Η νέα BMW iX3 δείχνει τις πρώτες αλλαγές και μια «γεύση» του εσωτερικού της (photos)


Βασισμένη στην καινούρια πλατφόρμα Neue Klasse, το ηλεκτρικό SUV επόμενης γενιάς θα έχει νέα σχεδιαστική φιλοσοφία - Οι πρώτες πληροφορίες.

  • ΦΩΤΟ: SH PROSHOTS
  • 3/1/2024

Η επίσημη παρουσίαση από την BMW της ολοκαίνουριας πλατφόρμας Neue Klasse στις αρχές του περασμένου φθινοπώρου άνοιξε το δρόμο για τα ηλεκτρικά μοντέλα επόμενης γενιάς, που θα αρχίσουν να πωλούνται το 2025.

Ο διάδοχος της iX3 θα είναι το πρώτο SUV που θα φτάσει στις αγορές, μαζί με το καινούριο ηλεκτρικό sedan που θα διαδεχθεί τη Σειρά 3. Πριν από λίγες εβδομάδες σας είχαμε παρουσιάσει τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες του οχήματος ελεύθερου χρόνου και πλέον οι συνεργάτες μας συνάντησαν για δεύτερη φορά το ηλεκτρικό SUV.

Μετά τις πρώτες δοκιμές σε δρόμους κοντά στο κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης του Μονάχου, ήρθαν τα πρώτα «δύσκολα» για τη νέα iX3, στις χιονισμένες επιφάνειες της Βόρειας Σουηδίας. Δοκιμές καθοριστικές για τις αντοχές των συστημάτων ενός EV.

Εσωτερικά, το νέο SUV έχει την κωδική ονομασία NA5 και αν και επισήμως δεν έχει γίνει γνωστό το όνομά του, όλα δείχνουν, τόσο από πλευράς… χρονοδιαγράμματος όσο και διαστάσεων, ότι θα αντικαταστήσει την iX3. Το καμουφλάζ είναι έντονο στο αμάξωμα, καλύπτοντας ακόμα και το πίσω τζάμι αλλά και τα πίσω παράθυρα, ωστόσο έτσι κι αλλιώς το εμπρός τμήμα θα είναι αυτό που θα συγκεντρώσει το ενδιαφέρον.

Εκεί θα υπάρχουν οι περισσότερες σχεδιαστικές αλλαγές, με την καινούρια σχεδίαση της μάσκας και τα νέα φωτιστικά σώματα. Άλλωστε, στην παρουσίαση της Neue Klasse, οι Γερμανοί έκαναν ξεκάθαρα λόγο για νέα σχεδιαστική γλώσσα. Βέβαια, στο συγκεκριμένο πρωτότυπο, οι προβολείς είναι προσωρινοί και δε θα φτάσουν στο επίπεδο της παραγωγής, ωστόσο μπορούμε να αποκτήσουμε μια πρώτη εικόνα, που ακολουθεί τη φιλοσοφία του πρωτότυπου Neue Klasse που παρουσιάστηκε στο Μόναχο.

Συνολικά οι αναλογίες δείχνουν διαφορετικές, με τη νέα iX3 να είναι μακρύτερη και χαμηλότερη από το τωρινό μοντέλο, ενώ διαφορές υπάρχουν και στην πλευρική σχεδίαση του αμαξώματος, στα παράθυρα και τις χειρολαβές των θυρών. Όσο για τις εκδόσεις, αναμένουμε πισωκίνητες και τετρακίνητες, με M παραλλαγές και ίσως, μελλοντικά, μια «καθαρόαιμη» M έκδοση.

Αν και δεν ήταν εφικτό να υπάρξουν λήψεις από το εσωτερικό, μία - έστω μακρινή φωτογραφία – δίνει μια μικρή ιδέα για το τι θα μπορούμε να περιμένουμε. Φυσικά η οθόνη στο κέντρο του ταμπλό δεν είναι η κανονική, αλλά στη βάση του παρμπρίζ και στο κάτω μέρος του ταμπλό υπάρχουν οριζόντιες επιφάνειες όπου εκεί αναμένονται να προβάλλονται διάφορες ενδείξεις του «πίνακα οργάνων» που δε θα έχει παραδοσιακή σχεδίαση αλλά αναμένεται να αξιοποιεί γραφικά επαυξημένης πραγματικότητας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

BMW: Τα νέα μοντέλα που θα παρουσιάσουν οι Βαυαροί το 2024

Νέα BMW 5 Series 2023: Οδηγούμε στην Κροατία την i5 με τους 601 PS και τη... σταθερή αξία 520d!

Ανακοινώθηκαν οι τιμές της νέας BMW X2 για την ελληνική αγορά