Και η VW μπαίνει στο Mastodon – Η νέα πλατφόρμα που επιλέγουν οι εταιρείες μετά τον «γάμο» Twitter-Musk


Το νέο κοινωνικό δίκτυο που έρχεται να αντικαταστήσει το Twitter και η Volkswagen, μαζί με πολλές ακόμα εταιρείες, κινούνται με γοργούς ρυθμούς προς αυτό.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: Gabby Jones - Bloomberg
  • 22/11/2022

Η Volkswagen, όπως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, έχουν ήδη ξεκινήσει έναν άτυπο «πόλεμο» ενάντια στο Twitter, ή μάλλον, ενάντια στο Twitter του Elon Musk. Ο αμερικανός CEO της Tesla έχει απολύσει δεκάδες χιλιάδες εργαζομένους του δημοφιλούς κοινωνικού δικτύου, με πολλές εταιρείες του κόσμου της αυτοκίνησης να φοβούνται για ενδεχόμενο μη σωστής λειτουργίας της εφαρμογής, ή ακόμα και πλήρους blackout, εξαιτίας του μειωμένου προσωπικού.

Κανείς δεν μπορεί φυσικά να γνωρίζει όλες τις εφαρμογές και τα είδη λογισμικού που πλανώνται στο αχανές του διαδικτύου, όμως μία πλατφόρμα φαίνεται να έχει επωφεληθεί ιδιαίτερα από τις αναταραχές που έχουν επέλθει στο Twitter. Ο λόγος για το Mastodon. Πρόκειται για μία πλατφόρμα micro-blogging ανοιχτού κώδικα, η οποία φαίνεται να είναι το Twitter του μέλλοντος.

Τα Tweets λέγονται Toots, ο αριθμός χαρακτήρων είναι μεγαλύτερος από αυτόν του Twitter, ενώ η πλατφόρμα φιλοξενεί ταυτόχρονα πολλούς διακομιστές, και δεν πρόκειται για μία συγκεκριμένη εφαρμογή ή ιστοσελίδα. Κάθε διακομιστής έχει τους δικούς του κανονισμούς λειτουργίας, ενώ πολλοί έχουν ξεχωρίσει την πλατφόρμα για την υψηλού επιπέδου ασφάλεια που προσφέρει όσον αφορά την ιδιωτικότητα, το απόρρητο αλλά και τη δράση της ενάντια στη διαδικτυακή παρενόχληση όλων των ειδών.

Οι διακομιστές του Mastodon έχουν τη δυνατότητα να περιορίσουν ή να φιλτράρουν ανεπιθύμητου τύπου περιεχόμενο ανεξάρτητα από τους άλλους, δημιουργώντας έτσι «μικρές, στενά συνδεδεμένες κοινότητες που αντιμετωπίζουν την ανεπιθύμητη συμπεριφορά πιο αποτελεσματικά από τη μικρή ομάδα ασφαλείας μιας μεγάλης εταιρείας,» όπως είπε ο ιδρυτής της πλατφόρμαςEugen Rochko.

Η Volkswagen ανακαλύπτει το Mastodon

Ο «χαμός» που έχει δημιουργηθεί με τη συμπεριφορά του Elon Musk απέναντι στο προσωπικό του Twitter, έχει ωθήσει αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες να περιορίσουν τη δραστηριότητά τους στο  συγκεκριμένο μέσο, και να στραφούν στο Mestodon. Η Volkswagen ανακοίνωσε ότι δημιούργησε τους λογαριασμούς @VWGroup και @Cariad_Tech στην -πιο- φιλική προς την ίδια την εταιρεία, αλλά και τους χρήστες της, πλατφόρμα, για ό,τι αφορά την αυτοκινητοβιομηχανία και τα θέματα λογισμικού της, αντίστοιχα.

«Το Mastodon είναι μία ελκυστική πλατφόρμα που θα θέλαμε να δοκιμάσουμε,» δήλωσε η γερμανική εταιρεία την περασμένη Παρασκευή.