαθμό όμως το καταφέρνει. Γιατί, κακά τα ψέματα, αυτό είναι το πιο sport αυτοκίνητο με τα σήματα της VW. Compact και αποκλειστικά τρίθυρα αμαξώματα, sport σχεδιασμός και κάμποσα άλογα είναι το θέμα που προβάλλουν τα C30 και Scirocco. Επαναστατούν λοιπόν το καθένα για το δικό του λόγο και αποδεικνύουν πως όταν οι εταιρείες θέλουν, είναι σε θέση να αλλάξουν τα πράγματα και τα προϊόντα τους. Στην περίπτωσή μας μάλιστα, που έχουμε να κάνουμε με τις πιο δυνατές και τεχνολογικά προηγμένες προτάσεις, με το C30 T5 των 230 ίππων και το Scirocco 2.0 TSI των 200, τα πράγματα αποκτούν μια άλλη, πολύ πιο δυναμική χροιά. Βασικά εκτοξεύουν στα ύψη την αδρεναλίνη των οδηγών τους, βάζοντας κυριολεκτικά φωτιά στην άσφαλτο, παρουσιάζοντας όμως ένα σαφώς πιο σοφιστικέ χαρακτήρα. Εδώ λοιπόν θα συναντήσετε έξυπνες και ποιοτικές προσεγγίσεις, οι οποίες αφήνουν τεχνηέντως το στίγμα τους στη σύγχρονη εποχή της αυτοκίνησης.

Με γνώμονα το design

Μια ματιά και μόνο φτάνει για να καταλάβει και ο πιο αδαής πως ο σχεδιασμός ήταν κάτι που απασχόλησε σοβαρά αμφότερες τις εταιρείες. Άλλωστε, η εμφάνιση σε αυτή την πολύ ιδιαίτερη κατηγορία αποτελεί το ήμισυ του παντός, γεγονός αδιαμφισβήτητο. Σε γενικές γραμμές πάντως Σκανδιναβοί και Γερμανοί επέλεξαν μια κοινή, ας πούμε, σχεδιαστική μανιέρα. Επί της ουσίας έχουμε να κάνουμε με compact, πλατιά και χαμηλά σε ύψος αμαξώματα που σχοινοβατούν ανάμεσα σε αυτό που λέμε coupe και sport hatchback. Ωστόσο, οι τελικές επιλογές τα έχουν καταστήσει αρκετά διαφορετικά.

Από τη μια λοιπόν έχουμε τη σκανδιναβική σχολή, η οποία παρουσιάζεται περισσότερο sport από ποτέ και η οποία επένδυσε πάρα πολλά στο φαίνεσθαι αυτή τη φορά. Δυναμική εμπρός όψη με πολλές και αιχμηρές γωνίες, που φέρνει στο S40, εξίσου ανταγωνιστικά πλαϊνά και εντυπωσιακό τελείωμα για το C30 T5, το οποίο μάλιστα φέρει και αξιόλογη γαρνιτούρα: αεροδυναμικά βοηθήματα σε προφυλακτήρες, μαρσπιέδες, θόλους και οροφή, με τις όμορφες 17άρες ζάντες και τις διπλές εξατμίσεις να αποτελούν το κερασάκι στην τούρτα. Εντός, η εικόνα είναι ένα κλικ λιγότερο sport, με τα δίχρωμα αναπαυτικά καθίσματα, τον πίνακα των οργάνων, το λεβιέ και το τιμόνι να σηκώνουν το βάρος της οπτικής διαφοροποίησης. Η ποιότητα είναι άμεσα εμφανής, όπως όμως και η απουσία των χώρων γενικότερα, κάτι βέβαια που δεν θα απασχολήσει ιδιαίτερα, τουλάχιστον σε αυτή την έκδοση.

