Η ανοδική τάση στις ταξινομήσεις επιβατικών οχημάτων συνεχίστηκε και τον Απρίλιο, έστω και αν οι αριθμοί και τα ποσοστά ήταν χαμηλότερα σε σχέση με αυτά του προηγούμενου μήνα.
Συγκεκριμένα, τον Απρίλιο του 2023 ταξινομήθηκαν 10.242 οχήματα έναντι 13.286 τον Μάρτιο. Ωστόσο σε σχέση με τους αριθμούς που προέκυψαν πριν από ακριβώς 12 μήνες, σημειώθηκε άνοδος κατά 10,3% (έναντι 58% για τα αντίστοιχα στοιχεία του Μαρτίου 2023).
Αντίθετα, πτωτικά ήταν τα νούμερα και για τα καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) αλλά και τα νέα λεωφορεία, όπως μπορείτε να δείτε στον πίνακα που ακολουθεί.
| Απρίλιος 2023 | Απρίλιος 2022 | Μεταβολή 2023/2022 | |
| Καινούργια επιβατικά | 10.242 | 9.289 | 10,30% |
| Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 754 | 897 | -15,90% |
| Καινούργια λεωφορεία | 14 | 23 | -39,10% |
Από την αρχή του 2023, ο στόλος των οχημάτων στους ελληνικούς δρόμους συνεχίζει να αυξάνεται σε σχέση με το πρώτο 4μηνο του 2022. Έτσι, οι ταξινομήσεις των ΙΧ έχουν αυξηθεί κατά 38,8%, αυτές των λεωφορείων κατά 28,3%, ενώ των φορτηγών κατά 24,1%.
| Ιανουάριος - Απρίλιος 2023 | Ιανουάριος - Απρίλιος 2022 | Μεταβολή 2023/2022 | |
| Καινούργια επιβατικά | 44.014 | 31.716 | 38,80% |
| Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 3.818 | 3.076 | 24,10% |
| Καινούργια λεωφορεία | 77 | 60 | 28,30% |
Όσον αφορά τα segments των επιβατικών, τα supermini παρουσίασαν τη μεγαλύτερη άνοδο σε σχέση με τον Απρίλιο του 2022, κατά 2,6%, ωστόσο συνολικά τα αυτοκίνητα πόλης (A-segment) ήταν αυτά που ξεχώρισαν, με άνοδο 3,2%. Αντίθετα, τα επιβατικά της κατηγορίας C (μικρομεσαία) σημείωσαν πτώση κατά 4,7% σε σχέση με τον περυσινό Απρίλιο, η οποία προέκυψε από το -5% στα C-SUV.
| Segment | Απρίλιος 2023 | Απρίλιος 2022 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος - Απρίλιος 2023 | Ιανουάριος – Απρίλιος 2022 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
| A | 7,60% | 6,20% | 1,4 | 6,10% | 7,30% | -1,2 |
| A-SUV | 2,40% | 0,60% | 1,8 | 1,40% | 0,80% | 0,6 |
| A TOTAL | 10,00% | 6,80% | 3,2 | 7,50% | 8,10% | -0,6 |
| B | 26,90% | 24,30% | 2,6 | 29,80% | 23,90% | 5,9 |
| B-SUV | 23,40% | 24,70% | -1,3 | 25,30% | 26,20% | -0,9 |
| B TOTAL | 50,30% | 49,00% | 1,3 | 55,10% | 50,10% | 5 |
| C | 11,10% | 10,80% | 0,3 | 8,10% | 9,70% | -1,7 |
| C-SUV | 20,30% | 25,30% | -5 | 21,40% | 24,10% | -2,7 |
| C TOTAL | 31,50% | 36,20% | -4,7 | 29,50% | 33,80% | -4,3 |
| D | 1,30% | 1,70% | -0,4 | 1,30% | 1,40% | -0,1 |
| D-SUV | 5,00% | 4,60% | 0,4 | 4,90% | 4,80% | 0,1 |
| D TOTAL | 6,30% | 6,30% | 0,1 | 6,20% | 6,30% | 0 |
| E | 0,10% | 0,20% | 0 | 0,10% | 0,10% | 0 |
| E-SUV | 0,40% | 0,50% | -0,2 | 0,40% | 0,40% | 0 |
| E TOTAL | 0,50% | 0,70% | -0,2 | 0,50% | 0,50% | 0 |
| F-G | 0,10% | 0,10% | 0,1 | 0,20% | 0,10% | 0 |
| F-G-SUV | 0,30% | 0,20% | 0,1 | 0,30% | 0,30% | 0 |
| F-G TOTAL | 0,40% | 0,30% | 0,2 | 0,40% | 0,40% | 0 |
| SPORTS | 0,20% | 0,20% | 0,1 | 0,20% | 0,10% | 0,1 |
| MPV | 0,10% | 0,10% | 0,1 | 0,10% | 0,00% | 0 |
| MPV-M/COMBI | 0,60% | 0,60% | 0,1 | 0,40% | 0,60% | -0,1 |
| 100,00% | 100,00% | 0 | 100,00% | 100,00% | 0 | |
| (Εκ των οποίων SUV) | 51,80% | 55,90% | -4,1 | 53,70% | 56,60% | -2,9 |
Τέλος, τα αμιγώς βενζινοκίνητα οχήματα εμφάνισαν τη μεγαλύτερη άνοδο σε ταξινομήσεις σε σχέση με τον Απρίλιο του 2022, κατά 1,8%, ενώ μεγάλη ήταν η αντίστοιχη πτώση των diesel (-4,5%). Ωστόσο, από την αρχή του 2023, η μόνη κατηγορία οχημάτων που κινείται με θετικό πρόσημο σε σχέση με το πρώτο 4μηνο του 2022 είναι τα επαναφορτιζόμενα (αμιγώς ηλεκτρικά και PHEV), αυξημένα κατά 1,2%.
| Απρίλιος 2023 | Απρίλιος 2022 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος - Απρίλιος 2023 | Ιανουάριος - Απρίλιος 2022 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | |
| Βενζίνη | 46,60% | 44,80% | 1,8 | 44,80% | 45,10% | -0,4 |
| Πετρέλαιο | 11,70% | 16,20% | -4,5 | 15,50% | 15,60% | -0,1 |
| Υβριδικά (HEV) | 29,50% | 28,40% | 1 | 27,70% | 27,80% | -0,1 |
| Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) | 8,80% | 8,20% | 0,6 | 9,20% | 8,00% | 1,2 |
| Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 0,50% | 0,50% | 0 | 0,30% | 0,80% | -0,4 |
| Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 3,00% | 1,90% | 1,1 | 2,50% | 2,70% | -0,2 |





ΔΗΜΟΦΙΛΗ