* MartinsSesks 1: Το φαινόμενο αυτό δείχνει ότι θα μας απασχολήσει. Ο πιτσιρικάς Λετονός, μόλις στην πρώτη του συμμετοχή με αυτοκίνητο προδιαγραφών Rally1 Hybrid, σε έναν διαβολεμένα γρήγορο αγώνα, κέρδισε την πρώτη του Ε.Δ., «έπαιζε» στις Ειδικές Διαδρομές με τους χρόνους δύο παγκόσμιων πρωταθλητών: του Ogier και του Rovanpera. Not bad.
* MartinsSesks 2: Αυτοί που έπρεπε «είδαν» ότι και στην Πολωνία και στην Λετονία το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι το handling. Και τρίβουν τα χέρια τους. Αρκεί να έχει διάρκεια, όπως και καλές παρουσίες άσφαλτο και σκληρά χώματα και ένα καλό συμβόλαιο ήδη καθαρογράφεται σε κάποιο γραφείο της Βόρειας Ευρώπης… (Μου το είπαν, σας το λέω)
* ThierryNeuville 1: Από αγώνα σε αγώνα τα νεύρα του αυξάνονται. Η γκρίνια απλώνεται πλέον και σε θέματα που παλαιότερα ο ίδιος είχε προσπεράσει ή εντέχνως δεν είχε πάρει θέση (βλ. σειρά εκκίνησης στα σκέλη ενός αγώνα), χωρίς ωστόσο στον τομέα αυτό να έχει πλήρες άδικο. Απλά του έπεσαν μαζεμένα...
* ThierryNeuville 2: Μαθαίνουμε ότι η παραπάνω δόση γκρίνιας οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και με την -για την ώρα- ανανέωση του συμβολαίου του με την Hyundai Motorsport που καθυστερεί.
* Hyundai 1: Άστραψε και βρόντηξε στέλεχος της Hyundai Motorsport μετά το περιστατικό με το διαφημιστικό μπαλόνι-αψίδα που έπεσε πάνω στον Tanak (είχε σπάσει τα συρματόσχοινα-αντηρίδες λίγο πριν ο Evans που βγήκε από τον δρόμο) με αποτέλεσμα να σταματήσει στην Ε.Δ., σε αυτή που ήθελε να κάνει διαφορά. Λέγεται ότι οι φωνές του στα HQ απευθυνόμενους στους διοργανωτές που δεν ενημέρωσαν, ακούστηκαν μέχρι την παραλία της Liepaja… Ο διαμορφωμένος (πλασματικός) χρόνος που του έδωσαν στο τέλος οι διοργανωτές, ηρέμησε κάπως το τοπίο.
* Hyundai 2: Το μέλλον της στο WRC; Χμμμμ. Ας το πάμε αλλιώς… Όταν κάποιος δεν μας μιλά ευθέως, αλλά αντίθετα δίνει διφορούμενες απαντήσεις του ζητάμε να αφήσει τα «ήξεις, αφήξεις». Πρόκειται για μια πολύ γνωστή έκφραση και προέρχεται από χρησμό της Πυθίας στο μαντείο των Δελφών. Κι εδώ κάπως έτσι είναι τα πράγματα… Κανένας δεν ξεκαθαρίζει τι μέλλει γενέσθαι γιατί όλα εξαρτώνται από την πολιτική/επιθυμία του γκοβέρνου στην Κορέα (Hyundai Motor Group Headquarters) στο κέντρο της Σεούλ, να γίνει ο πρώτος Ασιάτης κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο. Αυτή η κόντρα με την Toyota παίζει οριακά καθημερινό ρόλο στις λήψεις αποφάσεων. Το πως θα εξελιχθεί (και ακόμα περισσότερο πως θα ολοκληρωθεί) το WRC φέτος και που θα πάνε οι τίτλοι είναι σε σημαντικό βαθμό καθοριστικό. Αυτό, και όχι τι θα γίνει με τα υβριδικά κλπ κλπ
