Ράλλυ Γερμανίας: Θρίαμβος της Toyota


MΕ ΝΙΚΗΤΗ ΤΟΝ OTT TANAK ΚΑΙ ΘΡΙΑΜΒΕΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ TOYOTA ΠΟΥ ΚΑΤΕΚΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Ο 10ΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ WRC ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 25/8/2019

Μεγάλη επίδοση για την ομάδα της Toyota στο ράλι Γερμανίας, όπου κατάφερε να φέρει τους οδηγούς της στις τρεις πρώτες θέσεις, με τον Ott Tanak να παίρνει τη τρίτη συνεχόμενη νίκη του (και 5η για την φετινή σεζόν) και να αποσπάται 35 βαθμούς στο πρωτάθλημα οδηγών από τον Neuville.

O Εσθονός βρίσκεται σε μεγάλη φόρμα και δικαίωσε τον τίτλο του φαβορί που είχε πριν την εκκίνηση του αγώνα. Οδήγησε απίστευτα γρήγορα και χωρίς λάθη και εκμεταλλεύτηκε σωστά τις ατυχίες των αντιπάλων του, ιδίως του Neuville που είχε ένα κλατάρισμα και έμεινε εκτός διεκδίκησης της πρώτης θέσης. Οι βαθμοί που τους χωρίζουν πλέον επιτρέπουν στον Tanak να έχει λιγότερο άγχος για τους αγώνες που απομένουν, και προφανώς τον καθιστούν το μεγάλο φαβορί για τον τίτλο.

Παράλληλα και η Toyota με την εμφάνιση και των άλλων δύο πληρωμάτων, με Kris Meeke και Jari Mati Latvala στην δύο επόμενες θέσεις πήρε σημαντικούς βαθμούς και πλέον βρίσκεται μόλις 8 πόντους πίσω από την Ηyundai στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Πάντως στην Γερμανία, η τριπλέτα του Tommi Makinen δούλεψε ρολόι, με τον Meeke να αποφεύγει τα συνήθη λάθη και τον Latvala να καταφέρνει να ελέγξει τον ρυθμό των υπολοίπων και να ανέβει και πάλι στο βάθρο. 

Από το μέτωπο της Hyundai τα νέα δεν ήταν και τόσο ευχάριστα, με τον Νeuville να τερματίζει τέταρτος και τον Sordo πέμπτος. Πάντως ο Βέλγος ήταν ο μόνος που έδειξε να μπορεί να παίξει στα ίσια τον Tanak με το i20WRC να δουλεύει υποδειγματικά στην άσφαλτο της Γερμανίας, και αν δεν είχε την ατυχία με το κλατάρισμα, σίγουρα τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Ο Mikkelsen δεν κατάφερε να κινηθεί στους ρυθμούς του αγώνα, και το μόνο που κατάφερε ήταν να τερματίσει πάνω από τον Ogier.

Στην Citroen o αγώνας της Γερμανίας είναι κάτι που θα πρέπει να ξεχαστεί το συντομότερο, ενώ υπάρχει και γκρίνια από την πλευρά του Ogier για την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Μοναδικό κέρδος η νίκη στην Power Stage, όμως οι 40 βαθμοί απόστασης από τον Tanak δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια αισιοδοξίας. Αντίστοιχα υποτονική ήταν και η ο οδήγηση του Lappi που έμεινε τελικά στην 8η θέση στο τέλος του αγώνα.

Επόμενος γύρος το ράλι Τουρκίας στις 12-15 Σεπτεμβρίου, ένα δύσκολο χωμάτινο αγώνα το αποτέλεσμα του οποίου θα είναι καθοριστικό για την εξέλιξη του πρωταθλήματος.