Τι μάθαμε από το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024;


Παραλειπόμενα, αποκλειστικές ειδήσεις, σχόλια από τον Θωμά K. Ευθυμίου aka Mr WRC.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΘΩΜΑΣ Κ. ΕΥΘΥΜΙΟΥ, ΦΩΤ.: Red Bull Content Pool, WRC media, WRC teams, acropolisrally.gr)
  • 10/9/2024

* ThierryNeuville: Πιστοποίησε ότι είναι κορυφαίος οδηγός και κυριολεκτικά του βγάζω το καπέλο. Είναι για εμένα αυτός που την τελευταία πενταετία έχει κάνει οδηγικά άλματα, σε ένα περιβάλλον που τα υβριδικά αυτοκίνητα rally1 μπορούν να τα οδηγήσουν 3-4 οδηγοί.

Οι υπόλοιποι των εργοστασιακών ομάδων, τα διαχειρίζονται… Οπότε κάπως έτσι μπήκε στο κλαμπ των δύο φορές νικητών του Ακρόπολις. Επίσης του απονέμω τα εύσημα γιατί δεν «τσίμπησε» στα αήθη σχόλια του Ogier, και δεν έπεσε στην άθλια πρακτική του Γάλλου.

* SebastienOgier 1: Πολυαγαπημένε κύριε Ogier. Βήμα-βήμα με εντυπωσιακή συνέπεια «κατρακυλάτε» στο πηγάδι της μικρότητας. Η λεκτική επίθεση συνοδεία ειρωνείας προς τον Neuville «ας σταματήσει να κλαίει και ας οδηγήσει» πιστοποιεί ότι το «έχετε χάσει» το παιχνίδι. Η οπτική σας πλέον έχει κολλήσει στον 9ο τίτλο και στην προσπάθειά σας να τον κατακτήσετε ενστερνίζεστε μακιαβελικές μεθόδους… Ωστόσο ας ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα: Εσείς; Εσείς μέμφεστε τον Neuville ότι μυξοκλαίει επειδή είπε ότι «κάνω επτά συνεχόμενους αγώνες σε χώμα και ξεκινώντας πρώτος έχω το μειονέκτημα να καθαρίζω τον δρόμο και να χάνω θέσεις στην κατάταξη;» Αλήθεια τώρα; Εσείς που πριν μερικά χρόνια εξαπολύατε μύδρους σε οργανωτές κ.λπ. επειδή ακριβώς γκρινιάζατε για την σειρά εκκίνησης; Λίγη ντροπή δεν βλάπτει. Επίσης δεν θα σας κάνει κακό λίγο συναδελφικός σεβασμός… Υπενθυμίζω ότι η συμπεριφορά του αυτή δημιουργεί αφάνταστο εκνευρισμό και θυμό στην Toyota στην Ιαπωνία, όπως και για τους παρακάτω λόγους που διαβάζετε.

* SebastienOgier2: Για μία ακόμα φορά αποδείχθηκε οπαδός της θεωρίας «ο σκοπός αγιάζει τα μέσα»… Νέα παραπομπή του στο πειθαρχικό του WRC, αυτή την φορά για εκφορά απρεπούς λόγου, μια και κατηγόρησε με σκαιότητα τους ανθρώπους της διοργάνωσης για το θέμα της σκόνης. Και πήρε 30.000 ευρώ πρόστιμο με αναστολή δύο χρόνων. Από αναστολές όμως άλλο πράγμα ο Sebastien Ogier… Τα πειθαρχικά της FIA και του WRC όμως δεν τολμούν να τον τιμωρήσουν με αποκλεισμό, ούτε με ποινές βαθμών, πόσο μάλλον με αφαίρεση διπλώματος… Και για το λόγου το αληθές και για να μην θεωρούμαι εμπαθής, ας δούμε που στηρίζω τα λόγια μου: Από το 2021 μετράμε τα παρακάτω: 400 ευρώ πρόστιμο για λυμένο κράνος στο Μόντε, 800 ευρώ για το ίδιο θέμα στην Φινλανδία, ακολουθεί η τραγική ιστορία στην Κροατία, που προξένησε ατύχημα και έφυγε από τον τόπο του ατυχήματος «σπρώχνοντας» κυριολεκτικά τον τροχονόμο και λίγο αργότερα περνώντας με κόκκινο σε διασταύρωση με τραμ (5000 ευρώ και 8000 ευρώ πρόστιμα, αντί να αποκλεισθεί από τον αγώνα. Κάτι που του έδωσε τον τίτλο…) Συνεχίζουμε με το περιστατικό της Καταλονίας που προσπέρασε παράνομα σε roundabout και δεν σταμάτησε στις παρατηρήσεις του τροχονόμου (2000 ευρώ) και λίγο αργότερα στον ίδιο αγώνα πήρε πρόστιμο άλλα 700 ευρώ γιατί δεν είχε φορέσει την μπαλακλάβα του… Προσθέστε σε αυτά ότι οδηγούσε με λυμένη ζώνη σε Κροατία και Ακρόπολις πριν δύο χρόνια και έχετε ένα παραβατικό προφίλ, που στην ιστορία του WRC δεν θα ξανασυναντήσετε… Προφανώς ο Ogier, πέρα από αδιαμφισβήτητες οδηγικές ικανότητες, έχει μνημειώδη τύχη όπως και «μπάρμπα στην Κορώνη» αφού κανείς δεν τολμά να τον τιμωρήσει παραδειγματικά…

