Έτσι θα μοιάζει το νέο επιβλητικό SUV της Xiaomi - Η «έκπληξη» στο κινητήριο σύνολο (photos)


Η κινεζική φίρμα συνεχίζει την «επίθεση» στην αγορά αυτοκινήτου στοχεύοντας σε μεγαλύτερα segments. Η «spicy» πληροφορία για το σύστημα μετάδοσης κίνησης.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΤΖΟΥΜΑΣ - ΦΩΤΟ: KOLESA.RU
  • 27/3/2025

Ακούγοντας τη λέξη Xiaomi, στους περισσότερους μπορεί να έρχεται στο μυαλό η μεγάλη γκάμα από smartphones που διαθέτει. Ωστόσο, η κινεζική φίρμα μοιάζει αποφασισμένη να το αλλάξει αυτό.

Η είσοδός της στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας έχει γίνει με δυναμικό τρόπο. Παρουσίασε αρχικά το ηλεκτρικό sedan SU7, για να ακολουθήσει το επίσης ηλεκτρικό - αλλά SUV αυτή τη φορά - YU7, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί εντός του 2025 και να βρεθεί απέναντι στο Tesla Model Y.

Η συνέχεια αναμένεται ακόμα πιο εντυπωσιακή, τουλάχιστον από πλευράς… διαστάσεων, καθώς εξελίσσει ένα μεγάλο SUV, με πιο τετραγωνισμένες αναλογίες, για να «ανέβει» και σε μεγαλύτερα segments.

Τις τελευταίες μέρες εμφανίστηκαν φωτογραφίες από ένα καμουφλαρισμένο πρωτότυπο να δοκιμάζεται σε δημόσιους δρόμους και έτσι οι ανεξάρτητοι σχεδιαστές του ρωσικού μέσου kolesa.ru άρπαξαν την ευκαιρία για να «πετάξουν» το καμουφλάζ και να μας παρουσιάσουν το πώς θα είναι η έκδοση παραγωγής όταν παρουσιαστεί επίσημα από την Xiaomi.

Με βάση και τις πρώτες πληροφορίες από την Κίνα, δεν αποκλείεται να πρόκειται για SUV με 3 σειρές καθισμάτων. Γι’ αυτό και το μεγάλο μεταξόνιο, αλλά και η κωδική ονομασία «Kunlun» που φέρει το project, που παραπέμπει σε μια από τις μεγαλύτερες οροσειρές της Ασίας.

Τα «γυμνά» σημεία στο πρωτότυπο που εντοπίστηκε ήταν ελάχιστα και έτσι οι Ρώσοι έβαλαν πολλά στοιχεία από δικές τους ιδέες για το πώς θα είναι το μοντέλο. Στο εμπρός μέρος διατήρησαν την πολύ λεπτή οριζόντια λωρίδα LED φωτιστικών σωμάτων και απεικόνισαν τις βασικές μονάδες με βάση τη σχεδιαστική φιλοσοφία της φίρμας. Περνώντας στο πλάι διατήρησαν τους καθρέφτες των άλλων δύο EV της Xiaomi και τις αντίστοιχες αναλογίες, ενώ το πίσω μέρος χαρακτηρίζεται από την κάθετη σχεδίαση και τον μακρύ πρόβολο.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, ωστόσο κάποιες πληροφορίες από την Κίνα αναφέρουν ότι δεν πρόκειται να είναι αμιγώς ηλεκτρικό, αλλά range extender EV, με έναν μικρό θερμικό κινητήρα να «τροφοδοτεί» την μπαταρία επεκτείνοντας την αυτονομία του. Περισσότερα θα μάθουμε το επόμενο διάστημα, καθώς δεν αναμένεται να παρουσιαστεί πριν από το 2026.

Πηγή: kolesa.ru

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Πότε θα δούμε τα αυτοκίνητα της Xiaomi στην Ευρώπη

Τρέμε Taycan! Μπαίνει στην παραγωγή το ηλεκτρικό sport sedan της Xiaomi

Mεταχειρισμένα cabrio στην Ελλάδα: 6 ενδιαφέρουσες και οικονομικές προτάσεις έως 10.000 ευρώ (photos)