* Hyundai 3: Δηλαδή αν λόγου χάρη η Hyundai κάνει το νταμπλ στο WRC θα μείνει στον θεσμό; Δεν είναι δεδομένο αυτό, γιατί μπορεί να επιλέξει να φύγει νικήτρια, με το κεφάλι ψηλά. Πάντως το πέπλο εκνευρισμού στην ομάδα στην εξέλιξη του Ράλι Λετονίας ήταν έκδηλο… Ιδιαίτερα όταν μετά την ολοκλήρωση του αγώνα προηγείται στους Κατασκευαστές μόλις με ένα βαθμό της Toyota…
* WRC 2025: Στο παρασκήνιο του αγώνα της Λετονίας ανακοινώθηκε ανεπίσημα το πρόγραμμα του αγωνιστικού ημερολογίου για το 2025 που θα έχει 14 αγώνες. Το Ράλι Ισπανίας στα Κανάρια νησιά θα αντικαταστήσει την Κροατία, ενώ στην Ευρώπη θα έχουμε το Μόντε Κάρλο, Σουηδία, Πορτογαλία, Σαρδηνία, Εσθονία (επιστροφή στη θέση της Λετονίας), Φινλανδία, Ακρόπολις και Κεντρικής Ευρώπης. Ένα δεύτερο γεγονός, το Ράλι Παραγουάης, προστέθηκε στην Αμερική μαζί με το Ράλι Χιλής, η Αφρική εκπροσωπείται από το Ράλι Σαφάρι στην Κένυα, η Ασία από την Ιαπωνία ενώ το WRC επιστρέφει στη Μέση Ανατολή για το φινάλε της σεζόν στη Σαουδική Αραβία.
* OttTanak: Τι συμβαίνει με αυτόν τον άνθρωπο; Βγήκε στον αγώνα προετοιμασίας στην Εσθονία, και στην Λετονία το γεγονός με την διαφημιστική αψίδα προστέθηκε σε μία σειρά συμβάντων που συνειδητοποιείς ότι «δεν τον θέλει»… Θα τελειώσει αυτό το μπαράζ ατυχιών του Εσθονού, ο οποίος πρέπει να ομολογήσουμε ότι εμφανίζεται πλέον εξαιρετικά ήρεμος και στωικός στις δηλώσεις του; Οψόμεθα…
* Ράλι Λετονίας 1: Έγινε η 37η χώρα που φιλοξένησε έναν γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA. Θα μας λείψει που το 2025 δεν θα είναι στο WRC; Δεν νομίζω και από κανέναν, πλην των Λετονών. Τα προβλήματα οργάνωσης δεν ήταν λίγα με αποκορύφωμα το ότι στις δύο τελευταίες ημέρες το σύστημα μετάδοσης εικόνας που εξυπηρετούνταν μέσω αεροπλάνου/αναμεταδότη δεν λειτούργησε με αποτέλεσμα να βλέπουμε λειψό αγώνα στην TV…
* Ράλι Λετονίας 2: Ούσα στο αγωνιστικό ημερολόγιο του WRC μεταξύ Πολωνίας και Φινλανδίας, η Λετονία αποτέλεσε μέρος της τριλογίας αγώνων του «High-speed European Summer» του WRC, που χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακά γρήγορους χωματόδρομους με άλματα που ανακατεύουν το στομάχι και αμέτρητα «χασίματα» σε στροφές!
* Ράλι Λετονίας 3: Μπορεί να έχει σχεδόν εξηντάχρονη ιστορία στα ράλι η Λετονία, αλλά αν σήμερα κοιτάξεις το αθλητικό τοπίο της χώρας, το άθλημα που ξεχωρίζει σε αυτή είναι το μπάσκετ (κάτι ξέρουμε εμείς ως Έλληνες από τις ευρωπαϊκές μονομαχίες μαζί τους…) Και κάπως έτσι πριν την εκκίνηση η εθνική ομάδα μπάσκετ της Λετονίας έδωσε φιλικό αγώνα με την μικτή οδηγών WRC.