Το Leapmotor B10 έχει ήδη γίνει best seller στην Κίνα και, με τις πωλήσεις του στην Ευρώπη να έχουν επίσης ανοίξει, η παγκόσμια εμπορική του πορεία έχει ξεκινήσει με το «δεξί». Οι πρώτες τιμές του έχουν γίνει γνωστές και στην Ελλάδα και μπορείτε να τις δείτε αναλυτικά πατώντας ΕΔΩ.
Θυμίζουμε ότι το νέο προϊόν της Leapmotor φέρει έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 218 PS και 240 Nm ροπής, επιτρέποντας στο B10 να κάνει τα 0-100 km/h σε μόλις 8 sec, αγγίζοντας τελικά τα 170 km/h. Υπάρχουν δύο επιλογές μπαταρίας, χωρητικότητας 56,2 και 67,1 kWh, οι οποίες προσφέρουν 361 και 434 km αυτονομίας, αντίστοιχα.
Τώρα, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία έχει στα σκαριά μια νέα έκδοση του B10, η οποία θα «εκτοξεύσει» την αυτονομία του στα 1.000 km, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του AutoKatalog.
Ουσιαστικά, το ηλεκτρικό μοτέρ θα συνδυαστεί με έναν βενζινοκινητήρα που θα λειτουργεί ως γεννήτρια, αυξάνοντας τη χιλιομετρική απόσταση που μπορεί να καλύψει το μοντέλο με ένα «γέμισμα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή η επιλογή είναι ήδη διαθέσιμη στο C10. Διαθέτει ηλεκτροκινητήρα με ισχύ 215 PS και έναν κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,5 L. Ο πρώτος τροφοδοτείται από την μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 28,4 kWh και είναι εκείνος που κινεί το αυτοκίνητο, προσφέροντας έως 145 km αμιγώς ηλεκτρικής αυτονομίας.
Ωστόσο, όταν οι συνθήκες το απαιτήσουν και ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ λειτουργίας, ο θερμικός κινητήρας ενεργοποιείται και αναλαμβάνει το ρόλο γεννήτριας για την μπαταρία. Με τον τρόπο αυτό, το C10 REEV μπορεί να καλύψει πάνω από 950 km χωρίς να χρειαστεί ανεφοδιασμός. Η μέση κατανάλωση βενζίνης είναι μόλις 0,4 L/100 km και οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 10 g/km.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του πολωνικού μέσου, το B10 REEV θα μπορεί να διανύσει έως 1.000 km συνολικά και το λανσάρισμά του στην αγορά τοποθετείται χρονικά εντός του 2026. Πρόκειται για μια επιλογή που θα τονώσει ακόμη περισσότερο τις πωλήσεις του μοντέλου της Leapmotor.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Πόσο πιθανό είναι να δούμε το Leapmotor B10 να λανσάρεται με το σήμα της Opel;
Ντεμπούτο για το Leapmotor B05 - Το σπορ hatchback που βάζει στο μάτι το MG4 (photos)
Το Leapmotor C10 γίνεται τετρακίνητο και «εκτοξεύεται» στους 585 PS (photos)




_77761_462800_type12133.jpg)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ





