Το ολοκαίνουργιο Peugeot E-3008 έκανε πρεμιέρα τον Σεπτέμβριο του 2023, με την ελληνική αντιπροσωπεία της αυτοκινητοβιομηχανίας να ανακοινώνει τις τιμές του στη χώρα μας τον Ιούνιο του 2024.
Μέχρι τώρα, η γκάμα της αμιγώς ηλεκτρικής εκδοχής του 3008 στην Ελλάδα αποτελούνταν από τα εξοπλιστικά επίπεδα Allure και GT, ενώ υπήρχαν δύο επιλογές ισχύος/μπαταρίας: η βασική, με 210 PS και μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 73 kWh που είναι ικανή για έως 527 km αυτονομίας, και η Long Range, με 230 PS και μεγαλύτερη μπαταρία 98 kWh, που προσφέρει έως 680 km αυτονομίας.
Η μοναδική έκδοση του E-3008 που έλειπε από τους καταλόγους της Peugeot στην Ελλάδα ήταν η κορυφαία, με τους 325 PS και το σύστημα τετρακίνησης που υποστηρίζεται από τους δύο ηλεκτροκινητήρες που κρύβονται στην «καρδιά» του μοντέλου. Θυμίζουμε ότι οι τιμές της εν λόγω έκδοσης είχαν ανακοινωθεί στην αγορά της Ιταλίας πριν μερικές εβδομάδες, και τώρα το τετρακίνητο, αμιγώς ηλεκτρικό SUV ξεκινά και επίσημα την εμπορική του πορεία στην Ελλάδα.
Η τετρακίνητη έκδοση Dual Motor φέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε άξονα, που αποδίδουν 213 και 112 PS εμπρός και πίσω, αντίστοιχα, με τη συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται, όπως προαναφέρθηκε, στους 325 PS και 509 Nm ροπής. Τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε 6,0 sec, ενώ για την επιτάχυνση από τα 80 στα 120 km/h απαιτούνται 3,8 sec.
- Normal : Για βέλτιστη καθημερινή αποδοτικότητα, προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας και οι τροχοί. Η μέγιστη ισχύς περιορίζεται σε 313 hp και η μέγιστη ροπή σε 450 Nm. Ανάλογα με τις απαιτήσεις του οδηγού, ο πίσω κινητήρας και οι τροχοί ενεργοποιούνται αυτόματα. Σε ισχυρή επιτάχυνση (kick-down), και οι δύο κινητήρες εμπλέκονται πλήρως.
- 4WD : Οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με κατανομή ισχύος 50/50 μεταξύ εμπρός και πίσω αξόνων για βέλτιστη πρόσφυση, ιδιαίτερα σε ολισθηρές επιφάνειες. Τα συστήματα ESP και Traction Control υιοθετούν ειδικές ρυθμίσεις για αύξηση της πρόσφυσης. Σε αυτό το προφίλ διατίθενται η μέγιστη ισχύς και ροπή.
- Sport : Οι δύο κινητήρες λειτουργούν συνεχώς, με την ισχύ να κατανέμεται 60/40 μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα για δυναμική και αποτελεσματική απόδοση. Η μέγιστη ισχύς και ροπή είναι πλήρως διαθέσιμες, ενώ το σύστημα διεύθυνσης και το πεντάλ γκαζιού υιοθετούν σπορ ρυθμίσεις, παρέχοντας αυξημένη απόκριση.
- Eco : Προτεραιότητα έχει ο εμπρός κινητήρας και τροχοί, με μέγιστη ισχύ 213 hp και μέγιστη ροπή 343 Nm. Σε ισχυρή επιτάχυνση (kick-down), ενεργοποιείται και ο πίσω κινητήρας και ταυτόχρονα οι δύο κινητήρες αποδίδουν πλήρη ισχύ. Η ρύθμιση του κλιματισμού και του πεντάλ γκαζιού προσαρμόζονται στο ήπιο προφίλ Eco mode.
Το σύστημα κίνησης τροφοδοτείται από μια μπαταρία NMC ενεργειακής χωρητικότητας 73 kWh που επιτρέπει έως 500 km αυτονομίας και υποστηρίζει φόρτιση DC με έως και 160 kW και AC με έως και 11 kW. Η πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε μόλις 10 λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή.
Το E-3008 σπάει τα στερεότυπα με τη fastback SUV σχεδίαση και τη μοναδική απόλαυση που προσφέρει το Panoramic i-Cockpit σε συνδυασμό με το μικρό και ευέλικτο τιμόνι, ενώ είναι ιδιαίτερα φιλόξενο με πολυτελές εσωτερικό φινίρισμα, ευρύχωρη καμπίνα και γενναιόδωρο όγκο αποσκευών που κυμαίνεται από 544 έως 1619 λίτρα στην έκδοση Dual Motor AWD 325.
Επίσης συνδυάζει τα καλύτερα των SUV της Peugeot, με όλα τα στάνταρ εξοπλιστικά στοιχεία της κορυφαίας έκδοσης GT όπου μεταξύ άλλων θα βρείτε:
- διχρωμία αμαξώματος με μαύρη οροφή
- ζάντες αλουμινίου 20”
- προβολείς Pixel LED
- ηλεκτρικό άνοιγμα πόρτας χώρου αποσκευών με λειτουργία Hands-Free
- επενδύσεις σε Alcantara
- εμπρός καθίσματα ηλεκτρικά και θερμαινόμενα
- θερμαινόμενο τιμόνι
- εργοστασιακό συναγερμό
- σύστημα συνδεσιμότητας PEUGEOT i-Connect Advanced
- VisioPark 360° με 4 κάμερες HD
- Drive Assist Plus 2.0 (ημιαυτόνομη οδήγηση)
- ανίχνευση οπίσθιας κυκλοφορίας
Η τιμή του Peugeot E-3008 Dual Motor των 325 PS στην Ελλάδα, με την μπαταρία των 73 kWh, είναι 48.900€ και στην τιμή έχει υπολογιστεί η κρατική επιδότηση και η επιδότηση Peugeot e-Move. Όπως συμβαίνει με όλα τα 100% ηλεκτρικά οχήματα PEUGEOT, το νέο PEUGEOT E-3008 Dual Motor AWD 325 καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 5 ετών και Εγγύηση 8 ετών / 160.000 km για την μπαταρία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Στην Ελλάδα τα ανανεωμένα Tesla Model S και Model X (τιμές)
Το νέο Toyota Aygo X Hybrid Electric πάτησε Ελλάδα - Πόσο κοστίζει





ΔΗΜΟΦΙΛΗ
_77761_473146_type13129.jpg)

-2_77761_472497_type13129.jpg)
_77761_472905_type13129.jpg)

