Το νέο supercar της BYD «αντιγράφει» τη Citroen - Μπορεί να κινηθεί και με τρεις τροχούς (video)


Λίγο πριν από τα επίσημα αποκαλυπτήρια του YangWang U9, ο κατασκευαστής δημοσίευσε video όπου δείχνει το supercar να κινείται με τρεις τροχούς χάρη στο σύστημα DiSus-X.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΜΑΡΙΛΗ ΠΙΝΙΑΤΑΡΟ / ΦΩΤΟ: BYD
  • 11/4/2023

Η BYD έχει πλέον μία νέα θυγατρική στο δυναμικό της, τη YangWang, η οποία έκανε το ντεμπούτο της τον περασμένο Ιανουάριο, με ένα πανίσχυρο SUV, ονόματι U8, κι ένα ηλεκτρικό supercar που δεν περίμενε κανείς, το YangWang U9

Σύμφωνα με την εταιρεία, το U9 θα μπορεί να κάνει τα 0-100 km/h σε 2 sec, όμως η YangWang δεν έχει αποκαλύψει περαιτέρω πληροφορίες ή τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου. Τώρα, η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία αποκαλύπτει νέες λειτουργίες του, οι οποίες θυμίζουν γνώριμες, στους fans του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Πρόκειται για μία λειτουργία που επιτρέπει στο supercar να χορεύει, να αναπηδά, και φυσικά να οδηγείται, ακόμα κι αν ένας εκ των τεσσάρων τροχών του λείπει, χάρη στο πρωτοποριακό σύστημα χειρισμού DiSus-X. Μάλιστα, η BYD δημοσίευσε ένα video που δείχνει το μοντέλο της να κάνει ακριβώς αυτό.

Την επόμενη εβδομάδα είναι η επίσημη παρουσίαση του U9, κι η εταιρεία έχει ξεκινήσει ήδη να «μιλά» για αυτό, λανσάροντας το νέο «σύστημα ελέγχου αμαξώματος,» DiSus. Στο U9, το σύστημα θα ονομάζεται DiSus-X κι επιτρέπει στο supercar να ταξιδεύει στις τρείς τροχούς για μικρές αποστάσεις.

Το δεύτερο video που δημοσίευσε η εταιρεία δείχνει την ανάρτηση του U9 να κάνει το όχημα να «χορεύει», κάνοντας κινήσεις πάνω και κάτω, αλλά και μικρές αναπηδήσεις του μπροστινού μέρους. Με δεδομένο ότι το μοντέλο είναι νόμιμο για το δρόμο, οι εν λόγω λειτουργίες δεν προσφέρουν πολλά, πέρα από τη δυνατότητα να κάνει κανείς εντυπωσιακά κόλπα.

Αυτό που είναι ιδιαίτερα χρήσιμο ως μέτρο ασφαλείας είναι η ικανότητα του U9 να συνεχίσει το ταξίδι του κανονικά, ακόμα κι αν του λείπει ένας τροχός, κάτι που μάλιστα «κουβαλά» μία αρκετά ενδιαφέρουσα ιστορία.

Εμπνέεται από το ανάλογο σύστημα της Citroen, η οποία έχει εξοπλίσει τα μοντέλα DS και ID με υδραυλικές αναρτήσεις που ήταν ιδιαίτερα γνωστές για τη συγκεκριμένη λειτουργία τη δεκαετία του '60, αφού η εταιρεία είχε αποδείξει ότι το όχημα μπορεί να συνεχίσει σε ευθεία πορεία ακόμα κι αν πάθει δύο κλαταρίσματα την ίδια στιγμή.