* Romet Jürgenson: Ένας «πύραυλος τσέπης» είναι ο Εσθονός που κάνει πράγματα και θαύματα με το Fiesta Rally3, με το οποίο κέρδισε και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι Junior! Μετρημένος, οδηγεί με εντυπωσιακή ωριμότητα, ενώ έχει την ικανότητα της προσαρμογής σε κάθε τερέν Ειδικών Διαδρομών. Ήρθε για να μείνει, οπότε κρατήστε τον στα κατάστιχά σας…

* Θεατές: Ήταν πολλοί όλες τις ημέρες του Ακρόπολις και μάλιστα στην συντριπτική πλειοψηφία τους με εξαιρετική συμπεριφορά. Θετικό και το γεγονός ότι κάθονταν σε ασφαλή σημεία ενώ νουθετούσαν όλους όσοι αψηφούσαν τον κίνδυνο και επέλεγαν σημεία που φλέρταραν με «την στραβή» και το ατύχημα. Τελικά το Ακρόπολις, από τα ελάχιστα σπορ που όλοι οι θεατές υποστηρίζουν «την ίδια ομάδα» (δηλαδή τον αγώνα) έχει την χαρά να έχει υπέροχους θεατές που έδωσαν το παραπάνω σε όσα πληρώματα χρειάστηκε να βοηθηθούν από εξόδους, τουμπαρίσματα κλ.π.

* Λαμία: Αρέσει δεν αρέσει, η Λαμία είναι η μητρόπολη του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην Ελλάδα! Τελεία και παύλα. Το έγραψα για πρώτη φορά στα μέσα της δεκαετίας του ’90, τότε είχε δημιουργήσει αίσθηση γιατί δεν την είχε αποκαλέσει έτσι κανένας, αλλά σήμερα το υποστηρίζω με ακόμα μεγαλύτερη θέρμη. Κι αυτό γιατί ακόμα και αν βρεθεί μία πόλη στην Ελλάδα με ξενοδοχειακές υποδομές Μονακό και Κρήτης, θεατές σαν τους ανθρώπους της Κεντρικής Ελλάδας δεν θα βρεθούν. Ούτε σε αριθμό, ούτε σε υποστηρικτική ζεστή παρουσία. Κι επειδή είναι δύσκολο να γίνουν μεταγραφές θεατών, ας αναγνωρίζουμε την Φθιώτιδα σαν ηγέτιδα στα ελληνικά motorsports. Σαν την Λαμία, δεν έχει!

* Ράλλυ Ακρόπολις: Μπορεί να φαίνεται ότι ευλογούμε τα γένια μας αλλά, ναι, είναι ο αρτιότερος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Ένας αγώνας που έχει όλα εκείνα τα στοιχεία και χαρακτηριστικά που τον έχουν κάνει διάσημο και με θρυλική προσωπικότητα. Κορυφαίο περιβάλλον στο σύνολο της υπαίθρου με ηγέτιδα την τριλογία των βουνών Οίτη, Γκιώνα, Βαρδούσια, πολύ και ενθουσιώδες πλήθος θεατών, Ειδικές Διαδρομές-ποίημα που σε εξελίσσουν σαν οδηγό και τεράστιο εκτόπισμα. Οι διοργανωτές έχουν στα χέρια τους ένα πολύτιμο προϊόν. Αν χρειαστεί, ας απαιτήσουν με βροντερή φωνή από τον WRC Promoter και την FIA. Ακρόπολις είμαστε…

* Hyundai: Έχουμε νεότερα εδώ και αυτά δεν σχετίζονται με το ότι η Κορεατική ομάδα θα παραμείνει στο WRC και το 2025, ανανεώνοντας μάλιστα το συμβόλαιο του Neuville για έναν ακόμα χρόνο. Η είδηση είναι ότι πλέον είναι επίσημο το ότι σε δύο χρόνια θα μπει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) το οποίο έχει ήδη αρχίσει να σχεδιάζεται στα κέντρα R&D της Namyang και του Alzenau. Μάλιστα, έχουν ήδη αρχίσει να αναζητούν οδηγούς και ήδη οι πληροφορίες μου λένε ότι «χτύπησαν» την πόρτα δύο πιλότων της ομάδας της Ferrari AF Corse… Αυτά μου είπαν, αυτά σας λέω…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις: Πώς τα πήγαν οι Έλληνες οδηγοί - Αναλυτικά η κατάταξη (πίνακας)

Όταν ο «θρύλος» της παγκόσμιας ποδηλασίας συνάντησε στην Λαμία τον οκτάκις «παγκόσμιο»!

Συνέντευξη με τον Κώστα Στεφανή: «Η αγάπη μου για τους αγώνες ξεκίνησε με ένα δανεικό τρίκυκλο»