Μας χωρίζουν 247 μέρες από την έναρξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2026, στις 25 Ιουνίου, και πλέον ξέρουμε και σε ποια πόλη θα στραφούν τα βλέμματα του παγκόσμιου στερεώματος του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Η επιλογή του Λουτρακίου ως έδρας του αγώνα για πρώτη φορά μετά το 2013 έφερε αντιδράσεις από μερίδα του κόσμου, καθώς το ράλι είχε εδραιωθεί στη Λαμία ξεκινώντας από το 2021.
Τις απαντήσεις του για αυτό το θέμα και πολλά ακόμα έδωσε σε συνέντευξή του στην εκπομπή Grand Prix της Cosmote TV ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής της Motorsport Greece, Τάκης Πουρναράκης.
Για την επιλογή του Λουτρακίου:
«Υπήρξε μία απόφαση για την αλλαγή έδρας. Δεν είναι ότι φεύγει ο αγώνας από τη Λαμία και πάει στο Λουτράκι. Όπως σε πολλές χώρες στην Ευρώπη και συνολικά στον κόσμο, παράδειγμα η Σουηδία ή η Πορτογαλία, έχουν πολλές έδρες για τα ράλι τους. Η αλλαγή έδρας είναι, λοιπόν, κοινή πρακτική, και χρησιμοποιείται για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος μίας χώρας σε διάφορα σημεία».
«Το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις είχε οικονομικό αποτύπωμα στα 43 εκ. ευρώ στην ευρύτερη περιοχή της Στερεάς Ελλάδας, με επίκεντρο φυσικά τη Λαμία. Αντιλαμβανόμαστε ότι αυτή είναι μία δυναμική που χτίστηκε από το 2021, με ενέργειες και των τοπικών παραγόντων, και έφτασε το 2025 να κορυφωθεί. Άρα αν θέλουμε ως χώρα όλα τα οφέλη και να μεγιστοποιήσουμε ακόμα περισσότερο αυτή τη δυναμική, θα πρέπει να προβάλουμε και μία άλλη περιοχή της Ελλάδας. Επιλέχθηκε το Λουτράκι, επιλέχθηκε να πάμε κοντά στην θάλασσα, κι αυτή θα είναι η έδρα από το 2026».
Για τις περιοχές από τις οποίες θα περνά το ράλι:
«Έχει αποφασιστεί ο αγώνας να διατρέχει τη Στερεά Ελλάδα. Μία ολόκληρη μέρα του αγώνα θα αποτελεί από διαδρομές στη Στερεά Ελλάδα. Μία δεύτερη μέρα θα βρίσκεται στην Πελοπόννησο, και μία τρίτη μέρα πιθανά γύρω από την έδρα του αγώνα [στο Λουτράκι]».
Για το αν θα γίνει υπερειδική και αν ναι, πού:
«Έχουμε κατά νου να διοργανώσουμε μία υπερειδική διαδρομή, αλλά είναι ένα αρκετά σύνθετο θέμα. Το να κάνεις μία υπερειδική που δεν θα επηρεάσει την κυκλοφορία στο Λεκανοπέδιο, να είναι εύκολα προσβάσιμη και από θεατές και από αγωνιστικά, και να καλυφθεί τηλεοπτικά, είναι πάντα ιδιαίτερο ζήτημα. Από τη στιγμή που έχει αποφασιστεί ότι η έδρα θα είναι το Λουτράκι, έχουμε μπει στην επόμενη φάση, ωστόσο δεν έχουμε καταλήξει κάπου ακόμα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ντεμπούτο στο WRC για τη Lancia Ypsilon Rally 2 HF Integrale - Τι θα γίνει με τη Citroen (video)
WRC: Ξανά πρώτος ο Evans - Οι βαθμολογίες μετά το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης
Το… εννιά το καλό: Η Toyota έγινε πρωταθλήτρια και πλησιάζει τη Lancia (photos)