Απέναντι βρίσκεται η γερμανική σχολή, η οποία είναι ιδιαίτερα sport, περισσότερο από κάθε άλλη φορά. Μάλιστα, είναι πασιφανές πως η VW δεν επανέφερε μόνο ένα ιστορικό όνομα, αλλά δημιούργησε το κατάλληλο αυτοκίνητο, συνδυάζοντας το τερπνόν μετά του ωφελίμου. Άκρως δυναμική κι επιθετική εμπρός όψη, λοιπόν, χάρη και στη νέα μάσκα του ομίλου, ιδιαίτερα κεκλιμένες κολόνες, ενδιαφέροντα λεπτά φωτιστικά σώματα, ωραίες απαλές γραμμές και εντυπωσιακό τελείωμα για το Scirocco. Ένα αυτοκίνητο που διαθέτει λιγότερα αεροδυναμικά βοηθήματα από το C30 T5, αλλά που καταφέρνει ωστόσο να δείχνει πιο αιλουροειδές από αυτό, και κατά κοινή ομολογία είναι πιο απαλό στο μάτι. Εντός, δεν νομίζουμε πως έγινε καμιά τεράστια προσπάθεια προκειμένου να πειστούμε για το sport του πράγματος. Αντίθετα, η VW επέλεξε την εύκολη λύση και τοποθέτησε ένα από τα ήδη υπάρχοντα εσωτερικά, κάτι που δεν νομίζουμε πως ταιριάζει με τη συνολική εικόνα του αυτοκινήτου. Αντίθετα, όμως, υπάρχουν εντυπωσιακά μπάκετ καθίσματα, ελαφρώς καλύτερη ποιότητα από αυτήν που θα συναντήσετε στο C30 T5 και κάτι ακόμη: σαφώς περισσότεροι χώροι, είτε αυτοί συναντώνται στο αποκλειστικά διθέσιο πίσω κάθισμα είτε στο χώρο αποσκευών. Μάλιστα, το Scirocco καταφέρνει να είναι ελαφρώς πιο χρηστικό - πρακτικό αυτοκίνητο από το C30 T5, είτε αυτό έχει να κάνει με τους χώρους για μικροαντικείμενα είτε με την είσοδο και έξοδο στα πίσω καθίσματα είτε με τη φορτοεκφόρτωση, του έτσι κι αλλιώς, ρηχού και όχι τόσο τετραγωνισμένου χώρου αποσκευών που διαθέτουν.

Κινητήρες και επιδόσεις

Τι είναι αυτό που σας έρχεται στο μυαλό όταν αντικρίζετε τα C30 T5 και Scirocco, πέραν της αθλητικής εμφάνισης; Αποδοτικοί κινητήρες, επιδόσεις, δυναμική οδική συμπεριφορά και άλλα παρεμφερή; Δίκιο έχετε, αλλά η κάθε εταιρεία φτάνει από έναν ξεχωριστό δρόμο στο στόχο της, ο οποίος στην περίπτωσή μας διαφέρει. Μπορεί λοιπόν να υπάρχει ένας κοινός παρονομαστής, η γεύση όμως είναι αρκετά διαφορετική, θα λέγαμε. Η πρώτη και ουσιαστικότερη διαφορά προκύπτει από τα μηχανικά μέρη και τις ρυθμίσεις αυτών. Έχουμε και λέμε λοιπόν: Το C30 T5 διαθέτει λίγο μεγαλύτερο μεταξόνιο, αλλά το Scirocco έχει μεγαλύτερα μετατρόχια και η απόστασή του από το έδαφος είναι μικρότερη. Η Volvo έχει εξοπλίσει το C30 T5 με turbo πεντακύλινδρο κινητήρα 2,5 λίτρων, ο οποίος διαθέτει ψεκασμό πολλαπλών σημείων, αλλά όχι και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων. Η απόδοσή του όμως είναι πραγματικά εκρηκτική, αφού αποδίδει 230 ίππους και 320 Nm ροπής από τις μόλις 1.500 στροφές, τη στιγμή που η ποιοτική λειτουργία είναι από τα πρώτα χιλιόμετρα εμφανής. Το Scirocco διαθέτει turbo κινητήρα 2,0 λίτρων, τεχνολογίας TSI, ο οποίος διαθέτει άμεσο ψεκασμό πολλαπλών σημείων και μεταβλητό χρονισμό. Η απόδοσή του όμως είναι λίγο μικρότερη, αφού αποδίδει 200 ίππους και 280 Nm ροπής στις 1.700 στροφές. Είναι ποιοτικός, ωστόσο τα χαρακτηριστικά που χαρίζει ο επιπλέον κύλινδρος και η παραπανίσια ροπή του C30 T5 είναι άκρως ελκυστικά στοιχεία. Αντίθετα όμως απ’ ό,τι θα περίμενε κανείς, το δίλιτρο Scirocco καταφέρνει να είναι πιο γρήγορο στο σύνολο των διαδικασιών από το C30 T5. Το τελευταίο λοιπόν κερδίζει μόνο σε ό,τι αφορά την τελική ταχύτητα, αλλά χάνει από το Scirocco τόσο στην αρχική όσο και στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις. Υπάρχουν ρεπρίζ όπου το T5 χάνει κατά κράτος από το Scirocco, αφού είναι έως και 2,2 δευτερόλεπτα πιο αργό από αυτό. Όλα βέβαια εξηγούνται και από το γεγονός ότι το C30 T5 διαθέτει αρκετά πιο αργές σε κλιμακώσεις σχέσεις, οι οποίες σε συνδυασμό με το αυξημένο του βάρος λειτουργούν ανασταλτικά σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, τομέα όπου το Scirocco δεν αφήνει τίποτα να πάει χαμένο.

