Τελικές δοκιμές για την Porsche 718 Cayman GT4 RS


Η Porsche κάνει τις δοκιμές εξέλιξης της νέας 718 Cayman GT4 RS με τα πρωτότυπα να έχουν ελάχιστο καμουφλάζ στο αμάξωμά τους, κάτι που σημαίνει ότι πλησιάζει ο χρόνος για τη επίσημη παρουσίαση της συγκεκριμένης έκδοσης του μοντέλου.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: CARPIX.
  • 17/5/2021

Οι επαγγελματίες οδηγοί που απαρτίζουν την ομάδα εξέλιξης των καινούργιων μοντέλων της Porsche έχουν έντονο φόρτο εργασίας και πάλι. Ένα από τα οχήματα που εξελίσσουν είναι και η 718 Cayman GT4 RS, η κορυφαία έκδοση του μοντέλου αναφορικά με την ισχύ και τις επιδόσεις της. 

Ο φωτογραφικός φακός κατέγραψε τα πρωτότυπα να κάνουν δοκιμές με ελάχιστο καμουφλάζ στο αμάξωμά τους, δίνοντάς μας την ευκαιρία να δούμε κάποια από τα χαρακτηριστικά που θα έχει το αυτοκίνητο.

Στις φωτογραφίες μπορούμε να διακρίνουμε ότι το πίσω πλαϊνό κρύσταλλο έχει αντικατασταθεί από αεραγωγό, καθώς στην έκδοση RS η ανάγκη για ψύξη του κινητήρα είναι μεγαλύτερη και επιτυγχάνεται και με αυτόν τον τρόπο.

Η Porsche 718 Cayman GT4 RS θα έχει τον ατμοσφαιρικό, εξακύλινδρο, boxer κινητήρα χωρητικότητας τεσσάρων λίτρων που υπάρχει τόσο στην 718 Cayman GTS 4.0 όσο και στην 718 Cayman GT4. Θυμίζουμε ότι αυτός στην GTS 4.0 αποδίδει μέγιστη ισχύ 400 PS και στην GT4 420 PS. 

Ωστόσο, προς το παρόν, δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα η μέγιστη ισχύς του στην GT4 RS. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες, αυτή ίσως είναι περίπου 450 ίπποι ή ενδεχομένως να φτάνει και τους 500 ίππους, κατ’ άλλους.

Πάντως, στη δεύτερη περίπτωση, δεν ξέρουμε κατά πόσο τα στελέχη της Porsche θα επιτρέψουν να έχει η 718 Cayman GT4 RS κινητήρα που να αποδίδει περίπου 500 ίππους, καθώς αυτό θα την καθιστούσε ισότιμη ή και ταχύτερη από την καινούργια 911 GT3 έχει μέγιστη ισχύ 510 PS/8.400 rpm, διαθέτοντας τον ίδιο κινητήρα.

Ακολουθήστε το Car Αnd Driver στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις από τον μαγικό κόσμο του αυτοκινήτου.