Η Hankook έγινε ο αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών στο WRCφέτος, με τους οδηγούς να αντιλαμβάνονται πώς λειτουργεί το νέο ελαστικό αγώνα με τον αγώνα.
Όπως είχε αποκαλύψει στο Car and Driver ο Thierry Neuville, η Toyota είχε περισσότερο χρόνο δοκιμών με τις νέες γόμες, όμως ακόμα κι έτσι, ο Kalle Rovanpera δηλώνει πως αδυνατεί να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.
«Σίγουρα έχουμε ακόμα να κάνουμε δουλειά σε αυτόν τον τομέα», δήλωσε ο Φινλανδός στο DirtFish. «Δεν πρόκειται να νιώσω άνετα με αυτά τα ελαστικά, αλλά ήταν εμφανές ότι μας έλειπε ρυθμός και πρόσφυση.
«Δεν έκανα λάθη, πίεζα όλη μέρα. Η φθορά των ελαστικών είναι υψηλή όταν πιέζεις, αλλά και πάλι δεν είχα ρυθμό, και σίγουρα δεν είχα πρόσφυση».
Το μεγάλο του πρόβλημα εντοπίζεται στο χώμα, μιας και στην άσφαλτο ο 2 φορές πρωταθλητής έδειξε την ταχύτητά του με την κυριαρχική του νίκη στα Κανάρια Νησιά.
«Θα χρειαστεί πολύς χρόνος [να προσαρμοστώ],» τόνισε. «Δεν ξέρω αν θα είμαι ικανοποιημένος ποτέ, γιατί όπως έχω πει πολλές φορές πάει κόντρα στο πώς οδηγώ φυσικά. Πάντα θα δυσκολεύομαι, αλλά τουλάχιστον τώρα έχουμε βρει έναν τρόπο να το παρακάμψουμε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
WRC: «Ψήνεται» επιστροφή Solberg στην κορυφαία κατηγορία - Τα σενάρια για το Ράλι Φινλανδίας
Αυτό είναι το πρώτο «ελληνικό» Toyota GR Yaris Rally2 - Δείτε το εν δράσει (videos)