Γιούρκας Σεϊταρίδης: Lambo, Ferrari και πάθος για την ταχύτητα (photos)


Με αφορμή την υποψηφιότητα του Γιούρκα Σεϊταρίδης στις βουλευτικές εκλογές του Μαΐου, θυμόμαστε τα «πολυβόλα» που έχουν περάσει από το γκαράζ του αλλά και τη δήλωση που προκάλεσε αντιδράσεις.

  • ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: INSTAGRAM ΓΙΟΥΡΚΑ ΣΕΪΤΑΡΙΔΗ / FERRARI / LAMBORGHINI
  • 14/4/2023

Πριν από λίγες μέρες, ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης ανακοίνωσε τη συμμετοχή του Γιούρκα Σεϊταρίδη στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στο Νομό Ιωαννίνων, στις εθνικές εκλογές της 21ης Μαϊου.

Με αυτή την αφορμή, γυρνάμε (αρκετά) το χρόνο πίσω και θυμόμαστε τη μεγάλη αγάπη του παλαίμαχου διεθνή αμυντικού, πρωταθλητή Ευρώπης το 2004 με την Εθνική μας ομάδα, για τα γρήγορα αυτοκίνητα. Μια τρέλα, βέβαια, που στα τέλη του 2013 δήλωνε «ότι του πέρασε» και ότι «ήταν θέμα ηλικίας. Μεγαλώνοντας σου περνάει, βάζεις τα πράγματα σε μια ρεαλιστική κατάσταση».

Μπορεί το πρώτο του αυτοκίνητο να ήταν ένα Fiat Personal 126, με μόλις 25 άλογα, αλλά η πλούσια ποδοσφαιρική καριέρα του, που ξεκίνησε από τον Κατσικά Ιωαννίνων και στη συνέχεια ακολούθησαν ΠΑΣ Γιάννινα, Παναθηναϊκός (2 φορές), Πόρτο, Ντιναμό Μόσχας και Ατλέτικο Μαδρίτης, τού έδωσε τη δυνατότητα να αποκτήσει γρήγορα αυτοκίνητα.

Για δύο από αυτά έχει μιλήσει δημόσια. Από μικρός ονειρευόταν μία Ferrari και γι’ αυτό αρχικά έβαλε στη συλλογή του μια F430, η οποία, κατά τον ίδιο, είχε τον καλύτερο ήχο από τα αυτοκίνητα της εποχής της. Ο V8 κινητήρας 4,3 L απέδιδε 490 PS στις 8.500 rpm και 465 Nm στις 5.250 rpm. Τα 0-100 km/h έρχονταν σε 4 sec. ενώ η τελική ταχύτητα ήταν 316 km/h.

Και αν το αυτοκίνητο που ονειρευόταν μικρός, η Ferrari Enzo, δεν κατέστη δυνατόν να φτάσει στα χέρια του, ήρθε η ταυτόχρονη προσθήκη μιας Lamborghini Murciélago να συμπληρώσει τη συλλογή. Το εντυπωσιακό supercar με τον V12 κινητήρα (στην 1η γενιά, με χωρητικότητα 6,2 L απέδιδε 580 PS και στην επόμενη, ως LP 640-4, ανέβηκε στα 6,5 L και στους 640 PS) έγινε «διάσημο» από μια δήλωσή του που προκάλεσε αντιδράσεις.

Συγκεκριμένα, σε συνέντευξή του στο περιοδικό MAXIM το 2019 ανέφερε ότι κινήθηκε με ταχύτητα 358 km/h στη διάρκεια της διαδρομής από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα, με αποτέλεσμα ο συνολικός χρόνος που χρειάστηκε για να διανύσει την απόσταση των 504 km να ήταν ακριβώς 3 ώρες. Μάλιστα, επεσήμανε ότι το συμβάν ξεκίνησε από μία «άτυπη κόντρα» τη στιγμή που ένας αναβάτης μηχανής τον προσπέρασε, κάνοντας σούζα, ενώ ο ίδιος κινούνταν με 265 km/h.

Η δήλωσή του αυτή έφερε την αντίδραση του Προέδρου της Ένωσης για τα Δικαιώματα των Πεζών, Γρηγόρη Μαυράκη, ο οποίος στις αρχές του 2010 υπέβαλε μήνυση στον Σεϊταρίδη, υποστηρίζοντας ότι με τη συγκεκριμένη δήλωση «προωθεί ένα κοινωνικό πρότυπο απαξίωσης του νόμου και της υπεύθυνης οδικής συμπεριφοράς» και πρόβαλλε αρνητικά πρότυπα στη νεολαία.

Το τελευταίο διάστημα, ωστόσο, είναι δεδομένη η αγάπη του παλαίμαχου διεθνή για τις μηχανές. Στο προφίλ του στο Instagram δημοσιεύει αρκετές φωτογραφίες από ταξίδια και εκδηλώσεις με αυτές, δείχνοντας να απολαμβάνει περισσότερο τις εξορμήσεις κινούμενος πάνω σε δύο τροχούς. Την ίδια στιγμή, έχει συνεργασία με γνωστή εταιρεία leasing αυτοκινήτων.