Η νέα εποχή του WRC ξεκίνησε στα βουνά του Μόντε Κάρλο, στην Κυανή Ακτή, με δύο Ε.Δ., συνολικού μήκους 38,45 χιλιομέτρων.
Ο Sebastien Ogier προηγήθηκε και στις δύο βραδινές ειδικές διαδρομές, με βραχεία κεφαλή και στις δύο όμως, ειδικά στην περίπτωση της SS2, που κράτησε τον Sebastien Loeb για μόλις 1,3 δλ. πίσω του.
Ακολούθησε το έτερο εργοστασιακό Toyota του Elfyn Evans, με τους Adrien Fourmaux και Gus Greensmith να κλείνουν την πεντάδα.
Από εκεί κι έπειτα, αρκετοί οδηγοί αντιμετώπισαν προβλήματα που τους στέρησαν πολύτιμο χρόνο.
Ο έκτος Thierry Neuville είχε πρόβλημα με τα υδραυλικά και τα φρένα του, ήδη από την SS1, ενώ ακόμα χειρότερα έγιναν τα πράγματα στην SS2, όταν άρχισε να έχει και διαρροή.
Πρόβλημα με τον κινητήρα και τα υδραυλικά είχε ο Ott Tanak, στην 8η θέση, συνεχίζοντας από εκεί που... έμεινε το i20 N Rally1 κατά το πρωινό shakedown.
Τετακέ είχε ο Kalle Rovanpera, που τον άφησε 12ο γενικής, 11ο στην κατηγορία.
Τέλος, ο δέκατος Oliver Solberg δεν είχε καλή επικοινωνία με τον συνοδηγό του και στις δύο ειδικές διαδρομές, ενώ στη SS2 είχε και τετακέ, που του στέρησε χρόνο.
Αναλυτικά η κατάταξη:
| Θέση | Οδηγός | Χρόνος/Διαφορά από τον πρώτο |
| 1 | Sebastien Ogier | 25:48.4 |
| 2 | Sebastien Loeb | 6.7 |
| 3 | Elfyn Evans | 11.2 |
| 4 | Adrien Fourmaux | 17.9 |
| 5 | Gus Greensmith | 21.9 |
| 6 | Thierry Neuville | 28.5 |
| 7 | Craig Breen | 29.2 |
| 8 | Ott Tanak | 41.1 |
| 9 | Takamoto Katsuta | 48.2 |
| 10 | Oliver Solberg | 58.8 |




ΔΗΜΟΦΙΛΗ