Τέλος εποχής: Η BMW σταματά την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης στη Γερμανία


Από εδώ και πέρα οι ΜΕΚ των Βαυαρών θα κατασκευάζονται σε γραμμές παραγωγής του Ηνωμένου Βασιλείου και της Αυστρίας.

  • ΦΩΤΟ:ΑΡΧΕΙΟ
  • 15/11/2023

Η BMW ολοκλήρωσε την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICE) στο εργοστάσιό της στο Μόναχο της Γερμανίας, σηματοδοτώντας το τέλος μιας εποχής. Η εταιρεία σκοπεύει να αναδιαμορφώσει τις εγκαταστάσεις τις για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων.

Στην πραγματικότητα, η BMW είχε ήδη ανακοινώσει τον Νοέμβριο του 2020 ότι θα μεταφέρει την παραγωγή των οκτακύλινδρων και δωδεκακύλινδρων κινητήρων από το Μόναχο στο Hams Hall στο Ηνωμένο Βασίλειο, με μικρότερους κινητήρες να κατασκευάζονται στο Steyr της Αυστρίας.

Σύμφωνα με τo γερμανικό BR24, ο τελευταίος κινητήρας εσωτερικής καύσης (ICE) που κατασκευάστηκε στο εργοστάσιο του Μονάχου ήταν ένας V8 που βγήκε από τη γραμμή συναρμολόγησης στις 10 Νοεμβρίου. Οι 1.200 εργαζόμενοι στο εργοστάσιο θα υποβληθούν σε επανεκπαίδευση και θα απασχοληθούν σε άλλους ρόλους ή σε διαφορετικές εγκαταστάσεις της BMW.

Είναι ενδιαφέρον ότι, σε αντίθεση με τους περισσότερους από τους ανταγωνιστές της που έχουν ορίσει συγκεκριμένες ημερομηνίες για τη διακοπή των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης, η BMW απέφυγε να το κάνει. Ενώ πολλές εταιρείες έχουν δεσμευτεί να μεταβούν αποκλειστικά στα ηλεκτρικά οχήματα (EV) έως το 2030, η BMW είναι δύσπιστη και δεν πιστεύει ότι αυτό είναι εφικτό. Ως αποτέλεσμα, θα συνεχίσει να πουλά οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μοντέλα EV σε πολλές αγορές.

To εργοστάσιο του Μονάχου επιμελείται την παραγωγή του ηλεκτρικού i4 από τον Οκτώβριο του 2021 και θα είναι επίσης το «σπίτι» των μελλοντικών ηλεκτρικών οχημάτων Neue Klasse. Σύμφωνα με το BMW Blog άλλα ηλεκτρικά οχήματα που θα κατασκευαστούν στο Μόναχο θα είναι η i3, η i3 Touring και η δεύτερη έκδοση του i4. Η BMW επιβεβαίωσε ότι θα κυκλοφορήσει έξι Neue Klasse EV μεταξύ 2025 και 2027.

Διάφορα άλλα ηλεκτρικά οχήματα BMW παράγονται επίσης στη Γερμανία. Αυτά περιλαμβάνουν τα iX, i5 και i7 που κατασκευάστηκαν στο Dingolfing και τα iX1 και iX2 που κατασκευάστηκαν στο Regensburg. Η BMW σχεδιάζει επίσης να δημιουργήσει ένα μεγάλο εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών στον δήμο Strasskirchen.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η νέα ισχυρή ηλεκτρική BMW i4 M50 των 544 PS... στο πιάτο σας! (photos)

Δείτε την ηλεκτρική BMW i4 (Video)

Τέλος εποχής – Η BMW κατασκεύασε τον τελευταίο V12 κινητήρα