Η πρώτη μέρα δράσης στα βουνά της Φθιώτιδας ολοκληρώθηκε με το δεύτερο πέρασμα από τον φημισμένο Ταρζάν, την πιο δύσκολη διαδρομή της Παρασκευής κατά δήλωση των οδηγών.
Εκεί, ο Ott Tanak διατήρησε την πρώτη θέση και διεύρυνε το προβάδισμά του έναντι του ανταγωνισμού, με τον ίδιο να τονίζει πως πρέπει να είναι «ευγνώμων» για το γεγονός ότι είχε μία απροβλημάτιστη μέρα.
Δεύτερος είναι πια ο Dani Sordo, στον πρώτο του αγώνα μετά από έξι μήνες απραγίας. Ο πολύπειρος Ισπανός οδήγησε καθαρά, δεν είχε προβλήματα (με εξαίρεση την απώλεια του υβριδικού συστήματος που τον επηρέασε σε μικρό βαθμό), και κατάφερε να αναρριχηθεί στην κατάταξη ακριβώς επειδή έφτανε άφθαρτος στον τερματισμό.
Ο Thierry Neuville, χωρίς μηχανικά ζητήματα πια, πίεσε περισσότερο για να κλείσει όσο πιο δυναμικά μπορούσε τη μέρα, και σχετικά ευχαριστημένος από τον ρυθμό του στον Ταρζάν γυρνά στο Service Park όντας 3ος.
Ως εκ τούτου, η Hyundai έκανε το 1-2-3 με το τέλος των πρώτων έξι ειδικών διαδρομών.
Το πρόβλημα στο turbo του GR Yaris Rally1 του Sebastien Ogier συνεχίστηκε και στην SS6, με αποτέλεσμα να μένει ακόμα πιο πίσω, χάνοντας συνεχώς έδαφος και μαζί τις ελπίδες του για ένα καλό πλασάρισμα, έχοντας κρατήσει την πρωτιά για αρκετά χιλιόμετρα μες τη μέρα.
Δύσκολα περνά για την Toyota κι ο Elfyn Evans, που κινήθηκε ξανά σε αργό ρυθμό, λέγοντας μετά το πέρας της Ε.Δ. ότι «διαχειριζόμαστε ένα μικρό πρόβλημα», μην αναφέροντας τι ακριβώς έχει πλήξει το αυτοκίνητό του.
Για την M-Sport, μετά την εγκατάλειψη του Adrien Fourmaux, κι ο Gregoire Munster αντιμετώπισε πρόβλημα, καθώς σταμάτησε στη διαδρομή με κλατάρισμα.
Αναλυτικά η κατάταξη με το τέλος της πρώτης μέρας:
| Θέση | Οδηγός | Χρόνος/Διαφορά από τον 1ο |
| 1 | Ott Tanak | 1:40:16.9 |
| 2 | Dani Sordo | 21.8 |
| 3 | Thierry Neuville | 45.2 |
| 4 | Sebastien Ogier | 2:26.4 |
| 5 | Gregoire Munster | 4:08.4 |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις - SS5: Πρόβλημα για τον Ogier, ξανά ο Tanak στην κορυφή
Ο Sebastien Ogier στο Car and Driver: Θα επέλεγε και πάλι το μερικό πρόγραμμα;
Ο Adrien Fourmaux στο Car and Driver: «Συζητάω με πολλές ομάδες για το 2025»




ΔΗΜΟΦΙΛΗ