Ott Tanak: «Αυτό το ατύχημα δε θα έπρεπε να έχει συμβεί ποτέ»


Ο Ott Tanak εξήγησε τις συνθήκες του ατυχήματος που οδήγησαν στο να χάσει κάθε ελπίδα για τη νίκη του πρωταθλήματος των οδηγών.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: Hyundai Motorsport GmbH - Austral - Bastien Baudin
  • 24/11/2024

Όλα έδειχναν να βαίνουν καλώς για τον Ott Tanak, ο οποίος μέχρι το βράδυ του Σαββάτου έκανε ό,τι χρειαζόταν για να μείνει στη μάχη με τον ομόσταβλό του, Thierry Neuville, για το πρωτάθλημα των οδηγών. Ο Εσθονός ολοκλήρωσε την τρίτη μέρα του Ράλλυ Ιαπωνίας στην πρώτη θέση, «κλειδώνοντας» τους μέγιστους 18 βαθμούς που προσφέρει η κατάταξη του Σαββάτου.

Ωστόσο, στην SS17, την πρώτη Ε.Δ. της τελευταίας μέρας του αγώνα, ο Tanak έκανε ένα λάθος που του στέρησε τελικά την ευκαιρία να παλέψει για τον δεύτερο τίτλο του μέχρι το τέλος. Μόλις 1 km πριν περάσει τη γραμμή του τερματισμού, γλίστρησε σε μια δεξιά στροφή και πάτησε εκτός δρόμου, με αποτέλεσμα να χάσει τον έλεγχο και να καταλήξει σε ένα χαντάκι.

Τόσο το μπροστινό, όσο και το πίσω μέρος καταστράφηκαν ολοσχερώς και καπνοί έβγαιναν από το παραμορφωμένο καπό. Αμφότεροι Ott Tanak και Martin Jarveoja ήταν καλά, όμως ο αγώνας τους είχε τελειώσει απότομα. Το ατύχημα σήμαινε αυτόματα ότι ο Thierry Neuville ήταν πρωταθλητής για πρώτη φορά στην καριέρα του, έχοντας έρθει 2ος στη βαθμολογία των οδηγών σε 5 διαφορετικές σεζόν.

Ο Tanak εξήγησε τι ακριβώς πήγε λάθος στην SS17, λέγοντας ότι οι συνθήκες ήταν εντελώς διαφορετικές από αυτό που περίμενε.

«Δεν περίμενα να είναι ολισθηρές οι συνθήκες σε εκείνη τη στροφή,» είπε. «Με κάποιον τρόπο αμέσως μόλις φτάσαμε στη στροφή το μπροστινό μέρος έφυγε. Όμως το αυτοκίνητο είχε βγει πολύ έξω από τον δρόμο για να το επαναφέρω.»

Όταν ο πρωταθλητής του 2019 ρωτήθηκε για τα συναισθήματά του μετά το ατύχημα, οι απαντήσεις του ήταν ξεκάθαρες. «Πραγματική καταστροφή. Δεν έχω άλλα λόγια για να είμαι ειλικρινής, είναι δύσκολο να το περιγράψω.

«Για να είμαι ειλικρινής, είναι πραγματική μ****ία. Δε θα έπρεπε να έχει συμβεί ποτέ,» ολοκλήρωσε ο Tanak.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Ράλλυ Ιαπωνίας: Παγκόσμιος πρωταθλητής ο Neuville - Στην Toyota το κατασκευαστών

Από τις ειδικές διαδρομές του WRC, τραυματίας στο μέτωπο του πολέμου της Ουκρανίας

Επίσημο: Χωρίς υβριδισμό το WRC από το 2025