Στο δρόμο

Εδώ έγκειται η μεγαλύτερη διαφορά των αυτοκινήτων, αφού το μεν Scirocco δείχνει και είναι έτοιμος πολεμιστής παντός καιρού, το δε C30 T5 αναδεικνύει άλλα πράγματα σε πρώτη αξία, όπως η γρήγορη αλλά ήρεμη οδήγηση, η άνεση και η ποιότητα κύλισης. Έτσι, με το που θα καθίσεις στο Scirocco, αντιλαμβάνεσαι πως η θέση οδήγησης είναι καλύτερη και σαφώς πιο πολεμική. Από την άλλη, το αυτοκίνητο της VW είναι ελαφρώς πιο σκληρό, κι αυτό φαίνεται τόσο στη λιγότερη άνεση που προσφέρει (χωρίς ωστόσο να κοπανά) όσο και στις μικρότερες κλίσεις που παίρνει όταν πιεστεί, κάτι που οφείλεται και στο ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενο σύστημα ανάρτησης. Έτσι, όταν οι δρόμοι είναι γεμάτοι από ευθείες, το C30 T5 θα ξεδιπλώσει τις χάρες του και θα αποδείξει πως κυρίως είναι φτιαγμένο για εκεί. Ξεκούραστο, άνετο και δυνατό, θα εκμηδενίσει σε χρόνο ρεκόρ ακόμη και τη μεγαλύτερη απόσταση, με τους επιβαίνοντες να κατεβαίνουν κυριολεκτικά ατσαλάκωτοι από αυτό. Όχι πως με το Scirocco δεν θα εκμηδενίσετε εύκολα και ακούραστα μεγάλες αποστάσεις, θα το κάνετε και με το παραπάνω, αλλά θα καταλάβετε πως το αυτοκίνητο αυτό μπορεί να πρωταγωνιστεί ακόμη κι όταν τελειώσουν οι ευθείες και αρχίσουν οι στροφές. Εκεί λοιπόν το Scirocco δείχνει και είναι πιο δεμένο, με τα επιμέρους υποσυστήματα να προσφέρουν περισσότερη αίσθηση και να συγκλίνουν προς την «αγωνιστική συμπεριφορά». Τόσο η αίσθηση του τιμονιού όσο κι αυτή του κιβωτίου αλλά και των φρένων είναι καλύτερη από αυτήν του C30 T5. Από εκεί και πέρα, όταν αρχίσει η πίεση, το Scirocco πατά πολύ καλύτερα στο δρόμο, έχει μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυσης και προδιαθέτει τον οδηγό του να κινηθεί γρήγορα. Και με το T5 μπορεί να κινηθεί κάποιος υπερβολικά γρήγορα, ωστόσο η υποστροφή σε συνδυασμό με την κάπως απότομη υπερστροφή στο άφημα του γκαζιού και τις αυξημένες μεταφορές βάρους είναι στοιχεία που θα ανακόψουν το ρυθμό του σβέλτου οδηγού, ο οποίος ναι μεν θα οδηγεί γρήγορα, κατά πάσα πιθανότητα όμως δεν θα το ευχαριστιέται όπως με το Scirocco. Το αυτοκίνητο της VW, από την άλλη, διαθέτει μεγαλύτερα περιθώρια πρόσφυση, η υποστροφή του είναι ελάχιστη και η μικρή υπερστροφή που θα προκύψει βοηθά τον οδηγό του να ρυθμίσει καλύτερα τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Βέβαια, όλα αυτά σε καλή άσφαλτο, διότι αν κινείστε σε γυαλιστερή με λιγοστή πρόσφυση, η αυτοσυγκράτηση είναι ο καλύτερος σύμβουλος, είτε οδηγείτε Volvo C30 T5 είτε Scirocco 2.0 TSI.

