Sebastien Loeb, εμπιστευτικόν…


Δεν χωρά αμφιβολία πως πρόκειται για τον κορυφαίο οδηγό αγώνων ράλι της τελευταίας εικοσαετίας. Τα επιτεύγματά του μεγάλα, αντιστρόφως ανάλογα με τα… λόγια του, μιας και παραδοσιακά είναι λιγομίλητος. 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΓΙΑΝΝΗΣ-ΜΑΡΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ - ΦΩΤΟ: WWW.ACROPOLISRALLY.GR
  • 8/9/2022

Αν και, κατά γενική ομολογία ο Sebastien Loeb –περί ου ο λόγος- όσο ωριμάζει (διότι σίγουρα ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων για τους οποίους ισχύει το ότι «η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός») τόσο πιο… δεκτικός γίνεται σε θέματα όπως οι επαφές με τον Τύπο και οι συνεντεύξεις.

Ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής ήρθε στην Ελλάδα για να ρίξη λίγη από την… χρυσόσκονή του στο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις και να μας θυμίσει ότι «το κρασί γίνεται καλύτερο όσο παλιώνει». Μίλησε, μάλιστα, στην CosmoteTV και το pop up κανάλι CosmoteSportAcropolisRally, για πολλά κι ενδιαφέροντα.

«Ήταν μία καλή ευκαιρία να επιστρέψω στο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις. Ήταν ένα ράλι που πάντα το απολάμβανα. Δεν είναι εύκολη πρόκληση, διότι πρόκειται για ένα δύσκολο Ράλι. Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές ειδικές, υπάρχουν καινούριες ειδικές. Σχεδόν όλες οι ειδικές είναι καινούριες για εμένα. Ποτέ δεν είναι εύκολο να έρχεσαι σε ένα τέτοιο ράλι σε αυτές τις συνθήκες» παραδέχθηκε ο Loeb.

Ο Αλσατός τόνισε πως «στα υπόλοιπα Ράλι που συμμετείχα είχα καλό ρυθμό. Ήταν η πρώτη μου φορά στην Κένυα και καταφέραμε να παλέψουμε. Ελπίζω ο ρυθμός να είναι καλός, ελπίζω να έχω μία καλή αίσθηση του αυτοκινήτου. Ελπίζω να κάνουμε έναν καλό αγώνα», προσθέτοντας πως «το Ford Puma Rally1 είναι σχεδόν αυτό που θέλω από πλευράς στησίματος».

Σε ερώτηση σχετική με το εάν το Puma έχει τη δυνατότητα να πάρει τη νίκη στο «Ακρόπολις», ο Loeb παραδέχθηκε πως «δεν γνωρίζω τις δυνατότητες των υπόλοιπων αυτοκινήτων. Είδαμε και στα προηγούμενα ράλι ότι η Toyota και η Hyundai ήταν λίγο πιο μπροστά από τη Ford. Δεν ξέρω αν έχουν κάνει ορισμένες βελτιώσεις στο αυτοκίνητο ή όχι. Ανυπομονώ να αρχίσει το ράλι για να δούμε που πραγματικά βρισκόμαστε. Ελπίζω ότι θα είμαστε ανταγωνιστικοί, αλλά δεν είμαι σίγουρος γι' αυτό».

Για τις ιδιαίτερες απαιτήσεις που έχει ένας αγώνας όπως το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις όσον αφορά στην φυσική κατάσταση ενός οδηγού, ο Loeb τόνισε πως «αυτό το Ράλι είναι δύσκολο, μπορεί να έχει πολλή ζέστη. Αυτό το αυτοκίνητο είναι πολύ ζεστό, το σύστημα hybrid το κάνει πιο ζεστό από ό,τι παλιά. Το ξέρω ότι μπορεί να είναι δύσκολο και από πλευράς φυσικής κατάστασης. Ελπίζω ότι θα είμαι αρκετά δυνατός. Δεν έχω χάσει και πάρα πολλά σε σχέση με πριν από 20 χρόνια. Ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά».

Σίγουρα το «Ακρόπολις» του 2009 έχει μείνει χαραγμένο ανεξίτηλα στη μνήμη του εξαιτίας της εξόδου που είχε με μεγάλη ταχύτητα στα μισά της ειδικής «Κλένια-Μυκήνες» με συνέπεια το Citroen C4 WRC να φέρει έξι τούμπες και να υποστεί τεράστια ζημιά, οδηγώντας τον Αλσατό στην εγκατάλειψη. Τι λέει 13 χρόνια μετά ο Loeb; «Δεν ήταν η πιο δύσκολη στιγμή της καριέρας μου, αλλά ήταν το μεγαλύτερο ατύχημα. Γιατί κάναμε τις περισσότερες τούμπες. Όμως, ό,τι έγινε, έγινε».