Η BMW iX παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2021, με την αυτοκινητοβιομηχανία να κάνει ολικό «φρεσκάρισμα» στο μοντέλο τον Ιανουάριο του 2025, προχωρώντας σε σημαντικές αναβαθμίσεις σχεδόν σε όλα τα σημεία του.
Οι τιμές της επανασχεδιασμένης iX στην Ελλάδα ανακοινώθηκαν μόλις μερικές ημέρες μετά την αποκάλυψη και τώρα ήρθε η ώρα της επίσημης παρουσίασης επί ελληνικού εδάφους. Το Car and Driver έδωσε το παρών στην εκδήλωση της BMW Hellas στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, όπου η εταιρεία παρουσίασε τα μοντέλα της που ενσαρκώνουν την τεχνολογική υπεροχή στο The BMW Oikos.
Τρεις είναι οι διαθέσιμες εκδόσεις της νέας BMW iX. Όλες είναι τετρακίνητες και διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα. Στη βάση της γκάμας τοποθετείται η iX xDrive45, η οποία αποδίδει 408 PS και είναι ικανή να κάνει τα 0-100 km/h σε 5,1 sec, δηλαδή 1,0 sec λιγότερο σε σχέση με την αντίστοιχη εκδοχή του προηγούμενου μοντέλου, xDrive40, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 km/h.
Αυτό οφείλεται στην αύξηση των 82 PS από τον πρόγονό της, με τη ροπή να ανέρχεται στα 700 PS. Η αξιοποιήσιμη ενεργειακή χωρητικότητα της μπαταρίας είναι μεγαλύτερη κατά σχεδόν 30% από την xDrive40, φτάνοντας τις 94,8 kWh, με αποτέλεσμα η αυτονομία να κυμαίνεται από 490 km έως 602 km, ενώ υποστηρίζει φόρτιση 175 kW.
Περνώντας στην xDrive60, η ισχύς είναι κατά 20 PS αυξημένη σε σχέση με την απερχόμενη xDrive50, φτάνοντας τους 544 PS, με τη ροπή στα 765 Nm. Για τα 0-100 km/h απαιτούνται 4,6 sec, ενώ και εδώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 200 km/h. Η μπαταρία αξιοποιήσιμης ενεργειακής χωρητικότητας 109,1 kWh χαρίζει αυτονομία από 563 km έως και 701 km, μεγαλύτερη κατά περίπου 60 km από την έκδοση που αντικαθιστά.
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκουμε την M70 xDrive, η οποία αποδίδει επιπλέον 41 PS από την αντίστοιχη υπάρχουσα M παραλλαγή, φτάνοντας τους 659 PS, με τη ροπή να αγγίζει τα 1.015 Nm, που μπορούν να γίνουν 1.100 Nm, ενεργοποιώντας το Launch Control. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 3,8 sec ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 250 km/h. Όσο για την αυτονομία, κυμαίνεται από 521 km έως 600 km με την μπαταρία καθαρής ενεργειακής χωρητικότητας 108,9 kWh, που φορτίζει με 195 kW (όπως και η αντίστοιχη της xDrive60).
Η νέα BMW iX διαθέτει επίσης πλουσιότερο εξοπλισμό σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται, μεταξύ άλλων, θερμαινόμενο τιμόνι, προσαρμοζόμενοι προβολείς LED, κιτ επισκευής ελαστικού, σύστημα Driving Assistant Plus, ηχοσύστημα της Harman Kardon, όπως και προσωπική eSIM.
Δώδεκα ξεχωριστές αποχρώσεις υπάρχουν για το αμάξωμα, οι έξι των οποίων είναι νέες. Αυτές είναι οι Arctic Race, Γκρι Dune, Μαύρο Carbon, Μπλε Tansanit, Γκρι Frozen Deep και Γκρι Frozen Pure, συμπληρώνοντας τις ήδη υπάρχουσες: Λευκό Alpine, Λευκό Mineral, Μαύρο Sapphire, Γκρι Sophisto, Κόκκινο Aventurin και Storm Bay.
Διαθέσιμη είναι επίσης μια ευρεία γκάμα επιλογών διαμόρφωσης για το εσωτερικό, που εκτείνονται από ύφασμα μικροϊνών μέχρι δέρμα φυτικής επεξεργασίας, και περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό. Για την έκδοση M70, όπως και το πακέτο M Sport, η BMW έχει δημιουργήσει έναν ειδικό συνδυασμό μικροϊνών και Sensatec, ο οποίος ντύνει την καμπίνα με διχρωμία γκρι Atlas και μαύρου. Συνδυάζεται με M χρωματιστές ραφές, M λεπτομέρειες και M σπορ καθίσματα, προσφέροντας μια ξεκάθαρα σπορτίφ διάθεση.
Αναλυτικά οι τιμές και εκδόσεις της νέας BMW iX στην Ελλάδα:
| Έκδοση | Τιμή μετά φόρων (ευρώ) |
| BMW iX xDrive45 | 91.500 |
| BMW iX xDrive60 | 109.800 |
| BMW iX M70 xDrive | 137.250 |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
BMW M3: Με αναβαθμισμένο κινητήρα η νέα γενιά - Εκτοξεύεται στα... ουράνια η ισχύς
BMW: Το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της M Division γίνεται ακόμα πιο ισχυρό (τιμές)
Επίσημο: Ιδού η BMW M2 CS - 530 PS, πίσω κίνηση και μειωμένο βάρος (photos-video)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





_77761_475782_type13129.jpg)