Λίγα αυτοκίνητα έχουν αφήσει τον αντίκτυπο που άφησε μέσα σε 24 χρόνια παραγωγής το Mitsubishi Lancer Evo. Από το 1992 ως και το 2016, η ιαπωνική μάρκα κυκλοφόρησε 10 γενιές του μοντέλου, εμπνευσμένες από τη συμμετοχή της στο WRC, όπου και πρώτευσε μία φορά ως κατασκευαστής, ενώ κέρδισε και τέσσερα πρωταθλήματα οδηγών χάρη στον Tommi Makinen.
Μία δεκαετία μετά, η Mitsubishi ακόμα σκέφτεται πώς θα μπορούσε να επαναφέρει το μοντέλο στην γκάμα της. Αυτό φάνηκε από τις δηλώσεις του μηχανικού της εταιρείας, Kaoru Sawase, στο αυστραλιανό Drive, καθώς τόνισε πως η εταιρεία είναι έτοιμη να κυκλοφορήσει μία σύγχρονη εκδοχή του Evo, εφόσον δοθεί το «πράσινο φως» από τα υψηλά κλιμάκια.
«Φυσικά, έχουμε ένα όνειρο για το Lancer Evolution», δήλωσε ο Sawase μέσω μεταφραστή στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Τόκιο. «Είναι το προσωπικό μου όνειρο».
Όταν ρωτήθηκε αν είναι εφικτή η παραγωγή ενός νέου Evo στην τρέχουσα αγορά, ο μηχανικός απάντησε: «Διαθέτουμε μια ποικιλία, μια σειρά τεχνολογιών».
Αυτό σημαίνει πως ένα Lancer Evo τώρα θα ήταν κατά πάσα πιθανότητα υβριδικό, συνδυασμένο με το σύστημα Super-All Wheel Control (S-AWC) στο οποίο ο Sawase εργάστηκε αρκετά και συνεισέφερε τα μέγιστα. «Κατανοώ πλήρως την απόδοση της ηλεκτροκίνησης για τη δυναμική του οχήματος», σχολίασε.
Το Lancer Evo, ανεξαρτήτως γενιάς, τροφοδοτούνταν από έναν κινητήρα 2,0 L turbo, ο οποίος τοποθετείτο μπροστά, με την κίνηση όμως να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Αν μη τι άλλο, αυτό πρόσταζαν οι κανονισμοί του WRC, και η Mitsubishi πάντα ήθελε να καθιστά σαφή τη σύνδεση του επιβατικού μοντέλου με το rally car.
Ένα plug-in υβριδικό Evo θα μπορούσε να αξιοποιεί το σύστημα του Outlander, δηλαδή έναν θερμικό κινητήρα που μαζί με δύο ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδει συνδυαστικά 306 PS.
Μυστικοπάθεια γύρω από τη Ralliart
Μιλώντας για τους αγώνες, οι φήμες για την επιστροφή της Ralliart, η οποία έπαψε να λειτουργεί το 2010, δίνουν και παίρνουν από το 2021.
Τελικά αυτή έγινε πραγματικότητα πρόσφατα, όμως σε πρώτη φάση περιορίζεται μόνο σε αισθητικές μετατροπές μοντέλων της Mitsubishi.
Ο Sawase υπαινίχθηκε ότι υπάρχουν ευρύτερα σχέδια, αλλά δεν έδωσε λεπτομέρειες, λέγοντας: «Όσον αφορά τη διαφορετική χρήση των εμπορικών σημάτων Ralliart, έχουν εξεταστεί σε ευρύ φάσμα. Αλλά για το τι ακριβώς θα συμβεί, δεν είμαστε έτοιμοι να μιλήσουμε».
Πηγή: Drive.com.au
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Mitsubishi Pajero: Ο θρύλος επιστρέφει και αλλάζει τα πάντα - Πώς θα μοιάζει (photos)
Mitsubishi: Πατάει 'restart' στην Ευρώπη με νέα μοντέλα - Τι ισχύει για τα EV
Mitsubishi: Τα μαζεύει και φεύγει από την Κίνα - Οι λόγοι που οδήγησαν στην αποχώρηση



_77761_473985_type13028.jpg)
_77761_449183_type12133.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ


_77761_450680_type13129.jpg)


_77761_473985_type13129.jpg)