Εκτός προγράμματος η Νέα Ζηλανδία, πιέζει η Toyota για την Ιαπωνία


ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΦΕΤΙΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ WRC ΤΕΘΗΚΕ ΕΚΤΟΣ ΠΛΑΝΩΝ, ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΗΜΜΕΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΝΑ ΜΗΝ ΤΑΞΙΔΕΨΟΥΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗ ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

  • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ
  • 22/5/2020

Οι εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο με τον COVID-19 έχουν οδηγήσει τον promoter του WRC να ακυρώσει τα ράλι Πορτογαλίας και Κένυας, ενώ αναβολή μέχρι νεοτέρας έχουν πάρει οι αγώνες της Αργεντινής και της Ιταλίας.

Η Φινλανδία είναι από πολύ δύσκολο έως αδύνατον να φιλοξενήσει αγώνα στις αρχές Αυγούστου (6-9/8), όμως εδώ και τουλάχιστον δύο εβδομάδες αναζητούνται πιθανές ημερομηνίες στις αρχές του φθινοπώρου, ώστε να μεταφερθεί χρονικά κατά τουλάχιστον έναν μήνα. Ειδικά με τον συγκεκριμένο αγώνα υπάρχει το σημαντικό θέμα του καιρού, καθώς εάν ξεκινήσει να χειμωνιάζει στη Γιβάσκιλα, τότε οι γρήγορες χωμάτινες ειδικές θα γίνουν επικίνδυνες για τα πληρώματα.

Πλέον, όμως, ακόμα ένας αγώνας πρέπει να ενταχθεί στους «ακυρωμένους». Ο λόγος για το Ράλι Νέας Ζηλανδίας, καθώς οι ομάδες και η FIA βρίσκονται σε συνεννόηση με τους διοργανωτές ώστε να μην διεξαχθεί ο αγώνας που έχει προγραμματιστεί για το διάστημα 3-6 Σεπτεμβρίου.

Εν προκειμένω ο λόγος είναι κυρίως οικονομικός, καθώς είναι τεράστιο το κόστος μεταφοράς του εξοπλισμού των ομάδων και ήδη αναζητείται τρόπος ώστε να καλυφθεί το νέο κενό που αναμένεται να δημιουργηθεί στις αρχές του φθινοπώρου. ΚΙ εκεί, πιθανότατα, θα «κουμπώσει» το Ράλι Φινλανδίας.

Σε ό,τι αφορά στον έτερο «μακρινό» αγώνα του φετινού προγράμματος, το Ράλι Ιαπωνίας, συγκεντρώνει περισσότερες πιθανότητες να διεξαχθεί, κυρίως λόγω των πιέσεων που ασκούνται από πλευράς Toyota.

Και μέσα σε όλα αυτά να μη λησμονούμε πως και η Τουρκία (24-27/9) είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό αυτή τη στιγμή, όχι τόσο λόγω του κορωνοϊου, όσο εξαιτίας των τεράστιων οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η χώρα.