Το Ράλι Σαρδηνίας έχει ξεκινήσει ιδανικά για τον Ott Tanak. Ο πρωταθλητής του 2019 έχει μπει με το μαχαίρι στα δόντια, και οδηγώντας σταθερά και γρήγορα κρατά τα ηνία του αγώνα, έστω και για μόλις 3,7 δευτερόλεπτα.
Κι αυτό, γιατί ο Esapekka Lappi έχασε αρκετό χρόνο μετά το εξαιρετικά δυναμικό ξεκίνημα που είχε στη μέρα, όταν υπέστη κλατάρισμα στην SS5 και έπεσε πιο πίσω στην κατάταξη, ενώ ήταν έτοιμος να προσπεράσει τον Tanak για την πρωτοπορία του αγώνα.
Εντυπωσιακός ως τώρα είναι ο Pierre-Louis Loubet, που εκμεταλλεύεται την θέση εκκίνησης που έχει, βρίσκοντας καθαρό δρόμο στο διάβα του, για να μπορέσει να γράψει ανταγωνιστικούς χρόνους και να βρεθεί στην 3η θέση της γενικής κατάταξης.
Ταχύτατοι στην SS5 οι Craig Breen και Dani Sordo, που μαζί μάζεψαν σημαντικά τη διαφορά από τον Tanak, όντας πλέον στα 10 και 14 δευτερόλεπτα από τον πρωτοπόρο.
Χρόνο με κλατάρισμα έχασε κι ο Adrien Fourmaux, που ως την SS4 βρισκόταν στην 5η θέση, πέφτοντας 6ος με το τέλος του πρωινού loop.
Ο Kalle Rovanpera είχε μία τρομακτική στιγμή στην SS4, όταν βγήκε σχεδόν εκτός διαδρομής με το πίσω μέρος να «ξύνει» τα δέντρα. Μόνη απώλεια ήταν αυτή του πάνω μέρους της πίσω αεροτομής, πράγμα που σίγουρα του στέρησε χρόνο στο υπόλοιπο του πρωινού σκέλους.
Προβλήματα είχε κι ο Thierry Neuville, καθώς στην SS5 αντιμετώπισε ζήτημα με το κιβώτιο ταχυτήτων που του στέρησε αρκετό χρόνο
Τέλος, ο Elfyn Evans αναγκάστηκε να εγκαταλείψει στην απλή διαδρομή πριν την SS4, το πρώτο πέρασμα της οποίας είχε κερδίσει, μετά από πρόσκρουση με πέτρα, με αποτέλεσμα να μείνει από νωρίς εκτός της διεκδίκησης της νίκης στον αγώνα από πολύ νωρίς.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Οδηγός | Χρόνος | Διαφορά |
1 | Ott Tanak | 51:11.1 | - |
2 | Esapekka Lappi | 51:14.8 | 3.7 |
3 | Pierre-Louis Loubet | 51:20.0 | 8.9 |
4 | Craig Breen | 51:21.2 | 10.1 |
5 | Dani Sordo | 51:25.7 | 14.6 |
6 | Adrien Fourmaux | 51:37.2 | 26.1 |
7 | Takamoto Katsuta | 51:52.3 | 41.2 |
8 | Kalle Rovanpera | 51:53.6 | 42.5 |
9 | Thierry Neuville | 53:11.2 | 2:00.1 |
10 | Gus Greensmith | 53:30.1 | 2:19.0 |