Το Fast X, το πρώτο μέρος του προγραμματισμένου διπλού φινάλε του Fast & Furious, κόστισε σύμφωνα με τη Wall Street Journal περίπου 340 εκατομμύρια δολάρια.
Μπορεί να ακούγεται σαν ένας ακόμη κινηματογραφικός υπερβολικός προϋπολογισμός του Hollywood, όμως το πρόβλημα είναι ότι, παρά τα πάνω από 700 εκατομμύρια εισπράξεις παγκοσμίως, τα καθαρά κέρδη ήταν σχεδόν ανύπαρκτα. Το αποτέλεσμα; Η Universal να πατά φρένο πριν καν ανάψει το πράσινο για το επόμενο κεφάλαιο.
Μια παραγωγή χωρίς… καύσιμα
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται η εφημερίδα, το Fast & Furious 11 ή όπως το αποκαλούν εσωτερικά, Fast X: Part 2, δεν έχει ακόμη εγκεκριμένο σενάριο, ούτε ορισμένη ημερομηνία κυκλοφορίας. Πολλοί από τους πρωταγωνιστές δεν έχουν καν υπογράψει συμβόλαια συμμετοχής, ενώ τα στελέχη της Universal φέρονται να αμφιταλαντεύονται για το αν αξίζει να επενδύσουν ξανά τόσο μεγάλα ποσά.
Η πρόθεση του στούντιο είναι να περιορίσει τον προϋπολογισμό στα 200 εκατομμύρια δολάρια, όμως η τελευταία εκδοχή του σεναρίου εκτιμάται ότι θα χρειαστεί τουλάχιστον 250 εκατομμύρια. Κάπου εκεί αρχίζει το παζάρι: περικοπές σε διεθνείς τοποθεσίες, λιγότερες σκηνές δράσης και πιθανή απουσία ορισμένων «ακριβών» ονομάτων του καστ.
Αναζητώντας τα χαμένα... άλογα
Η καθυστέρηση δεν περιορίζεται μόνο στα οικονομικά. Ο ίδιος ο Vin Diesel είχε ανακοινώσει αρχικά ότι το φιλμ θα έκανε πρεμιέρα τον Απρίλιο του 2025, έπειτα ο σκηνοθέτης Louis Leterrier μίλησε για 2026, ενώ πιο πρόσφατα ο Diesel τοποθέτησε την ημερομηνία στο 2027. Παρ’ όλα αυτά, η Universal δεν έχει δώσει καμία επίσημη επιβεβαίωση.
Οι δημιουργοί φέρονται να θέλουν να επιστρέψουν στις ρίζες του street racing, εστιάζοντας περισσότερο στην αδρεναλίνη της οδήγησης και λιγότερο στα υπερβολικά σενάρια διάσωσης του πλανήτη. Η ιδέα να γυριστεί το μεγαλύτερο μέρος του στην California ακούγεται ελκυστική, αλλά οι υψηλές αμοιβές και οι περιορισμένες φορολογικές ελαφρύνσεις στην περιοχή δυσκολεύουν ακόμη περισσότερο την εξίσωση.
Το μέλλον του franchise
Ακόμη κι αν το Fast 11 δεν ξεκινήσει ποτέ τις μηχανές του, η ιστορία της σειράς ίσως δεν τελειώσει εδώ. Οι σεναριογράφοι της Universal δουλεύουν ήδη πάνω σε μια live-action τηλεοπτική σειρά, ενώ έχουν πέσει στο τραπέζι ιδέες για spinoff ταινίες με συγκεκριμένους χαρακτήρες ή ακόμη και μια πιο «λιτή» κινηματογραφική εκδοχή με χαμηλότερο κόστος παραγωγής.
Μετά από πάνω από δύο δεκαετίες, το Fast & Furious μοιάζει να φτάνει στο τέλος της διαδρομής του, τουλάχιστον με τη μορφή που το γνωρίζουμε. Το κοινό μπορεί να εξακολουθεί να αγαπά τους ήρωες, τις εκρήξεις και τις ατελείωτες σκηνές καταδίωξης, αλλά η βιομηχανία του θεάματος δείχνει να ζητά πλέον κάτι διαφορετικό: περισσότερη ουσία και λιγότερη υπερβολή.
Πηγή: WSJ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Επίσημο: Ένα βήμα πριν την επιστροφή του Mazda RX-7 - Έρχεται με ρότορα και 370 PS
Koenigsegg Jesko: Αυτή είναι η πιο ακραία έκδοση του hypercar με τους 1.625 PS (photos-video)
Vin Diesel: «Το Fast πρέπει να επιστρέψει στις παλιές, καλές εποχές με τις κόντρες στους δρόμους»






ΔΗΜΟΦΙΛΗ



_77761_472761_type13129.jpg)