Τι να επιλέξω;

Βασικά και με τα δυο αυτοκίνητα διαφοροποιείστε πλήρως από το αυτοκινητικό κατεστημένο, άρα θα πρέπει να είστε και να νιώθετε διαφορετικός. Από εκεί και πέρα το Volvo C30 T5 δεν έχει ως ύψιστη αξία τον αριθμό της πλευρικής επιτάχυνσης που θα πιάσετε στις στροφές, αλλά τιμά με ξεκάθαρο τρόπο τη γρήγορη αλλά ήρεμη οδήγηση, την άνεση και την ποιότητα κύλισης, αφού κυρίως στοχεύει στην ταχεία και σικάτη μετακίνηση των ιδιοκτητών του. Ακριβώς αντίθετα πράττει το δίλιτρο Scirocco, το οποίο είναι πολεμικό και το δείχνει σε κάθε δυνατή ευκαιρία, αφού σε προδιαθέτει να πατάς και να μη σηκώνεις ποτέ το γκάζι από το πάτωμα. Τώρα, αν στο ερώτημα εισέλθουν και άλλοι παράγοντες, όπως κόστος, απλώς αναφέρουμε πως η βασική έκδοση ενός C30 T5 κοστίζει 32.950 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη του δίλιτρου Scirocco ξεκινά από τις 30.700 ευρώ.

VOLVO C30 T5 / VW SCIROCCO 2.0

TEXNIKA ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ // 5ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ // 4ΚΥΛΙΝΔΡΟΣ ΣΕ ΣΕΙΡΑ

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ // ΕΜΠΡΟΣ ΕΓΚΑΡΣΙΑ // ΕΜΠΡΟΣ ΕΓΚΑΡΣΙΑ

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (Κ.ΕΚ.) // 2.521 // 1.984

ΜΕΓΙΣΤΗ ΙΣΧΥΣ [KW (PS)/Σ.Α.Λ.] // 169(230)5.000 // 147(200)/5.100

ΜΕΓΙΣΤΗ ΡΟΠΗ (NM/Σ.Α.Λ.) // 320/1.500 // 280/1.700

ΚΙΒΩΤΙΟ // ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ 6 ΣΧΕΣΕΩΝ // ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ 6 ΣΧΕΣΕΩΝ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΜΠΡΟΣ // ΓΟΝΑΤΑ McPherson // ΓΟΝΑΤΑ McPherson

                            ΜΕ ΨΑΛΙΔΙΑ ΒΑΣΗΣ //  ΜΕ ΨΑΛΙΔΙΑ ΒΑΣΗΣ, 

                            ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ //  ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ

ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΙΣΩ // ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ, // ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ (4) ΣΥΝΔΕΣΜΩΝ, 

                              ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ  // ΑΝΤΙΣΤΡΕΠΤΙΚΗ ΡΑΒΔΟΣ

YΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΤΙΜΟΝΙΟΥ // ΥΔΡΑΥΛΙΚΗ // ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΙΚΗ

ΦΡΕΝΑ

(ΕΜΠΡΟΣ/ΠΙΣΩ) // ΑΕΡ. ΔΙΣΚΟΙ/ ΔΙΣΚΟΙ // ΑΕΡ. ΔΙΣΚΟΙ/ ΔΙΣΚΟΙ

EΛΑΣΤΙΚΑ

TΥΠΟΣ // PIRELLI P7 // BRIDGESTONE POTENZA RE050A

ΔΙΑΣΤΑΣΗ // 205/50-17 // 225/45-17

ΑΜΑΞΩΜΑ

ΜXΠXΎ (ΧΙΛΙΟΣΤΑ) // 4.252X1.824X1.447 // 4.256X1.810X1.404

ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ (ΛΙΤΡΑ) // 233 // 292

ΒΑΡΟΣ (ΚΙΛΑ) // 1.410 // 1.298

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ (ΧΛΜ./ΩΡΑ) // 240 // 235

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ (ΔΕΥΤ.)

