Ο χειμώνας μπαίνει για τα καλά και έτσι η Bentley ολοκλήρωσε τις καλοκαιρινές δοκιμές του πρώτου ηλεκτρικού «πολυτελούς αστικού SUV» της, όπως η ίδια το χαρακτηρίζει και ξεκινά τις πιο δύσκολες και απαιτητικές χειμερινές δοκιμασίες.
Έτσι, μετά από τις δύο εμφανίσεις στην πίστα του Nurburgring, το νέο μοντέλο της φίρμας - το όνομα του οποίου δεν έχει γίνει γνωστό ακόμα αλλά αναμένεται να είναι ένα εκ των «Mayon» ή «Barnato» - εντοπίστηκε σε χιονισμένο τοπίο. Ωστόσο, αυτή δεν ήταν η σημαντική είδηση, αλλά το γεγονός ότι ήταν πιο «αποκαλυπτικό» από ποτέ.
Στο πρώτο πακέτο «κατασκοπευτικών» φωτογραφιών η μάρκα του Ομίλου Volkswagen χρησιμοποίησε ένα mule με αμάξωμα Porsche Cayenne. Στην πιο πρόσφατη είσοδό του στη γερμανική πίστα, εμφανίστηκε με αμάξωμα παραγωγής, αλλά με πολλά ένθετα και παραμορφωτικά στοιχεία στα περισσότερα χαρακτηριστικά του.
Πλέον, η Bentley αφαίρεσε τα ένθετα και τα πιο πολλά πλαστικά και αυτοκόλλητα, άλλαξε και το καμουφλάζ και έτσι έδωσε την ευκαιρία στους συνεργάτες μας να μάς προμηθεύσουν με πολύ πιο αντιπροσωπευτικές λήψεις. Και μάλιστα, είχαν τη δυνατότητα και για μια φωτογραφία από το εσωτερικό.
Ξεκινώντας από αυτή, έστω και αν δεν είναι συνολική της καμπίνας, είναι ενδεικτική για πολλές από τις επιλογές της φίρμας. Ακόμα και το τιμόνι εντυπωσιάζει, με δέρμα πολύ καλής ποιότητας και το συνδυασμό κόκκινου και μαύρου χρώματος, με χρωμιωμένες λεπτομέρειες. Ο αριστερός μοχλός στην κολώνα του μοιάζει θυμίζει σε πολλά αυτόν που συναντάμε στο νέο Audi Q3, ενώ στα δεξιά υπάρχει ο επιλογέας ταχυτήτων (με επιρροές από τα ηλεκτρικά Volkswagen) - μια τακτική που εξασφαλίζει πρόσθετο χώρο στην κεντρική κονσόλα.
«Ανοίγοντας» το βλέμμα, βλέπουμε μια διάταξη που παραπέμπει στη νέα ηλεκτρική Porsche Cayenne, με το κυρτό OLED πάνελ του «Flow Display». Η οθόνη του συστήματος infotainment στο κέντρο είναι πανομοιότυπη, ενώ αριστερά υπάρχει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και δεξιά, μπροστά από τον συνοδηγό, το κάλυμμα κρύβει άλλη μια οθόνη αφής.
Επιστρέφοντας στο αμάξωμα, οι ψεύτικοι κυκλικοί προβολείς έχουν αφαιρεθεί και στη θέση τους εμφανίζονται σαφώς πιο μοντέρνοι, που θυμίζουν ως ένα βαθμό αυτούς της Batur. Η μάσκα συνεχίζει να κρύβεται, όπως συμβαίνει και με το πίσω μέρος, όπου ένα από τα… εναπομείναντα καλύμματα «φουσκώνει» τη θύρα του πορτμπαγκάζ και καλύπτει τα μοντέρνα φωτιστικά σώματα.
Όσο για το πλάι, οι πόρτες αποκαλύπτουν τις χειρολαβές τους, δεν διαθέτουν πλαίσιο ενώ οι ζάντες αλουμινίου είναι 22 ιντσών. Ένα παραπλανητικό στοιχείο είναι η ύπαρξη 2 «θυρών φόρτισης» (δεξιά και αριστερά) στα πίσω φτερά, αλλά δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι πρόκειται για αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Το πολυτελές ηλεκτρικό αστικό SUV της Bentley θα βασίζεται στην πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE) του Ομίλου Volkswagen, η οποία αναπτύχθηκε από τις Porsche και Audi. Έτσι, αναμένεται να διαθέτει παρόμοια τεχνολογικά συστήματα με την πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Cayenne που παρουσιάστηκε πρόσφατα.
Τα στοιχεία για την ισχύ δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστά. Από την άλλη πλευρά, η Cayenne είναι διαθέσιμη σε «απλή» τετρακίνητη έκδοση 408 PS (442 PS με Launch Control) και Turbo με 857 PS που «εκτοξεύονται» στους 1.156 PS με Launch Control. Η μπαταρία έχει ενεργειακή χωρητικότητα 113 kWh και προσφέρει αυτονομία έως 642 km.
Από την πλευρά της, η Bentley έχει κάνει γνωστό ότι η μπαταρία θα έχει «εντυπωσιακό μέγεθος» και θα φορτίζει με «ταχύτητα φόρτισης που θα είναι η καλύτερη που μπορείτε να έχετε». Πρόσφατα έδωσε και την πληροφορία ότι σε μόλις 7 λεπτά φόρτισης θα μπορεί να προσθέσει αυτονομία 160 km.
Η παρουσίαση του πολυτελούς αστικού ηλεκτρικού SUV της Bentley είναι προγραμματισμένη για τα τέλη του 2026.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Η εξέλιξη του θρυλικού εμβλήματος της Bentley μέσα από τη πάροδο των χρόνων (video)
Bentley: Νέες «βασικές» εκδόσεις στη γκάμα με 671 PS και πολυτέλεια στο έπακρο
Η Peugeot ετοιμάζει νέο SUV για να «αντιμετωπίσει» το Renault Symbioz




-1170x780_77761_475446_type12133.jpg)

ΔΗΜΟΦΙΛΗ


_77761_475679_type13129.jpg)


