Κι εκεί που όλα κυλούν ομαλά και τα πράγματα μπαίνουν σε μια σειρά, μια απεργία κινδυνεύει να… τινάξει στον αέρα έναν αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ. Δεν είναι ιστορία βγαλμένη από το μυαλό κάποιου μυθιστοριογράφου. Είναι και πραγματικότητα, η οποία, ευτυχώς, χάρη στις μεθοδευμένες ενέργειες όλων των εμπλεκόμενων φορέων, δεν εξελίχθηκε σε… εφιάλτη!
Τι συνέβη; Ως γνωστόν, η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, έρχονται στην Ελλάδα μέσω κεντρικής Ευρώπης, χρησιμοποιώντας τα καράβια της γραμμής από Ανκόνα, Μπάρι ή Βενετία προς Ηγουμενίτσα και Πάτρα. Από τις αρχές της περασμένης εβδομάδας, όμως, υπάρχουν επαναλαμβανόμενες απεργιακές κινητοποιήσεις των ναυτεργατών στα πλοία της Αδριατικής!
Όπως γίνεται αντιληπτό, με τις κινητοποιήσεις να είναι σε εξέλιξη, γεννήθηκε ένα τεράστιο ζήτημα μετακίνησης των ομάδων του WRC, είτε των εργοστασιακών, είτε των ιδιωτικών, από την Ιταλία, στην Ελλάδα. Κάποιες ομάδες, όπως η Hyundai και η Toyota, μερίμνησαν ώστε τα περισσότερα φορτηγά τους να φύγουν από Ιταλία στις αρχές της εβδομάδας. Κάποιες άλλες, όμως, είχαν διαφορετικό σχεδιασμό. Και παραλίγο να βρεθούν «εγκλωβισμένες» στην Ιταλία!
Υπό τον κίνδυνο να μην μπορέσουν να μετακινηθούν τα φορτηγά προς τη χώρα μας λόγω των κινητοποιήσεων, υπήρξε μια συντονισμένη πρωτοβουλία της Motorsport Greece, σε συνεργασία με το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, προκειμένου να βρεθεί λύση. Και εν τέλει η λύση βρέθηκε, χάρη στις ενέργειες των εμπλεκόμενων φορέων και φυσικά με τη συνεργασία των εταιριών, τα πλοία των οποίων καλύπτουν τα δρομολόγια των γραμμών της Αδριατικής.
Μέσω καραβιού της Minoan μπόρεσαν κάποιες ομάδες να φύγουν το μεσημέρι του Σαββάτου από την Ανκόνα, ενώ μέσω Βενετίας, η Superfast με δικό της καράβι μετέφερε τους υπόλοιπους. Και δεν ήταν λίγοι, καθώς είχαν μείνει κάποια φορτηγά των δύο εργοστασιακών ομάδων (Toyota και Hyundai), η χρονομέτρηση, η τηλεοπτική μετάδοση, το catering, αλλά και αρκετές ομάδες από την Ιταλία και την κεντρική Ευρώπη αλλά και την Ιβηρική.
Να σημειωθεί, μάλιστα, πως επειδή το καράβι από Ανκόνα ήταν ασφυκτικά γεμάτο, κάποια φορτηγά ιδιωτικών ομάδων χρειάστηκε να ταξιδέψουν μέσα στη νύχτα προς τη Βενετία, προκειμένου να μπορέσουν να μπουν στο καράβι της Superfast και να ταξιδέψουν για Ελλάδα!
Τελικά, με πολύωρες συντονισμένες ενέργειες όλα κύλησαν ομαλά και όλα τα φορτηγά με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και την υλικοτεχνική υποδομή μπόρεσαν να ταξιδέψουν για Ηγουμενίτσα και Πάτρα, έστω και με κάποιες ώρες (ή και… ημέρες!) καθυστέρηση.
Αμφότερα τα προαναφερθέντα καράβια θα έδεναν πρώτα στην Ηγουμενίτσα κι εν συνεχεία στην Πάτρα, απ’ όπου τα φορτηγά θα μετέβαιναν απευθείας στη Λαμία και το service park του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Καρανικόλας και Κακαβάς με νέο αυτοκίνητο στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις (photos)
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Κυκλοφορεί το Επίσημο Πρόγραμμα - Πώς θα το προμηθευτείτε δωρεάν
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2025: Αυτές οι ομάδες θα τρέξουν στον εθνικό μας αγώνα