Το Audi A6 e-tron σε πρώτη προβολή!


Το Audi A6 e-tron βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη και έχουμε τις διαφωτιστικές κατασκοπευτικές φωτογραφίες. Όλες οι λεπτομέρειες.

  • PHOTOS: CARPIX
  • 24/3/2022

Η εξέλιξη της έκδοσης παραγωγής του Audi A6 e-tron concept είναι το project που απασχολεί τους μηχανικούς της Audi, όπως αποδεικνύεται από τις τελευταίες κατασκοπευτικές εικόνες. Το πλήρως ηλεκτρικό σεντάν αναμένεται να κάνει το ντεμπούτο του μέσα στο 2023 και να είναι διαθέσιμο στην αγορά το 2024.

Το A6 e-tron δεν θα αντικαταστήσει το «συμβατικό» Α6 της επόμενης γενιάς που θα κυκλοφορεί παράλληλα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το πρωτότυπο που βλέπουμε δεν είναι εξοπλισμένο με τις μονάδες φωτισμού που προορίζονται για το τελικό μοντέλο, αλλά αποκαλύπτει μερικές σχεδιαστικές αλλαγές.

Στο μπροστινό μέρος, διαθέτει διαιρούμενους “split” προβολείς, παρόμοιους με αυτούς που έχουμε δει στα ηλεκτρικά SUV της Audi, όπως το Q4 e-tron και το Q5 e-tron. Οι κύριες μονάδες των προβολέων είναι σημαντικά μεγαλύτερες από αυτές του A6 e-tron Avant Concept που μας προετοίμασαν για την έκδοση παραγωγής. Μια παρόμοια διάταξη έχει εντοπιστεί στα τελευταία πρωτότυπα του επερχόμενου Q6 e-tron, υπονοώντας μια νέα στυλιστική κατεύθυνση από την Audi. Άλλες αλλαγές περιλαμβάνουν τη μικρότερη και πλήρως καλυμμένη μάσκα με την μεγαλύτερη κεντρική εισαγωγή αέρα στον μπροστινό προφυλακτήρα.

Στο προφίλ του αμαξώματος, η αεροδυναμική σιλουέτα του concept που έκανε το ντεμπούτο του τον Απρίλιο του 2021 φαίνεται να μεταφέρεται και στην έκδοση παραγωγής. Το πίσω άκρο είναι επίσης επανασχεδιασμένο με μεγαλύτερα και λιγότερο φουτουριστικά πίσω φώτα και επιλέχθηκε η αφαίρεση του μαύρου σχεδιαστικού χαρακτηριστικού από πάνω τους προς όφελος μιας πιο συμβατικής πίσω όψης. Επίσης, ο πίσω προφυλακτήρας έχει πιο φαρδύ και πιο διακριτικό διαχύτη.

Το Audi A6 e-tron θα μοιράζεται την αρχιτεκτονική PPE με το Audi Q6 e-tron και την Porsche Macan, συμπεριλαμβανομένων των επιλογών των ηλεκτροκινητήρων. Στο πρωτότυπο, οι ηλεκτροκινητήρες παρήγαγαν συνδυαστικά 470 PS και 800 Nm ροπής, με την ενέργεια να προέρχεται από μια μπαταρία 100 kWh τοποθετημένη στο δάπεδο. Αυτό ακούγεται πολλά υποσχόμενο από άποψη απόδοσης, αλλά αναμένουμε ότι η έκδοση παραγωγής θα προσφέρει περισσότερες επιλογές όσον αφορά την παροχή ισχύος και τη χωρητικότητα της μπαταρίας. Φημολογείται επίσης ότι η Audi σχεδιάζει έναν πλήρως ηλεκτρικό διάδοχο του RS6 με το αμάξωμα wagon.

Οι αντίπαλοι στην κατηγορία των πολυτελών ηλεκτρικών σεντάν του Audi A6 e-tron είναι ήδη πάνοπλοι και μιλάμε για τη Mercedes-Benz EQE και την επερχόμενη BMW i5. Η Audi αποφάσισε να διαθέτει παράλληλα το ηλεκτρικό A6 e-tron μαζί με το «κανονικό» Audi A6 για μερικά χρόνια, όπως και οι δύο ομοεθνείς αντίπαλοι της με την Σειρά 5 και την E-Class.