Η τελευταία μέρα του Ράλι Σαρδηνίας ήταν πολύ πιο απροβλημάτιστη για όλα τα πληρώματα, ακόμα κι εκείνα που επέστρεψαν με καθεστώς SuperRally.
Ο Ott Tanak διαχειρίστηκε το ήδη μεγάλο προβάδισμα που είχε στην κορυφή της κατάταξης και πήρε τη νίκη στα ιταλικά χώματα, την πρώτη δική του αλλά και της Hyundai στη νέα, υβριδική εποχή του WRC.
Το δεύτερο βάθρο της σεζόν πήρε ο Craig Breen, μετά από εκείνο στο Μόντε Κάρλο, και με τη 2η θέση εδώ να είναι το καλύτερο αποτέλεσμά του με την M-Sport.
Το θετικό τετραήμερο για τη Hyundai συμπλήρωσε με την τρίτη θέση του ο Dani Sordo. Ο Ισπανός συνεισέφερε τα μέγιστα στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών για την κορεάτικη ομάδα, η οποία θέλει να ψαλιδίσει κι άλλο τη διαφορά από την Toyota.
Τέταρτος ήρθε ο Pierre-Louis Loubet, που με αυτό το αποτέλεσμα έκανε προσωπική καλύτερη επίδοση στο WRC, οδηγώντας μεστά και γρήγορα κατά διαστήματα σε όλη τη διάρκεια του ράλι.
Στην 5η θέση βρέθηκε ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Kalle Rovanpera, που παραπονέθηκε στο τέλος του αγώνα για κακή ανατροφοδότηση από το τιμόνι, που μαζί με το πόσο βαρύ γινόταν δεν του επέτρεπε να μένει στη σωστή γραμμή του δρόμου, χάνοντας πολύ χρόνο ως το φινάλε.
Στην powerstage, ο Neuville πίεσε όσο μπορούσε για να πάρει τους 5 βαθμούς που χαρίζει η πρώτη θέση σε αυτήν, ενώ αντίστοιχα έδρασε κι ο Rovanpera, που έτσι κι αλλιώς κατάφερε να διερύνει το βαθμολογικό του προβάδισμα έναντι του ανταγωνισμού στην κορυφή του πρωταθλήματος.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Οδηγός | Χρόνος | Διαφορά |
1 | Ott Tanak | 3:10:59.1 | - |
2 | Craig Breen | 3:12:02.3 | 1:03.2 |
3 | Dani Sordo | 3:12:32.1 | 1:33.0 |
4 | Pierre-Louis Loubet | 3:13:08.5 | 2:09.4 |
5 | Kalle Rovanpera | 3:14:01.9 | 3:02.8 |
6 | Takamoto Katsuta | 3:15:01.7 | 4:02.6 |
7 | Gus Greensmith | 3:16:22.7 | 5:23.6 |