Οι φήμες για το μέλλον του Kalle Rovanpera στο WRC οργίαζαν στα δημοσιογραφικά «πηγαδάκια» εδώ και μήνες, και οι άνθρωποι της Toyota κρατούσαν ως μυστικό το κοινώς γνωστό: ότι ο Φινλανδός δύο φορές πρωταθλητής θα κοιτάξει σε άλλες πολιτείες το μέλλον του στους αγώνες.
Το 2026 θα συμμετάσχει στο ιαπωνικό πρωτάθλημα Super Formula με την υποστήριξη της TGR, δοκιμάζοντας τις δυνάμεις του στο τιμόνι ενός από τα ταχύτερα μονοθέσια αγωνιστικά αυτοκίνητα στον κόσμο, σε μια μετάβαση που δεν έχει ξαναγίνει στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
«Αυτή η απόφαση δεν ήταν εύκολη, αλλά είναι κάτι που σκεφτόμουν εδώ και καιρό. Έχοντας ήδη πετύχει τόσα πολλά στα ράλι σε αυτή την ηλικία, άρχισα να σκέφτομαι ποιες άλλες δυνατότητες θα μπορούσα να έχω και ποιες άλλες προκλήσεις θα ήθελα να αναλάβω», δήλωσε ο Rovanpera. «Ήταν μια δύσκολη απόφαση, αλλά νιώθω ότι είναι η σωστή για να κυνηγήσω τα επόμενα όνειρα και τις επόμενες προκλήσεις μου. Είναι ξεχωριστό να έχω την υποστήριξη της TOYOTA GAZOO Racing από την αρχή αυτής της νέας πρόκλησης και να μπορώ να αγωνιστώ στη Super Formula.
Ξέρω ότι είναι ένα μεγάλο άλμα, προερχόμενος από τα ράλι, αλλά το περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία και μαζί με την TGR έχουμε ένα καλό σχέδιο για να προετοιμαστούμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και να προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε στο έπακρο αυτή την ευκαιρία. Από τότε που άρχισα να οδηγώ ως μικρό παιδί, το όνειρό μου ήταν να γίνω οδηγός WRC, να κερδίσω ένα ράλι και να γίνω παγκόσμιος πρωταθλητής. Το να έχω πετύχει όλα αυτά σε τόσο νεαρή ηλικία είναι μια απίστευτη αίσθηση και οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην TGR-WRT: έχουμε κάνει πραγματικά σπουδαία πράγματα μαζί και ήταν χαρά μου να συνεργαστώ με μια τόσο καταπληκτική ομάδα.
Επίσης, δεν μπορώ να ευχαριστήσω αρκετά τον Jonne για τη βοήθειά του από τις πρώτες μέρες που συνεργαστήκαμε. Ευχαριστώ επίσης όλους τους οπαδούς που μας υποστήριξαν σε όλες τις καλές και τις κακές στιγμές. Έχουμε ακόμα τρία ράλι μπροστά μας και θα δώσουμε τα πάντα και θα συνεχίσουμε να παλεύουμε μέχρι το τέλος».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Αποκάλυψη: Πρόσω ολοταχώς για το πρωτάθλημα ο Tanak - Η κίνηση «ματ» της Hyundai
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Και τρίτη πόλη διεκδικεί τον αγώνα το 2026
Επίσημο: Η Lancia ξανά στο WRC - Με ποιο αυτοκίνητο επιστρέφει (photos)