Επτά μήνες μετά την παρουσίασή του από την DS, το Νο4 έφτασε στην Ελλάδα, με τις τιμές και τις εκδόσεις να είναι ήδη διαθέσιμες και στον ελληνικό διαμορφωτή της μάρκας.
Το άκρως ανανεωμένο hatchback έρχεται να αντικαταστήσει το DS 4 στην γκάμα της εταιρείας, με εκείνη να υιοθετεί μια ομοιόμορφη στρατηγική ονοματοδοσίας, με το No4 να ακολουθεί τα χνάρια του νέου No8, από το οποίο έχει εμπνευστεί και ο σχεδιασμός του.
Η γαλλική μάρκα έχει επανασχεδιάσει εξ ολοκλήρου το εμπρός μέρος, προσθέτοντας μια νέα μαύρη μάσκα, εμπνευσμένη από το πρωτότυπο DS E-Tense Performance. Το νέο μοντέλο έχει μήκος 4.400 mm, πλάτος 1.870 mm και ύψος 1.470 mm και όλες οι εκδόσεις «φορούν» ζάντες 19 ιντσών, ενώ για την PHEV εκδοχή διατίθεται προεραιτικά και η επιλογή των μεγαλύτερων τροχών 20 ιντσών.
Το μοντέλο προσφέρεται με τρεις επιλογές στους κινητήρες. Ξεκινώντας από το No4 Hybrid, συνδυάζει έναν υπετροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,2 L που αποδίδει 136 PS, και έναν ηλεκτροκινητήρα που προσφέρει έως 29 PS και είναι απευθείας ενσωματωμένος στο 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στη συγκεκριμένη έκδοση, η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 145 PS και 230 Nm και το όχημα μπορεί να κινείται αποκλειστικά με τη χρήση του ηλεκτρισμού έως και 50% του χρόνου αστικής χρήσης.
Ένα «σκαλοπάτι» πιο ψηλά βρίσκουμε το αμιγώς ηλεκτρικό No4 E-Tense, το οποίο αποδίδει 213 PS και 343 Nm ροπής. Διαθέτει μια μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 58,3 kWh που είναι ικανή για έως και 450 km αυτονομίας (WLTP), με τη φόρτιση από το 20 έως το 80% να ολοκληρώνεται σε περίπου 30 λεπτά, όπως αναφέρει η DS. Υποστηρίζει ισχύ φόρτισης DC έως 120 kW και μπορεί να ανακτήσει έως 100 km αυτονομίας εντός 11 λεπτών με τη χρήση ταχυφορτιστή.
Στην κορυφή της γκάμας, όσον αφορά την ισχύ, έχει τοποθετηθεί το No4 Plug-In Hybrid, το οποίο εξοπλίζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 180 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα 125 PS, ενσωματωμένο σε ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη eDCT7. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στα 225 PS και 360 Nm ροπής, ενώ τα 0-100 km/h ολοκληρώνονται σε 7,1 sec.
Και οι τρεις εκδοχές του μοντέλου προσφέρεται στις εκδόσεις Pallas και Etoile (και Etoile+ στην περίπτωση του υβριδικού), με την πρώτη να ξεχωρίζει για τους αισθητήτες παρκαρίσματος, τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό και το σύστημα καθαρισμού αέρα της καμπίνας, ενώ η δεύτερη έρχεται με θερμομονωτικό και ηχομονωτικό παρπρίζ και θερμομονωτικά κρύσταλλα και το DS Extended Head Up Display και DS Iris System με DS Smart Touch.
Τέλος, υπάρχει και η έκδοση Jules Verne η οποία φέρνει αλλαγές σε αισθητικό επίπεδο, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό του μοντέλου.
Αναλυτικά οι τιμές κι οι εκδόσεις:
| Κινητήρας | Pallas | Jules Verne | Etoile | Etoile+ |
| E-Tense | 46.000 ευρώ | 48.500 ευρώ | 49.500 ευρώ | - |
| Hybrid | 33.900 ευρώ | 36.900 ευρώ | 37.900 ευρώ | 40.500 ευρώ |
| PHEV | 47.500 ευρώ | 50.500 ευρώ | 51.500 ευρώ | - |
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Άμεσα διαθέσιμες οι νέες εκδόσεις «Edition France» των DS 3, DS 4 και DS 7 (τιμές)
DS No8: Η νέα ναυαρχίδα της DS υπόσχεται 350 PS και 750 km αυτονομίας (photos)
DS 3 και DS 7 Jules Verne: Δείτε τις τιμές τους στην ελληνική αγορά (πίνακας)




_77761_475077_type12133.jpg)
ΔΗΜΟΦΙΛΗ


-77761-463153-type15035_77761_475499_type13129.jpg)


