Η Volkswagen ανακοίνωσε τον περασμένο Σεπτέμβριο, κατά τη διάρκεια της IAA Mobility του Μονάχου, ότι το ID. 2all concept δε θα περάσει στην παραγωγή ως ID.2, αλλά θα αποτελέσει τονπροάγγελο του ID. Polo, δηλαδή της αμιγώς ηλεκτρικής εκδοχής του supermini.
Πρόκειται για το πρώτο προϊόν της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που θα εφαρμόσει τη νέα στρατηγική ονοματοδοσίας της. Σύμφωνα με εκείνη, το 'ID.' δε θα εξαλειφθεί από τα αμιγώς ηλεκτρικά προϊόντα της εταιρείας, αλλά πλέον θα συνοδεύεται από την ονομασία του αντίστοιχου θερμικού οχήματος.
Με το ID. Polo να έχει βάλει «γκολ» από τα αποδυτήρια, με τις πωλήσεις του να ανοίγουν μόλις μερικές εβδομάδες μετά την επίσημη ανακοίνωση, η αυτοκινητοβιομηχανία ήδη ετοιμάζει και το επόμενό της «χαρτί». Πρόκειται για το ID. Polo GTI, το οποίο θα αποτελέσει ουσιαστικά την έκδοση παραγωγής του ID. GTI Concept και θα κάνει πρεμιέρα μετά το «απλό» ID. Polo.
Ήδη γνωρίζουμε ότι το ID. Polo θα έρθει με τρεις επιλογές ισχύος με 90, 120 και 150 PS, όπως και δύο μπαταρίες, η μεγαλύτερη εκ των οποίων θα έχει χωρητικότητα 56 kWh. Ρεπορτάζ ξένων μέσων αναφέρουν ότι το GTI μοντέλο θα καταφτάσει με 233 PS και περίπου 400 km αυτονομίας, με το βάρος να περιορίζεται κάτω από τα 1.600 kg.
Όσο για την κίνηση, θα βρίσκεται στους εμπρός τροχούς, όπως και σε κάθε άλλο GTI δημιούργημα της Volkswagen. Σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της αυτοκινητοβιομηχανίας, Kai Grunitz, πρόκειται για μια πολύ συγκεκριμένη «συνταγή»:
«Το να δουλεύεις πάνω σε ένα GTI είναι διασκεδαστικό, γιατί έχεις μια πολύ ξεκάθαρη ιδέα του τι θέλεις να δημιουργήσεις. Γι αυτό είμαι χαρούμενος με την εμπρός κίνηση, γιατί τα GTI πάντα ήταν προσθιοκίνητα. Γιατί να μπω στη διαδικασία να το κάνω πισωκίνητο;», εξήγησε.
Συνέχισε συγκρίνοντας το GTI με ένα ζευγάρι παπουτσιών Adidas: «Αν θέλεις τετρακίνηση, μπορείς να οδηγήσεις ένα Golf R, με περισσότερη ισχύ και μεγαλύτερη επιτάχυνση. Όμως η αίσθηση είναι διαφορετική. Το να οδηγείς ένα GTI είναι περισσότερο σαν να φοράς ένα ζευγάρι Adidas.
«Από πλευράς ισχύος, δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στη δύναμη, όμως θα υπάρχει ένα σύστημα torque vectoring στον εμπρός άξονα, ειδικές λειτουργίες για την ανάρτηση και το σασί, όπως και ένα αποκλειστικό GTI mode με επιπλέον ισχύ που θα ενεργοποιείται με το πάτημα του πλήκτρου GTI στο τιμόνι. Θα το λατρέψετε», υπόσχεται ο Grunitz.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμάζουμε το Volkswagen T-Roc Dream 1.5 150 DSG: Premium εμπειρία με προσιτή τιμή
Το Volkswagen Golf «μεταμορφώνεται» σε full hybrid - Γιατί καθυστερεί το EV
Οι τιμές όλων των εκδόσεων του νέου Volkswagen T-Roc στην Πολωνία (πίνακας)





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