0-80 ΧΛΜ./ΩΡΑ // 5,4 // 5,3

0-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ // 7,5 // 7,3

0-120 ΧΛΜ./ΩΡΑ // 10,6 // 9,7

0-400 ΜΕΤΡΑ // 15,5 // 15,3

ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ ΕΝ ΚΙΝΗΣΕΙ (ΔΕΥΤ.)

MΕ 3η

50-80 ΧΛΜ./ΩΡΑ // 3,5 // 3,0

MΕ 4η

70-100 ΧΛΜ./ΩΡΑ // 4,9 // 4,1

MΕ 5η

80-120 ΧΛΜ./ΩΡΑ // 9,2 // 7,7

MΕ 6η

90-120 ΧΛΜ./ΩΡΑ // 11,9 // 9,7

ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ (ΜΕΤΡΑ)

50-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ // 9,8 // 9,6

90-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ // 31,9 // 31,5

120-0 ΧΛΜ./ΩΡΑ // 56,2 // 56,4

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ (ΛΙΤΡΑ/100 ΧΛΜ.)

ΜΕΣΗ ΔΟΚΙΜΗΣ/ΤΥΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗ // 13,2/8,7 // 11,5/7,6

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (ΛΙΤΡΑ) // 62 // 55

ΘΟΡΥΒΟΣ (DBA)

ΜΕ 50 ΧΛΜ./ΩΡΑ (3η) // 60 // 61

ΜΕ 90 ΧΛΜ./ΩΡΑ (4η) // 65 // 65

ΜΕ 120 ΧΛΜ./ΩΡΑ (5η) // 68 // 70

ΤΙΜΗ ΑΥΤΟΚ. ΔΟΚΙΜΗΣ // €39.655 // €32.075

ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ // €32.950 // €30.700

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

VOLVO C30 T5: ABS ME EBA, DSTC, 6 ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ, ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΟΔΗΓΟΥ DIS, ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ, ΔΥΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟΙ ΚΑΘΡΕφΤΕΣ, ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ PERFORMANCE ΜΕ ΥΠΟΔΟΧΗ AUX, ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ, ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, CRUISE CONTROL.

SCIROCCO 2.0 TSI: ΕΞΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ, ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΛΕΙΔΩΜΑ ΜΕ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΠΑΡΑΘΥΡΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΟΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΚΑΘΡΕφΤΕΣ, ΡΑΔΙΟ CD ΜΕ 8 ΗΧΕΙΑ ΚΑΙ MP3, ΑΥΤΟΜΑΤΟΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΟΚΙΜΗΣ

VOLVO C30 T5: ΗΛΙΟΡΟΦΗ, RDESIGHN PACK, ΜΕΤΑΛΛΙΚΟ ΧΡΩΜΑ, ΗΧΟΣΥΣΤΗΜΑ HIGH PERFORMANCE, ΚΑΛΥΜΑ ΧΩΡΟΥ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ. ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ SPORT ΠΛΑΙΣΙΟ, ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΠΙΣΩ.

SCIROCCO 2.0 TSI: CLIMATRONIC ΔΥΟ ΖΩΝΩΝ, ABS, ASR, SPORT ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ, ΤΡΙΑΚΤΙΝΟ ΠΟΛΥΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΔΕΡΜΑΤΙΝΕΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ, ISOFIX, ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΟΜΙΧΛΗΣ, ΦΩΤΑ ΗΜΕΡΑΣ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΤΑΞΙΔΙΟΥ, SPORT ΠΑΚΕΤΟ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ: DCC, LIGHT & SIGHT, KOKKINO ΧΡΩΜΑ.

ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΤΟ...

...Scirocco γιατί ειναι πολύ πιο sport και αρκετά πιο οικονομικό Β.Φ.