Σε πολικές θερμοκρασίες η Porsche δοκιμάζει τη μπαταρία της νέας Macan


Έστω και με καμουφλάζ οι αλλαγές στο αμάξωμα είναι διακριτές στη νέα Macan, που θα εντυπωσιάζει με το τεχνολογικό της υπόβαθρο. 

  • PHΟTOS: CARPIX
  • 2/2/2022

Δεν είναι η πρώτη φορά που πετυχαίνουμε την καινούρια Porsche Macan να δοκιμάζεται στους χιονισμένους δρόμους της βόρειας Σουηδίας. Για είναι απροβλημάτιστη η λειτουργία της, θα πρέπει η μπαταρία, τα ηλεκτρονικά και η αντλία θερμότητας να αντέξουν σε αυτές τις αντίξοες συνθήκες.

Το «κομβόι» με τα πρωτότυπα που δοκιμάζει η Porsche μας αποκαλύπτει μέσα από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες νέες λεπτομέρειες για το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο της. Η γερμανική φίρμα επέλεξε να «χωρίσει» τα φωτιστικά σώματα, έτσι ώστε οι κύριοι προβολείς να βρίσκονται πιο χαμηλά, ενώ τα φώτα ημέρας τεσσάρων σημείων και οι δείκτες κατεύθυνσης να βρίσκονται σε κάθε πλευρά του καπό.

Η νέα ηλεκτρική Macan αλλάζει εντελώς την εμφάνισή της. Τώρα, οι αναλογίες της είναι πιο συμπαγείς, αλλά η Porsche συνεχίζει να ποντάρει σε ένα πιο σπορ στυλ στο πίσω μέρος με πιο πολλές καμπύλες που τονίζουν με ακρίβεια τις διαστάσεις του. Επιπλέον, χάρη στις συνθήκες χαμηλής ορατότητας, μπορείτε να δείτε τα πίσω φώτα αναμμένα, με μια λεπτή γραμμή φωτός να εκτείνεται στην πίσω πόρτα . Η Porsche ήταν πολύ προσεκτική στο καμουφλάζ, κάτι συνηθισμένο, κρύβοντας ένα τρίτο ανεστραμμένο παράθυρο στην πίσω κολόνα.

Μια λεπτομέρεια που φαίνεται πιο καθαρά είναι μια νέα αναδιπλούμενη πίσω αεροτομή. Φήμες λένε πως ενεργοποιείται με ταχύτητες άνω των 50 km/h, αν και μπορεί επίσης να ρυθμίζεται χειροκίνητα από το εσωτερικό.

Στο εσωτερικό αυτού του ηλεκτρικού μοντέλου, κυριαρχούν οι ψηφιακές οθόνες και η πιο εξελιγμένη τεχνολογία.

Η νέα Porsche Macan BEV θα είναι μια από τις μεγάλες καινοτομίες του δεύτερου εξαμήνου του 2022 , αν και θα λανσαριστεί στην αγορά το 2023 . Η Porsche έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι στόχος είναι να συνυπάρξει μέχρι το τέλος του 2024 με το πρόσφατα ανανεωμένο αισθητικά μοντέλο που τροφοδοτείται με συμβατικούς κινητήρες, και έτσι να δώσει στους πελάτες την ευκαιρία να τα συγκρίνουν. Η νέα Macan θα ενσωματώνει δύο ηλεκτροκινητήρες σε όλες τις εκδόσεις, όλες με τετρακίνηση, ο πίσω κινητήρας θα είναι πιο ισχυρός και θα έχει ενσωματωμένο ένα κιβώτιο δύο ταχυτήτων. Ανάλογα με την έκδοση η απόδοση θα μπορεί να φτάνει έως και τους 600 ίππους με μπαταρία χωρητικότητας 110 kWh, που θα προσφέρει σχεδόν 700 χιλιόμετρα αυτονομίας με μία μόνο φόρτιση και διαδικασία επαναφόρτισης έως το 80% σε λιγότερο από 10 λεπτά!