ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις: Ο Eyvind Brynildsen αντί του Marco Bulacia λόγω τραυματισμού!


Ο Eyvind Brynildsen θα αντικαταστήσει τον τραυματία Marco Bulacia στην ομάδα της Toksport στο EKO Ράλι Ακρόπολις.

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 4/9/2022

Ο Νορβηγός, δύο φορές εθνικός πρωταθλητής, θα οδηγήσει ένα Škoda Fabia Rally2 Evo για την ομάδα με έδρα τη Γερμανία, μετά την απόφαση του Bulacia να μην αγωνιστεί τον 10ο γύρο του πρωταθλήματος.

Ο Bulacia υπέστη ένα σοβαρό ατύχημα στο Ράλι Van Staden, το οποίο ήταν ένα τεστ για το Ράλι Ypres στο Βέλγιο.

Παρόλο που ο νεαρός Βολιβιανός κατάφερε να ολοκληρώσει τον ασφάλτινο αγώνα στο Ypres, ένιωσε άβολα μέσα στο αυτοκίνητο και επέλεξε να μείνει εκτός του σαφώς πιο «σκληρού» λόγω χωμάτινων ειδικών «Ακρόπολις», προκειμένου να αναρρώσει πλήρως.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Brynildsen εντάσσεται στην ομάδα την τελευταία στιγμή. Πέρυσι έπαιξε παρόμοιο ρόλο στο Arctic Rally Finland, τερματίζοντας τέταρτος στην κατηγορία WRC2, όταν προβλήματα βίζας εμπόδισαν τον Bulacia να ταξιδέψει στη Φινλανδία.

«Πρώτα απ' όλα, εύχομαι στον Marco καλή ανάρρωσή», δήλωσε ο Brynildsen, προσθέτοντας: «Είμαι πολύ ταπεινός και περήφανος που μου δόθηκε ξανά αυτή η ευκαιρία. Πρέπει να ευχαριστήσω τη Škoda και την Toksport που πίστεψαν σε μένα. Με ρώτησαν αν θα μπορούσα να έρθω και φυσικά απάντησα καταφατικά. Το ράλι είναι το καλύτερο πράγμα που μπορείς να κάνεις φορώντας τα… ρούχα σου! Είμαι σίγουρος ότι έκαναν μια καλή επιλογή και θα κάνω ό,τι μπορώ για να τους κάνω περήφανους».

Ο Νορβηγός έχει συμμετάσχει κατά το παρελθόν δύο φορές στο Ράλι Ακρόπολις, με πιο πρόσφατη αυτή του 2018, όταν τερμάτισε τέταρτος γενικής. «Έχω συμμετάσχει στο Ακρόπολις τρεις ή τέσσερις φορές. Είναι ένα μεγάλο σε μήκος και δύσκολο ράλι και νομίζω ότι η Παρασκευή θα είναι ιδιαίτερα δύσκολη, καθώς δεν θα υπάρχει σέρβις όλη την ημέρα, οπότε πρέπει να βρεις την ισορροπία μεταξύ του να είσαι συνεπής, γρήγορος και να αποφεύγεις τα προβλήματα», πρόσθεσε.

Ο Brynildsen παραδέχτηκε ότι, ενώ θα ήθελε πολύ να μπορεί να αγωνίζεται πιο συχνά στο WRC, τα οικονομικά εμπόδια τον περιορίζουν από το να ακολουθήσει ένα τακτικό πρόγραμμα.

«Πάντα λέω, 'αυτό θα είναι το τελευταίο μου ράλι', γιατί είναι πολύ δύσκολο να βρεις τον προϋπολογισμό για να αγωνιστείς σε αυτό το επίπεδο και πρέπει να προπονείσαι σχεδόν κάθε εβδομάδα. Θα ήταν πάρα πολύ καλό να αγωνίζομαι τακτικά με την εμπειρία που έχω τώρα», συνέχισε, «αλλά πρέπει επίσης να είμαι ρεαλιστής και να καταλάβω ότι είναι πολύ δύσκολο να αγωνίζεσαι σε αυτό το επίπεδο. Είμαι πολύ χαρούμενος που επιστρέφω και είμαι σίγουρος ότι μπορούμε να κάνουμε καλή δουλειά για την ομάδα».

Οι συμμετοχές του WRC2 για το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις είναι από τις περισσότερες στην ιστορία της κατηγορίας, με 35 αυτοκίνητα.