Δύο κάμερες για πλαϊνούς καθρέπτες και ισάριθμες... θύρες φόρτισης για το ηλεκτρικό Audi RS6 e-tron (photos)


Η γερμανική φίρμα συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης για την ισχυρή έκδοση του EV, η οποία «κεντρίζει» το ενδιαφέρον με αρκετά εμφανισιακά στοιχεία της.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: SH PROSHOTS
  • 28/6/2023

Πριν από λίγους μήνες σας είχαμε παρουσιάσει το επερχόμενο Audi A6 e-tron στην «καυτή» έκδοση RS6, η οποία ξεχώριζε από τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων με τις μεγάλες δισκόπλακες.

Αυτή τη φορά οι συνεργάτες μας συνάντησαν άλλο ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο να δοκιμάζεται, όχι, πλέον, στα χιόνια, αλλά στη… ζέστη της περιοχής κοντά στην πίστα του Nurburgring. Και αν τα ίδια χαρακτηριστικά που προαναφέραμε διατηρούνται και σε αυτό το αυτοκίνητο δοκιμής, υπήρξε ένα στοιχείο που το έβλεπαν για πρώτη φορά.

Πρόκειται για τους πλαϊνούς καθρέπτες, οι οποίοι έλαμπαν διά της απουσίας τους και είχαν αντικατασταθεί από κάμερες. Αυτές θα μεταδίδουν σε οθόνες εντός της καμπίνας τις εικόνες από όλα όσα συμβαίνουν πίσω από το οπτικό πεδίο του οδηγού.

Και αν αυτό σας παραξενεύει, δεν αποτελεί καινοτόμα επιλογή για την Audi, η οποία διαθέτει ακριβώς την ίδια «διάταξη» και στο νέο Audi Q8 e-tron, την ηλεκτρική της ναυαρχίδα που παρουσιάστηκε τον περασμένο Νοέμβριο. Η επιλογή της να τους τοποθετήσει στο συγκεκριμένο πρωτότυπο δείχνει ότι δεν αποκλείεται να φτάσουν και στην έκδοση παραγωγής, τουλάχιστον ως στοιχείο του προαιρετικού εξοπλισμού.

Κατά τα λοιπά, δεν φαίνονται ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις σε σχέση με προηγούμενες κατασκοπευτικές λήψεις, αν και το καμουφλάζ μπορεί να κρύβει αλλαγές. Στο εμπρός μέρος η μάσκα διαθέτει τραπεζοειδές άνοιγμα στο κάτω μέρος και κάθετες αεροκουρτίνες στις άκρες. Όσο για τα φωτιστικά σώματα, βλέπουμε ότι τα φώτα ημέρας είναι τοποθετημένα στην άκρη του καπό.

Στο πλάι, η γραμμή οροφής ρέει ομαλά από το παρμπρίζ προς το πίσω μέρος, ενώ εκτός από τα στοιχεία των φρένων που προαναφέραμε, ξεχωρίζουν οι σκουρόχρωμες ζάντες 5 ακτίνων. Αξιοσημείωτο ότι φαίνεται να υπάρχουν δύο θύρες φόρτισης (μία σε κάθε πλευρά), κάτι που είτε μπορεί να οφείλεται σε «τρικ» του καμουφλάζ είτε το ηλεκτρικό RS6 να χρησιμοποιεί προς το παρόν αμάξωμα PHEV έκδοσης.

Το πίσω μέρος διαθέτει οριζόντια φωτιστικά σώματα και έναν μεγάλο διαχύτη. Η σχεδίαση του πίσω τμήματος μοιάζει αρκετά «ήπια» για μία «καυτή» έκδοση RS, αλλά αυτό δεν πρέπει να εκπλήσσει από τη στιγμή που πρόκειται για ηλεκτρική έκδοση.

Γνωρίζουμε ότι η οικογένεια του A6 e-tron θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric), ενώ το concept A6 e-tron που παρουσιάστηκε πριν από 2 χρόνια διέθετε δύο ηλεκτροκινητήρες, συνολικής απόδοσης 476 PS και 800 Nm. Επιπλέον, η μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 100 kWh εξασφάλιζε αυτονομία 700 km.

Ωστόσο, η γερμανική φίρμα έχει τονίσει ότι θα υπάρχουν πολλές παραλλαγές κινητήριων συνόλων, συμπεριλαμβανομένων «βασικών εκδόσεων, βελτιστοποιημένων για μείωση της κατανάλωσης και αύξηση της αυτονομίας». Όμως, μια κορυφαία έκδοση επιδόσεων, όπως η RS6, δεν αποκλείεται να εφοδιάζεται και με περισσότερους ηλεκτροκινητήρες, ενώ υπήρξαν δημοσιεύματα που έκαναν λόγο για ισχύ που μπορεί να αγγίζει τους 750 PS, αλλά και επιτάχυνση κάτω από 4 sec. για τα 0-100 km/h.